Mitä maksaa lento Tokyoon Helsingistä?
Ja millä lentoliikenteen lentokoneella on halvinta lentää sinne? Millä olette itse mennyt?
Mitä maksaa?
6
838
Vastaukset
- narita
Yhdensuuntasena tuskin halvalla saat keltään..
- Menossa?
Mitä siis se yleensä sitten maksaa?
- sasae
Menossa? kirjoitti:
Mitä siis se yleensä sitten maksaa?
Normaali Finnairin Tokion lippu siinä 1000 ekeä, viimeksi taisin ostaa 970 eken lipun. Hulluilta päiviltä sai Osakan lentoja 595 euroa.
- JapanilaisenMies
Suora lento Helsingistä Tokioon on useimmiten se kallein vaihtoehto. Jos jaksat niin jos Kööpenhaminan kautta kulkeva SAS lento tulee todennäköisesti halvimmaksi. Jos muistan oikein niin sain sellaisen 750€
Paljon yli tonnin olevaa hintaa ei mielestäni kannata maksaa edes suoralla Finnairin lennolla, jos on mahdollista joustaa edes jonkin verran aikatauluista.- xxx
Amsterdamin kautta oon ite pari kertaa menny.
Oli molemmilla kerroilla jotain 700€ pintaan.
Ekalla kerralla koko reissu KLM:llä HEL-AMS-NRT ja takas.
Toinen Finnair-JAL yhdistelmä. - pikku-chiyo
xxx kirjoitti:
Amsterdamin kautta oon ite pari kertaa menny.
Oli molemmilla kerroilla jotain 700€ pintaan.
Ekalla kerralla koko reissu KLM:llä HEL-AMS-NRT ja takas.
Toinen Finnair-JAL yhdistelmä.Liput HKI-NAGOYA Finnair 500e. Nagoyasta shinkansen Tokioon n. 80e ja 1,5h. Toimivaa ja ehdottomasti säästön arvoista. Tosin liput olivat kai viime viikon nettitarjous?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266