Etsiskelin kannettavan kaveriksi sopivia pikku monitoreita; taustamusiikin kuunteluun, TV:n katseluun digiboxin kautta ja lapsille DVD:n katseluun.
Pyörittelin nyrkissä noita muovisia Yamahoita, Logitecheja yms. Loppujen lopuksi ostin Genelecin pienimmät, valurunkoiset 8020A:t, eikä todellakaan kaduta!! Sointi on tosi tiukka, selkeä ja erotteleva, stereokuva istuu tiukasti paikallaan sekä kaiutin toistaa kokoonsa nähden uskomattoman alas. Disney -DVD:tkin murahtelee hienosti niin että pöytä tärisee... :)
Suosittelen, ehdottomasti!
Kokemus GENELEC 8020A:sta
4
898
Vastaukset
- Jeppe
...mutta hintakin sitten kerrottiin ensin piillä ja sitten vielä kahdella ja lopuksi hihasta ravistetulla kertoimella n, jolloin hinta olikin 20 -kertainen. Mitäs ton sitten on väliä, jos pätäkkää on enemmän kuin sellaisilla, joilla on vähemmän.
- kissis !
20-kertainen kuin mikä ?
Sulta puuttuu vielä se mihin sä vertaat ?
Ooksä muuten itte joku köyhä nyhertäjä pahvikaiutinten kuulija ? - Jeppe
kissis ! kirjoitti:
20-kertainen kuin mikä ?
Sulta puuttuu vielä se mihin sä vertaat ?
Ooksä muuten itte joku köyhä nyhertäjä pahvikaiutinten kuulija ?20 kertaa kalliimpi kuin sellainen joka maksaa vain 1/20 osan noiden hinnasta. Olen.
- Jeppe
Jeppe kirjoitti:
20 kertaa kalliimpi kuin sellainen joka maksaa vain 1/20 osan noiden hinnasta. Olen.
eihän nuo purkit näytä maksavan kuin 330. Itelläni on paljon kalliimmat. Luulin ettei mitään Genelec -merkkisiä vermeitä alle tonnin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755