Onko kokemuksia sähköliiveistä? Tietoja ei tunnu löytyvän oikein mistään. Allright ei ilmeisesti myy.
Onko niissä yleensä oma akku, kun käyttöä olisi muutenkin kun ajaessa. Talvisilla retkillä, pilkkitouhuissa ja eräilyssä. Pitääkö itse alkaa ompelemaan vastuksia villapuseroon..
Sähköliivit.
7
4993
Vastaukset
- sitten
hirsimökki takalla on vielä lämpöisempi ja sitä kun kantaa mukanaan on AINA takulla lämmin.
- _kulkuri_
Stormilla taitaa olla jotain noita sähkölämmitteisiä asuja. Et kyseleppä sieltä. Olen kuullut, et kylmissä olosuhteissa on ihan ok. Mut ilmeisesti ottavat virtansa pyörästä. Mut kai se akkukin käy, mut kuka sellasta jaksaa raahta matkassa...
- Jusba
Euro Motor Center myy semmoisia, joihin saa myös akun.
- das GS
espoossa myy BMW ja Widder merkkisiä sähköliivejä. Toimii erinomaisesti....
- ei palele
Ostin viime keväänä messuilta lämpöliivit ja on ollut hyvät. Ei tartte kun, T-paita ja liivit takin alle niin tarkenee ajella kelistä riippumatta. Aivan ehdoton suomen kesässä.
KLAN -tuotevalikoima tarjoaa lämmitettäviä ajovarusteita ja tarvikkeita ja niitä myy esim. www.emc.sci.fi/ - Kokenut
Sähköliiviä on tullut käytettyä viisitoista vuotta, muttei mitenkään aktiivisesti. Laatupuvussa ei nimittäin Suomen oloissa usein tarvitse palella. Sähköliivin virrankulutus on sitä luokkaa, että mukana saisi kuljettaa auton akkua pidemmällä matkalla... Ei, virtaa otetaan vain lataavasta ajoneuvosta, ei mistään patterista. Mutta ei yli 5c lämpötiloissa tarvitse sähkölämmitystä, jos puku on kunnollinen. Unohda pilkkihaalarit ja MP-Asut ja osta kunnollinen puku, ettei tarvitse palella tai hikoilla turhaan!
Sattuisiko jollain olemaan myynissä Sähkötuolia?
Tarttis saada muijalle sellainen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111113
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait83834Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18669Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275632- 77598
- 104584
- 55558
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90443