On pitänyt jo kauan aikaa kysyä täällä, että onko muilla samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Aikaisemmin lähes aina, kun minulla oli kuukautiset, olin kuumeessa tai minulla oli paha kurkkukipu. Onko kellään muulla tällaisia kokemuksia? Vähentääkä kuukautisten alkaminen vastustuskykyä vai mistä ihmeestä se johtuu... Jo silloin kun kuukautiseni alkoivat 14-vuotiaana niin lähdin kesken päivän kotiin, koska minulla oli kuumetta, kotona sitten huomasin, että ne olivat alkaneet.
Enää minulla ei tosiaan tätä ongelmaa ole ollut pariin vuoteen, kiitos ihanien Yasmin-pillerien! :) Oli todella tuskaa kerran kuukaudessa kärvistellä kuumeessa ja hirveissä kuukautiskivuissa. Olisi pitänyt hankkia pillerit jo monta vuotta sitten :)
Flunssa
3
667
Vastaukset
- myös
Itse olen myös huomannut, että aina kun mulla on flunssa niin se osuu samaan aikaan kuukautisten kanssa. Siinä onkin sitten kaksinverroin kärsittävää. Olen ihmetellyt miten ne aina osuu samaan aikaan.
- sammahär
Lääkärit eivät uskoneet mua kun kerroin että aina kun oli menkat, iski myös kamala flunssa. Tämä kierre alkoi kun alotin e-pillerit. Oli kyllä hirveetä aikaa. Nyt en ole aikoihin enää samaa joutunut kokemaan. e-pillerimerkkiä vaihdoin kolmesti ja silti sama juttu, ei aina joka kerta, mutta keväisin oli muistaakseni pahinta aikaa. Vaan eipä lääkärit uskoneet. Luulivat minun kuvitelleen kun taas tulehdusarvot oli ok.
Nyt en oo pariin vuoteen syönyt e-pillereitä ja tulehduskierre on jäänyt pois. Johtuu kai jonkin sortin hormonimuutoksesta tai jos elimistö vaan reagoi sillain menkkoihin?? Tiedä häntä.. Eli et ole ainut, jolla näitä ongelmia on.. tai on ollut.. Tsemppiä!! - samoin
Mä oon yleisesti ottaen hyvin harvoin flunssassa, mutta silloin kun harvoin oon, niin usein samaan aikaan kun on menkat. Syön tosin e-pillereitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958