Paljonko kehtais pyytää perintönä saadusta 70-luvun arava-kuutiosta? Kaikki oleellinen löytyy: Lattiat muovimattoa, keittiön kaapit sinistä lastulevyä, högforsin autenttinen liesi, tasaisin väliajoin hyrisevä jääkaappi, räikeät tapetit, nuhruinen kylpyhuone sokeritoukkineen jne. Asunto on Keravalla, eli olisikohan 195000 maltillinen pyyntö 70:stä neliöstä Neuvostoliittoa?
CCCP-Cubic
5
468
Vastaukset
- sulla
on nyt niiden lastulevyjen kaasut syöneet puolet nupista!
Mistä teitä totaalisen paskan asunnon aikanaan ostaneita löytyy - ai niin Suoli 24-palstalta tietty. Ainoastaan tällä palstalla kehutaan sillä kuinka paskan asunnon on ostanut ja kuinka huonosti on asunut monta vuotta, vaikkakin tilin tekoon tuskaansa naamioiden.
Mutta mä olen ostanut aikoinaan mukavan asunnnon ja edullisesti, en aio myydä sitä sulle halvalla tai ollenkaan. Eti itsellesi oma mukava asunto äläkä täällä vingu 70-liuvun pommiasi!- Tuhnuttaja
Huomaa, että et ole tutustunut pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoihin. Täällä 90% myytävistä läävistä on pelkkää paskaa ja silti ne revitään käsistä. Syynä asuntopula ja pankkien holtiton lainananto.
Jokuhan ne neukkuläävät ostaa, eikö vain? - omassa asuva
Tuhnuttaja kirjoitti:
Huomaa, että et ole tutustunut pääkaupunkiseudun asuntomarkkinoihin. Täällä 90% myytävistä läävistä on pelkkää paskaa ja silti ne revitään käsistä. Syynä asuntopula ja pankkien holtiton lainananto.
Jokuhan ne neukkuläävät ostaa, eikö vain?Huomaa, että et ole tutustunut reaalielämään. Kaikki asunnot ovat kuutioita (ei ole vielä tullut vastaan pallonmuotoista huoneistoa) ja neuvostoliitto niitä ei ole tehnyt vaan ihan suomalaiset sun ja mun isät.
- on oikeassa
omassa asuva kirjoitti:
Huomaa, että et ole tutustunut reaalielämään. Kaikki asunnot ovat kuutioita (ei ole vielä tullut vastaan pallonmuotoista huoneistoa) ja neuvostoliitto niitä ei ole tehnyt vaan ihan suomalaiset sun ja mun isät.
Kaikki revitään käsistä kun......HINTA ON OIKEA..dadaa. Pyytää saa ja pyydetäänkin vaikka mitä.
Kuutio ei häviä minnekään, se ei edes pala kuten (look a like tiilitalot, puurungolla) okt:tms. palo-osastoimattomat rivarit.
Nythän niissä kuutioissa on jo julkisivut verhoiltu, ikkunat vaihdettu ja putkirempat tehty, osta sellainen. Rahat eivät voi hävitä kokonaan. Stadi tuskin kehtaa linjata oikorataa läpi nukkumalähiön eikä sinne lähiöön mahdu kiitorataakaan mutta pari ok asukasta evvk. Jos herrat tarvitsee maata. - Murtuva betoni
Asunnossa majailee tyfny. Itse asun mukavasti rivarissa. Sain tuon murjun noin 2 vuotta sitten perintönä ja nämä nykyiset hinnat innostavat myymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764