onko kellään kokemuksia kaasujousitetusta koiraverkosta? paljon maksaa, mistä saa, jne. satuin näkemään kerran yhdessä break-farmarissa
kaasujousitettu koiraverkko
5
712
Vastaukset
- dCi
Itsellä oli edellisessä meganessa kyseinen verkko ja se tuli merkkiliikkeen asentamana, vaihtokaupassa. Hintaa en muista, koska sain sen tingattua kauppaan mukaan. Käytössä vie ylöstaitettuna paljon korkeudesta pois.
- Break 2003
Olen aikeissa hankkia samanlaisen. Maksaa merkkiliikkeessä 159 euroa.
Netissä oli myynnissä käytetty hintaan 100 e, mutta se oli sen verran kaukana että en viitsinyt lähteä hakemaan. Myyjä kertoi, että asennettaessa on käytettävä kuutta porakärkiruuvia, mikä vaikuttaa omituiselta, sillä autossahan on kiinnikkeet kattopaarteissa valmiina. - Ihan uteliaisuutta kyselen
"kaasujousitettu" koiraverkko?
- dCi
no joo, jää varmaan ulkopuoliselle aika epäselväksi. elikkä kyse on koiraverkosta joka taittuu ylös ja pysyy yläasennossa pienten kaasujousien avulla.
- lost and found
Meillä oli pari Rellua sitten Meganessa sellainen verkko. Auto oli esittelyauto ja verkko oli valmiina. Verkko oli tosi käytännöllinen juuri tuon tilan lisäämisen kannalta, tukeva ja kesti kulutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079