Moro!
Olen elisantin manttelinperijä ja päätin tässä sitten vähän esitellä itseäni etten ole sitten jatkossa täysin vieras hahmo tällä palstalla. Olen Dawnbringer, oikeassa elämässä tunnetaan myös etunimellä Juha. Minua näkee myös chatin puolella jossa toimin seriffinä - pääosin Uskonnot-huoneessa sekä Nuorten Huoneen seriffinä.
Tunnustan wiccaa ja kiinnostus kaikkeen pakanalliseen perinteeseen sekä luonnonuskontoihin on hyvinkin suuri. Minua tulette näkemään myös keskusteluissa aktiivisesti.
Linjasta sen verran että kaikki käännyttämis/tuputusyritykset sun muut tökeryydet tulen karsimaan kovalla kädellä pois.
Näkyilee palstalla ja hauskoja keskusteluhetkiä jatkossakin!
Uusi palstasefu esittäytyy. :)
5
766
Vastaukset
- AROSUSI-09
Luonnonuskonnot nyt ainakin toistaiseksi ovat saaneet olla rauhassa trolleilta ja muilta riiviöiltä,toisin kuin esim. satanistien palsta...Be blessed.
- Qadesha
Dodiin, pääasia ettei puskista hyökännyt uskista tälle palstalle... Aika vähän tänne kai ihan haistatteluporukkaa eksyy tai edes jaksaa vääntäytyä, mutta krisse-saarnaamista ei kaivata kun sitä on jo joka tuutti täynnä.
Itse viivähdän tällä saitilla lähinnä varsin harvakseltaan, mutta "etäkannatan" tätäkin aatetta joten lykkyä pyttyyn vaan! Missä on mun rakas Elisant? :(
Sääkin on hyvä kaveri, mutta miksi Ellu meni pois?- AROSUSI-09
Havainnoitu viimeksi kummittelu-palstalla.
Amunkoitontuoja on siis tänne livistänyt.. :)
Varmasti ihan oma sopiva paikkasi. :) Taidanmpa tulla täällä käyskentelemään tulevaisuudessa.. ihan outo on ollut palsta tähän asti.. :)
BB
Jaffat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362274
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831325- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232