Mitä maksaa lento Intiaan Helsingistä?
Ja millä lentoliikenteen lentokoneella on halvinta lentää sinne? Millä olette itse mennyt?
Mitä maksaa?
6
1447
Vastaukset
- partywoman
Suosittelen, että katsot lentoyhtiöiden omilta kotisivuilta. Sieltä näet tarkat hinnat, koska hinnat voivat vaihdella jopa päivittäin.
- Indiafan
Riippuu ajankohdasta ja mihin päin Intiaa. Nyt esim. maksaisi Helsinki-Mumbai-Helsinki EUR 782.
- jeera
Itse seurailen www.vertaa.fi-sivuja josta löytyvät nopeasti palveluntarjoajat edullisuusjärjestyksessä. Niitä on nykyisin useita. ebookers ei aina näytä olevan mukana. Itse otin halvimman puolen vuoden lipun Lontoon kautta jonka tarjosi Skytours.
- Palolem
Ajankohta ratkaisee.Helpoiten selviää tekemällä haku esim ebookers.fi s tai sitten supersaver.fi sivulla. Kannattaa kokeilla kumpaakin koska esim viime syksynä ei ebookersin hakukone noteerannut aeroflotia ollenkaan ja joka oli halvin sekä lentoaikataulu itselle sopivin. palvelussa ei valittamista,aikataulussa oltiin ja kaikki toimi.(Aeroflot lentää nuo lennot uusilla koneilla kuten Boeing767)
- jeera
Kaikki edellämainitut matkantarjoajat löytyvät vertaa. fi sivulta samanaikaisesti ja vielä hämmästyttävän nopeasti (30 sek) kun on syöttänyt määränpään ja ajankohdan. Helppo tosiaan verrata hintoja.
- -jaana-
... halpoja lentoja.
http://fi.seat24.com/Booking1.html?tduid=47f517f11c73904b439b45d45d3e85fa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050