eli...
Olin yhen jätkän kans yhes melkein 3kk. Se oli ihanaa aikaa. En oo koskaan tunteunu itteäni niin onnelliseksi kun olin silloin. Nyt kuitenkin vähän ennen vappua alko välit jotenki etääntyä.. en tiedä miksi. Suhteeseemme tuli kai kova arki ja huuma alkoi haihtumaan. Mä halusin vielä yrittää. Vähän ajan päästä se jätti mut, kun ei tiennyt tulisko tästä mitään. Petyin häneen. :/ Ehdotin ennemmin taukoa jne, mutta me erottiin. Se sattu muhun ja sydän särky.
Parin vkon jälkeen erottuamme, poika alkoi seurustelemaan vuotta nuoremman tytön kanssa. (mä ja poika ollaan 15v.) Toivoin, ettei niitten suhde kestäis kovin pitkään, koska rakastan poikaa yhä, vaikka hän jätti mut. Eikä niitten suhde kestänyt muuta kuin vähän yli viikon, kun meiän suhde kesti melkein 3kk.
Nyt ollaan molemmat sinkkuja, mutta mä kaipaan yhä pojan perään.
Järki sanoo että anna jo olla, mut sisin rakastaa yhä..
Mitä mä teen? Ollaan ystäviä, mut tahtoisin enemmän.
Miten me voidaan palata takas yhteen tai miten voin lähentyä häntä taas?
kaipaan apua, asiallisia vastauksi, pliide :|
takas yhteen?
7
529
Vastaukset
- saman kokenut
Anna olla. Ei se sua takas ota. Ite se ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.
- lolled 24/7
kolmen kuukauden suhde? vähän yli viikon SUHDE??? Salli mun nauraa.. noi ei ole suhdetta nähnykkään. ja 15-vuotiaat EI seurustele. Ne ehkä ihastuu, mutta ei hormonihöyryissään tiedä mitä tehdä. Korkeintaan sopivat jonkun kanssa että ollaan yhdessä, ja kehutaan kavereille ja saadaan rispektiä. vau.
Kasva isoksi. SUHTEESTA voi puhua vasta paljon myöhemmin, kun olet kypsä, ja se kestää enemän kuin kolme kuukautta. Ei siinä ajassa edes kerkeä tuntemaan toista.
Urpo.- niiin
"Salli mun nauraa.. noi ei ole suhdetta nähnykkään. ja 15-vuotiaat EI seurustele. Ne ehkä ihastuu, mutta ei hormonihöyryissään tiedä mitä tehdä. "
hahah. nii justiinsa. mulla on kaveri, joka on ollu yhessä yhen jätkän kanssa vähä vajaa kaks vuotta. elikkä menivät yhteen joskus hieman alle 15-vuotiaina.
- psycko doctor
was he your brother?did he live with you in the same family?did he touch you?TOUCH IT.....
- J...
Mä oon vähän tai aika paljonki sua vanhempi ja tiedän, että susta kuulostaa tyhmältä ku sanon ettei joku pari kk ole suhde.. noista sydän parantuu, mutta jos susta oikeesti tuntuu että rakastat poikaa niin eikun perään vaan. Vaikka mä olen ite mies puolinen henkilö, niin voin sanoa ettei se ainakaan haittaa jos yrität. Ton ikänen kundi ei kyl vielä oo valmis sitoutumaan enkä suosittele sullekaan, mut voit kokeilla
- miiiiiii
Puhukaa toistenne kans, että mitä te nyt oikein haluatte... kummallakin varmasti joku mielipide asiasta kuitenkin on. Jätä turhat spekulaatiot pois ja ota yhteyttä poikaan...
- dsjh
mua neuvottiin kirjottamaan kirje tälle eksälleni. mä voin sen joko antaa sille tai jättää antamatta. kertoa kaikista tunteista. silleen saan vähintään olon helpottumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326158- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299