Varsinainen ajoasu (ylä- ja alaosa). Kypärä. Kypärähuppu. Kaulasuoja. Selkäsuoja. Alusasu ajokäyttöön. Hanskat. Saappaat. Korvatulpat.
Tämä ei ollut aakkos- eikä pukeutumisjärjestys, mutta luettelo joka tapauksessa. Varmasti jotain jäi puuttumaankin.
Tuohon kaikkeen tälläytymisen jälkeenkö lähdetään sitten matkalle, joka johtaa naapuripitäjän Esson kahvipöytään?
Jutun inspiraation tarjosi kirjoittaja, joka kyseli sähköliivin perään...
Kaikki varusteet
7
974
Vastaukset
- huomioon
se seikka,että siellä Essolla istuessa se kireä paksu prätkänahkahaalari rutisee,narisee ja natisee kivasti ja tuoksuttaa nahkan taivaallista tuoksua ympäriinsä ja saa muut Essolla istujat kiimaisiksi ja kateelliseksi.Tuon nimittäin unnohdit - ihmettelen kyllä!
- Stressmannilla
Leikki leikkinä.
Yhden mahalaskun tehneenä voin kertoa että näin se menee.
Ei tullut naarmun naarmua kun olin pukeutunut pitkän kaavan mukaan.
Enkelini istui olkapäälläni ja varjeli minua sinä iltapäivänä.
Kuulun nykyisin mp-kerhoon nimeltä "Elävien Moottoripyöräilijöiden Yhdistys".
Huomioväriset liivit kun vielä tulisivat muotiin niin olisin tyytyväinen. - lähtiessä
Stressmannilla kirjoitti:
Leikki leikkinä.
Yhden mahalaskun tehneenä voin kertoa että näin se menee.
Ei tullut naarmun naarmua kun olin pukeutunut pitkän kaavan mukaan.
Enkelini istui olkapäälläni ja varjeli minua sinä iltapäivänä.
Kuulun nykyisin mp-kerhoon nimeltä "Elävien Moottoripyöräilijöiden Yhdistys".
Huomioväriset liivit kun vielä tulisivat muotiin niin olisin tyytyväinen.muutaman kymmenen vuotta ja noin 100000 kilometriä jo ajaneena edelläajava auto iski jarrut päälle, kun oli sorsaemo poikueineen tiellä. Onneksi ei tullut ketään vastaan eikä perässä. Pyörästä tuli entinen, hieman nahkaa lähti kädestä kun puseron hiha kääriytyi ylös asfalttiin tutustuessa. Kyseessä oli muutaman kymmenen kilometrin hyötyajelu sillä kertaa. Pukeutuminen kannattaa ehdottomasti!
- Kiki
Itselläni on AINA seuraavat ajovastusteet:
Kypärä- 4-tahtinen
Eikös se ole hiukan hankalaa käydä saunassa ja nukkua kypärän kanssa?
- jemmenne
Ei se ole tyhmä joka itsensä suojaa kun ei ole sitä kotiloa ympärillä kuten autoilijoilla on. Se sattuu jos kolahtaa! Kyllä taas oli niin turha aloitus kun olla vaan saattoi, kirjoittaja tuskin on pappatunturia suuremmalla vehkeellä koskaan ajellut tai sitten pää on umpiluuta...
- Auto
JA MITÄ SULLA ON PAPPATUNTURIA VASTAAN?? EIKÄ MUN LUUPÄÄNI PITÄIS KUULUA KENELLEKÄÄN!!
Ai niin se itse asia. Aattelin vaan että eiks ne kahvit vois juoda vähemmällä vaivallakin, vaikka kävelymatkan päässä... tai kotosalla? Meinaan että säästyis ne korvatulppa- ym. kustannukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298