Kauheasti ihmiset parjaa ja haukkuu kamppulaa.. eivätkä ole siellä asuneet.. ovat vain kuulleet että hui ku kauheeta ku yks juoppo oli siel ja käveli vastaan :) onko kaupunki yhtä kauhea paikka ku siellähä kans noit juoppoja pyörii, ja enemmän.. myös todella nuoria kaupungissa päivällä vetää bissee sun muuta.. minä ainaki arvostan kamppulaa.. se on nätti paikka ja kaikki palvelut lähellä ja suurimmaks osaks mukavia ihmisiä. olen asunut kamppulassa koko pienen ikäni ja viihtyny siellä sen koko pienen elämän. en ole kertaakaan pelännyt tai kuullut laukauksia tai sarjatulia niinkuin jotkut täälä kirjoittelevat :D kohta mie saan hirveet haukut ku puhun totta kamppulasta :) nooh.. mie luulen et suurin osa jotka täälä kirjottelevat eivät vain keksi parempaa tekemistä kuin tulla haukkumaa meijän kaunista kaupunkia ja kaunista gammelbackaa. tai nojoo mut miustaha tulee juoppo tai narkkari ku asun kamppulassa :D heh.. enkä ainakaa käy töissä hyi olkoon.. mitä se sellanen on :) kyl mie oon juoppoja ja narkkareita nähny kamppulassa mut niin oon myös kevarissa, kaupungissa, eestinmäessä, j.bergissä, eestinmäessä.... tulis pitkä lista ku kaikki laittais.. :) elkää olko noin tuomitsevia ku ette tiedä.. herätkää
gammelbacka
43
4929
Vastaukset
- tomppa
Miten itse voit arvostella muita kaupunginosia, kun kerran olet asunut koko pienen ikäsi AINOASTAAN Kamppulassa?
- I'm talking to you
No viestin alottaja ei varmaan ole elämänsä aikana käynyt MISSÄÄN MUUSSA kaupunginosassa koskaan.
Ole sinä hiljaa,kun et mistään mitään tiedä...tomppa. - satuyg
miten voit arvostella kamppulaa ku et oo sielä varmaan ees käyny? :) ihan samanlaista meininkiä se on joka puolella mut kamppulaa nyt vaan tykätään haukkua.. ne jotka asuu muualla ni tuntee ittensä niin hienoks ku haukkuu kamppulaa ja asuu muualla.. tottakai se sillon tekee kevaristaki hienomman paikan ku kamppulaa pitää nii hirveenä.. enkä oo arvostellu muita kaupungin osia :)
- satuyg
I'm talking to you kirjoitti:
No viestin alottaja ei varmaan ole elämänsä aikana käynyt MISSÄÄN MUUSSA kaupunginosassa koskaan.
Ole sinä hiljaa,kun et mistään mitään tiedä...tomppa.justhan mie sanoin et oon nähny noissa muissaki kaupungis osissa ihan samanlaista menoa.. kyl sillon se tarkottaa et oon käyny :) opettele suomea :D
- tomppa
satuyg kirjoitti:
justhan mie sanoin et oon nähny noissa muissaki kaupungis osissa ihan samanlaista menoa.. kyl sillon se tarkottaa et oon käyny :) opettele suomea :D
Olen minäkin käynyt Lontoossa ja Miamissa, mutta en tiedä millaisia kaupunkeja ne ovat asua. Muuta pois sieltä Kamppulan perslävestä, niin näet millaista elämä on kaatopaikan ulkopuolella.
- satuyg
tomppa kirjoitti:
Olen minäkin käynyt Lontoossa ja Miamissa, mutta en tiedä millaisia kaupunkeja ne ovat asua. Muuta pois sieltä Kamppulan perslävestä, niin näet millaista elämä on kaatopaikan ulkopuolella.
asunut kamppulassa kun voit sanoa sitä kaatopaikaksi ja persläveksi? :D tuntuu niin tyhmältä että ihmiset haukkuu kaupungin osia.. niin no haukutaanhan ihmisiäkin ulkonäön perusteella... eikai ihmiset osaa muuttua vaan aina pitää keksiä huonoa.. mikähän siinäkin on, täälläkään ei edes joka kymmenes viesti ole semmoinen missä jotain kehuttaisiin tai kiitettäisiin.. aina vaan valitetaan.. melko ikävää että hyvinvointivaltiossa ihmisistä on tullut niin itsekkäitä ja ahneita sekä ilkeitä. se on sinun ongelmasi jos et pidä kamppulasta.. hauku sitä noihi muihi keskusteluihi mihin sitä on jo haukuttu valmiiksi. tämä keskustelu ei koskenut sitä kuinka hirveä mesta kamppula on
- tomppa
satuyg kirjoitti:
asunut kamppulassa kun voit sanoa sitä kaatopaikaksi ja persläveksi? :D tuntuu niin tyhmältä että ihmiset haukkuu kaupungin osia.. niin no haukutaanhan ihmisiäkin ulkonäön perusteella... eikai ihmiset osaa muuttua vaan aina pitää keksiä huonoa.. mikähän siinäkin on, täälläkään ei edes joka kymmenes viesti ole semmoinen missä jotain kehuttaisiin tai kiitettäisiin.. aina vaan valitetaan.. melko ikävää että hyvinvointivaltiossa ihmisistä on tullut niin itsekkäitä ja ahneita sekä ilkeitä. se on sinun ongelmasi jos et pidä kamppulasta.. hauku sitä noihi muihi keskusteluihi mihin sitä on jo haukuttu valmiiksi. tämä keskustelu ei koskenut sitä kuinka hirveä mesta kamppula on
Olen viettänyt varhaislapsuuteni Gammelbackassa. Sinne se faija jäi niitten sosiaalipummikaveriensa kanssa, sen jälkeen kun mutsi otti siitä eron. Lähtemättä on jäänyt mieleeni se kusen haju rappukäytävissä. En edes pahimman vihamiehenikään lapsille toivoisi varttumista Kamppulassa.
- Siitä.
tomppa kirjoitti:
Olen viettänyt varhaislapsuuteni Gammelbackassa. Sinne se faija jäi niitten sosiaalipummikaveriensa kanssa, sen jälkeen kun mutsi otti siitä eron. Lähtemättä on jäänyt mieleeni se kusen haju rappukäytävissä. En edes pahimman vihamiehenikään lapsille toivoisi varttumista Kamppulassa.
Miten lapset kasvatetaan,varmaan äitisi on
laittanut kamppulan syyksi eroamisen, isäsi
juopottelun,sun muut nekatiiviset asiat.Ei
tällaiset asiat minusta kuulu mitenkään asuin-
paikkaan,kyllä ne ovat ihmisestä itsestä kiinni.
Kyllä niitä kuseksiota poikkee rappuihin vieläkin
myös muualla kuin kamppulassa.Sinulla on ollut
vain huono tuuri. - tomppa
Siitä. kirjoitti:
Miten lapset kasvatetaan,varmaan äitisi on
laittanut kamppulan syyksi eroamisen, isäsi
juopottelun,sun muut nekatiiviset asiat.Ei
tällaiset asiat minusta kuulu mitenkään asuin-
paikkaan,kyllä ne ovat ihmisestä itsestä kiinni.
Kyllä niitä kuseksiota poikkee rappuihin vieläkin
myös muualla kuin kamppulassa.Sinulla on ollut
vain huono tuuri.Yrität sotkea puurot ja vellit keskenään. Ei mutsi mitään Kamppulaa erosta syytä. Lasten kehittymiseen vaikuttaa eniten asuinympäristö, onneksi ymmärsimme lähteä pois ja olen saanut varttua normaalissa kasvuympäristössä. Olen myös oppinut kirjoittamaan, toisin kuin sinä. Negatiivinen.
- satuyg
tomppa kirjoitti:
Yrität sotkea puurot ja vellit keskenään. Ei mutsi mitään Kamppulaa erosta syytä. Lasten kehittymiseen vaikuttaa eniten asuinympäristö, onneksi ymmärsimme lähteä pois ja olen saanut varttua normaalissa kasvuympäristössä. Olen myös oppinut kirjoittamaan, toisin kuin sinä. Negatiivinen.
mutta sinä syytät.. ja mikäköhä miun kirjotus taidoissa on vikana? herra täydellisyys täydellisessä kasvuympäristössä.. mulla on ollut hyvä ja turvallinen kasvuympäristö ja rakastava perhe... ympärillä.. voisitko tarkentaa kun en ymmärrä miksi kamppula on huono kasvuympäristö lapsille? koska suurin vaikutus on perheillä, niin eikös se silloin pitäisi olla perheissä jotain vikaa.. ei ympäristössä?
- tomppa
satuyg kirjoitti:
mutta sinä syytät.. ja mikäköhä miun kirjotus taidoissa on vikana? herra täydellisyys täydellisessä kasvuympäristössä.. mulla on ollut hyvä ja turvallinen kasvuympäristö ja rakastava perhe... ympärillä.. voisitko tarkentaa kun en ymmärrä miksi kamppula on huono kasvuympäristö lapsille? koska suurin vaikutus on perheillä, niin eikös se silloin pitäisi olla perheissä jotain vikaa.. ei ympäristössä?
Oletko tosiaan niin sinisilmäinen, ettet näe mitä ympärilläsi Kamppulassa tapahtuu. Aloita opiskelu vaikka lukemalla täältä kirjoituksia Kamppulan kurjuudesta. Lisää saat tietää Uusimaa lehdestä, jos se sattuisi teille tulemaan.
- satuyg
tomppa kirjoitti:
Oletko tosiaan niin sinisilmäinen, ettet näe mitä ympärilläsi Kamppulassa tapahtuu. Aloita opiskelu vaikka lukemalla täältä kirjoituksia Kamppulan kurjuudesta. Lisää saat tietää Uusimaa lehdestä, jos se sattuisi teille tulemaan.
on.. mutta oletko sinä, ettet huomaa että muualla tapahtuu ihan samaa?
- Voi.
satuyg kirjoitti:
Olla merkillistä,kun ei ymmäretä ettei se ole
kiinni paikasta missä asuu,vaan ihan itsestä.
Ole Satu vaan tiukkana,koska sinulla on parempi
ulosanti kuin minulla,jolla on vielä lukihäiriö,
minäkin saan jatkuvasti kuulla kuin kännissä tai
pöllyssä olen aina väärin kirjottamisesta. - tomppa
satuyg kirjoitti:
Perätön väite. Kamppula on ihan omassa luokassaan HUONOIN ASUINPAIKKA kilpailussa.
- Täällä.
tomppa kirjoitti:
Perätön väite. Kamppula on ihan omassa luokassaan HUONOIN ASUINPAIKKA kilpailussa.
Kuitnkin jotkut pärjää,eikä tarvise olla mitään
putsareita,joten kanssa PERÄTÖN väite. - tomppa
Täällä. kirjoitti:
Kuitnkin jotkut pärjää,eikä tarvise olla mitään
putsareita,joten kanssa PERÄTÖN väite.Kirjoitusvirheistä johtuen viestiäsi on mahdoton kommentoida.
- satuyg
tomppa kirjoitti:
Kirjoitusvirheistä johtuen viestiäsi on mahdoton kommentoida.
kovasti saada jutella sinun kanssasi oikeasti, kun tuntuu että ihan mahdottomuus se on täällä. herra kun on niin täydellinen..
- satuyg
Voi. kirjoitti:
Olla merkillistä,kun ei ymmäretä ettei se ole
kiinni paikasta missä asuu,vaan ihan itsestä.
Ole Satu vaan tiukkana,koska sinulla on parempi
ulosanti kuin minulla,jolla on vielä lukihäiriö,
minäkin saan jatkuvasti kuulla kuin kännissä tai
pöllyssä olen aina väärin kirjottamisesta.saada jotain positiivistaki kommenttia ku suurin osa näistä kommenteista on miun haukkumista :)
- Keksi.
tomppa kirjoitti:
Kirjoitusvirheistä johtuen viestiäsi on mahdoton kommentoida.
Enään muuta vastusta,käyhän se noinkin.
- satuyg
satuyg kirjoitti:
kovasti saada jutella sinun kanssasi oikeasti, kun tuntuu että ihan mahdottomuus se on täällä. herra kun on niin täydellinen..
ei näy viestisi
- satuyg
Keksi. kirjoitti:
Enään muuta vastusta,käyhän se noinkin.
vain jaksa jankata samaa kun ei se keskustelu näytä muuttuvan yhtään parempaan suuntaan.. en vain ymmärrä että miksi edes tulit sanomaan tähän omat mielipiteesi kamppulasta kun tämän keskustelun aloitus ei nyt meinannut sitä että kaikkien pitää tulla kamppulaa haukkumaan.. pidä mielipiteesi ominasi.
- eppu
Olet aivan oikeassa, kamppula on hyvä paikka asua, sellaiset ihmiset haukkuu kamppulaa, jotka luulevat olevansa parempia kuin toiset.kamppulassa on normaalia porukka..ei pitäisi valittaa joka paikasta ei ainakaan pienistä asioista...nauttikaamme elostamme ja olostamme täällä kamppulassa..
- No jaa...
Kamppula on ehkä hyvä paikka asua Nesteen operaattoreille, elintasoero työttömiin dokuihin nähden on niin suuri, että luulevat jopa tienaavansa hyvinkin...
- when I'm talking to you
No jaa... kirjoitti:
Kamppula on ehkä hyvä paikka asua Nesteen operaattoreille, elintasoero työttömiin dokuihin nähden on niin suuri, että luulevat jopa tienaavansa hyvinkin...
Kamppula on ok. Ei ole koskaan ollut mitään valittamista.
Ja ne jotka herjaa nesteen duunareitten palkkoja,eivät itse tienaa läheskään saman verran kuussa.
Olen täysin sitä mieltä,että suomalaiset ovat läpeensä kateellisia,tai erityisesti porvoolaiset. Varsinkin ulkonäköä ja palkkaa täytyy haukkua kokoajan. Matkustetaan tuonne pohjosempaan,niin porukka muuttuu rennoksi ja ystävälliseksi. Heillä ei niin paljon huolia ole,kuin meillä etelän pakokaasun katkua hengittäneillä vajaa aivoisilla idiootteilla.
Etelä-suomessa asuvat luulee muutenkin omistavansa koko suomen. Täällähän on kaikki,aivan kaikki mitä suomi tarvitsee. Pohjosessa elävät ovat vain tyhmiä luusereita...näin monet ajattelevat. Sama asia on kamppula. Siellä asuvat ovat kaikki narkkareita,dokuja ja sossupummeja...eiks vaan. Näinhän se asia on. Kai minäkin sitten olen vetänyt jo tuota meidän keittöön tarkoitettua maalia sisääni niin paljon,että rupean kuvittelemaan aivan omiani.
Oi keskustan viisaat,kertokaa mikä tekee KAIKISTA kamppulassa asuvista luusereita?! Tyhmiä erityisesti he,jotka AINA AINA ja AINA jaksavat _yleistää_. Rupeaa tosissaan v*tuttamaan!
- raaka rami
tulevat kamppulasta.
- satuyg
kamppulas on parast kraana vettä ni tulee kauniit tyttösii :)
- Sanna vain.
on niin hauska lukea tuollaista, kun joku yrittää kaikin mahdollisin tavoin selittää, kuinka huono paikka kamppula on.
Tahtoisin tietää, missä olet oikein varttunut, kun sinusta on noin vihamielinen tullut. Itse yhdyn Sadun puheisiin, olen varttunut kamppulassa ja musta on tullut oikein kunnollinen kansalainen. Eiköhän niitä juoppoja löydy joka maankolkasta. Näin uskoisin.
piis änd lööv.- ole huomannut?
Kyllähän Sanna sinunkin siellä terveyskeskuksessa on täytynyt huomata, että suurin osa väkivalta ja perheväkivaltapotilaista tulee juuri kamppulasta.
- tomppa
Olen varttunut Kamppulassa.
- satuyg
tomppa kirjoitti:
Olen varttunut Kamppulassa.
voi kuule sie oot viettäny varhaislapsuutes siellä ja luulet että tiedät enemmän kuin me jotka olemme koko ikämme asuneet siellä.. ja nyt asun puoliksi kaupungissa eikä täälä sen kummoisempaa ole kuin kamppulassakaan. paitsi enemmän metelöintiä.
- tomppa
satuyg kirjoitti:
voi kuule sie oot viettäny varhaislapsuutes siellä ja luulet että tiedät enemmän kuin me jotka olemme koko ikämme asuneet siellä.. ja nyt asun puoliksi kaupungissa eikä täälä sen kummoisempaa ole kuin kamppulassakaan. paitsi enemmän metelöintiä.
Minäkin asun kaupungissa ja viihdyn erittäin hyvin. Ehkä sinä olet jo niin juurtunut sinne Kamppulaan, ettet pääse irti. Ainakin nämä kirjoittelusi todistaa sitä.
- satuyg
tomppa kirjoitti:
Minäkin asun kaupungissa ja viihdyn erittäin hyvin. Ehkä sinä olet jo niin juurtunut sinne Kamppulaan, ettet pääse irti. Ainakin nämä kirjoittelusi todistaa sitä.
selitäppä miten juurtunut? tottakai puolustan paikkaa jossa olen asunut lapsuuteni ja hyvä lapsuus on ollutkin.
- Sanna vain.
Kiistellä nyt siitä, missä on paras olla. Jos joku viihtyy parhaiten kamppulassa, viihtyköön. Jos joku taas muualla, aivan sama.
Lapsellista kiistelyä, mikä on paras paikka. Kamppula on rokrok edelleen mun silmissäni. :)- Hyväksykää kohtalonne
Ettekö te Sanna ja Satu nyt itse ole lapsellisia, kun laaditte jotain puolustuspuheita Kamppulasta.
- satuyg
nyt ihmiset ovat kyllä menneet näissä jutuissaan ja kommenteissaan niin alas/lapsentasolle että en itse enää viitsi enkä jaksa vastata tyhmiin kommentteihin. Itse pidän kamppulasta enkä ole nähnyt sitä pahana. se on minun mielipiteeni johon kelläkään ei pitäisi olla puuttumista. hyvää kesää.
- SatuYG:lle
Osaatko antaa arviota siitä milloin puberteetti-ikäsi mahdollisesti päättyy?
- Nimetön
SatuYG:lle kirjoitti:
Osaatko antaa arviota siitä milloin puberteetti-ikäsi mahdollisesti päättyy?
kuule se on menny ajat sitte.. mietippä omaa.. älä minuu tuhlaa energiaasi
- tomppa.
Nimetön kirjoitti:
kuule se on menny ajat sitte.. mietippä omaa.. älä minuu tuhlaa energiaasi
opettele sää lähettään viestit nimimerkin kanssa, Nimetön.
- Asukas 2v ajan
Nämä kamppulajututhan on lähtöisin ajasta kun Porvoon jalostamo aloitti toimintansa ja Kamppulasta tuli lähiö 70-luvulla, mm. VVO:n kämppää on todella paljon.
Sinne muutti pääosin suomenkielisiä ja bättre folk päätti alkaa mollaamaan. Joskus vielä 1980-luvulla siellä meno oli aika kovaa, sitten aika rauhoittumaan päin ompi mennyt.
Kamppula pähkinänkuoressa: siellä kieltämättä asuu sossun tuella hyvin moni ja ulkomaalaisiakin on. Poliisia näkee silloin tällöin ja juoppoa ompi. Yksi tärkeä pointti, siellä ei tarvi pelätä, ihan rauhallinen paikka.- historiaa
Savolaiset sen aikanaan perusti, muuttivat sankoin joukoin Porvoon äärelle Nesteen töihin. Porvooseen heitä ei kukaan halunnut, joten Alvar Aallon suunnittelema hienostoasuinalue vedettiin pois suunnittelupöydältä ja tilalle rakennettiin läjäpäin halpoja laatikkokerrostaloja, jotka ovat melkein kaikki toistensa kopioita.
Värikkyyttä muuten harmaaseen alueeseen saatiin laittamalla myöskin ulkomaalaisia sinne asumaan. Jossain vaiheessa Porvoossa hoksattiin, että siellähän oli tyhjää tilaa, joten kaupunki siirsi ongelma-asukkinsa, mielenvikaiset ja juopot sekä muut B-luokan ihmiset tälle alueelle, jolla saatiin Porvoon katukuvaa siistiytymään huomattavasti..
Tällä hetkellä tilanne tuolla on se, että toisen polven asukit ovat varttuneet ja ongelmat kertautuvat näiden juurettomien köyhistä perheistä olevien "lapsukaisten" kohdalla. Eli levotonta tulee olemaan myös jatkossa... - Totta puhut
historiaa kirjoitti:
Savolaiset sen aikanaan perusti, muuttivat sankoin joukoin Porvoon äärelle Nesteen töihin. Porvooseen heitä ei kukaan halunnut, joten Alvar Aallon suunnittelema hienostoasuinalue vedettiin pois suunnittelupöydältä ja tilalle rakennettiin läjäpäin halpoja laatikkokerrostaloja, jotka ovat melkein kaikki toistensa kopioita.
Värikkyyttä muuten harmaaseen alueeseen saatiin laittamalla myöskin ulkomaalaisia sinne asumaan. Jossain vaiheessa Porvoossa hoksattiin, että siellähän oli tyhjää tilaa, joten kaupunki siirsi ongelma-asukkinsa, mielenvikaiset ja juopot sekä muut B-luokan ihmiset tälle alueelle, jolla saatiin Porvoon katukuvaa siistiytymään huomattavasti..
Tällä hetkellä tilanne tuolla on se, että toisen polven asukit ovat varttuneet ja ongelmat kertautuvat näiden juurettomien köyhistä perheistä olevien "lapsukaisten" kohdalla. Eli levotonta tulee olemaan myös jatkossa...Köyhien perheiden lapsukaiset alkavat puolustella omaa asuinpaikkaansa, kun eivät raukkaparat tiedä mitään tavallisesta, normaalista asumisesta. Kuvittelevat ettei heillä mitään ongelmia ole, kun ovat koko lapsuutensa nähneet kaikkea mahdollista.
- Varmaan.
historiaa kirjoitti:
Tällä hetkellä tilanne tuolla on se, että toisen polven asukit ovat varttuneet ja ongelmat kertautuvat näiden juurettomien köyhistä perheistä olevien "lapsukaisten" kohdalla. Eli levotonta tulee olemaan myös jatkossa...Porvoo onkin niin ahdasmielinen paikka,koska ne
ei hyväksy mitään erilaisuutta.Kaikki pitää
olla vaan samaa harmaata massaa,ei mitään poikeavaa.Kuten ulkomaalaisia tai muuta väriläiskää,minusta taas kivaa kun on useampia
kansalaisuuksia. - Ei kiitos
Varmaan. kirjoitti:
Porvoo onkin niin ahdasmielinen paikka,koska ne
ei hyväksy mitään erilaisuutta.Kaikki pitää
olla vaan samaa harmaata massaa,ei mitään poikeavaa.Kuten ulkomaalaisia tai muuta väriläiskää,minusta taas kivaa kun on useampia
kansalaisuuksia.Vietä vaan sitä omaa kivaa siellä Kamppulassa, ei sun tartte sitä muille porvoolaisille toitottaa, kyllä ihmiset tietää mitä ne haluaa.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251