jokaiselle keneltä poistetaan kohtu.Olen menossa tähystysleikkaukseen ja kohtu poistetaan alateitse?
Onko se kivulias?
Dreeni
3
2939
Vastaukset
- homma
Ei se kivulias oo vaikka tuntuu kylläkin enempi kun itse"pistohaavat".Vielä nyt 2kk jälkeenkin kinnaa välillä jumpatessa muuten ok. Dreenin pois otto ei ollut niin kivulias/inhottava kun varoteltiin.
- jonossa
Minulta poistettiin kohtu alateitse, mutta en ollut synnyttänyt ja ahtauden vuoksi tehtiin viilto emättimestä peräaukkoon päin, että mahtui leikkaamaan. Niinpä kaikki tapahtui kokonaan alakautta - ei siis mitään putkia vatsanpeitteiden läpi. Eikä mitään dreenejä leikkauksen jälkeen. Kaikki mitä on vuotanut on tullut (ja tulee yhä) alakautta. Maha on kyllä ollut turvoksissa.
- älä mieti
Kohdunpoisto tammikuussa tähystämällä.
Dreeni oli, en kuitenkaan muista, että olisi ollut mitenkään epämiellyttävä tai kivulias.
Itsellänikin tuntui kuukauden/kaksi jotakin vihlomista silloin tällöin toisella puolella vatsaa raskaimmissa ponnisteluissa, sitten loppui.
Kaikenkaikkiaan koin PALJON helpompana juttuna koko toimenpiteen kuin mitä etukäteen todella pelkäsin.
Parannuin tosi hyvi ja mielestäni nopeesti,sairasloma-aika kannattaa kuitenkin huilata ja välttää nosteluja tmv, itse olin täysin työkunnossa 4 vkon loman jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529