Konsertti

Rickyläinen

Kävin Hartwall Arenalla 22.5.2006 Ricky Martinin konsertissa. Artisti kyllä hoiti hommansa, mutta se, miten konsertin näkyvyys oli järjestetty, oli musertava järkytys. Tapahtuman kuvaamiseen käytettiin ainoastaan kahta normaalin tv-ruudun kokoista screeniä, joista ainakin toisen näkyvyyttä haittasi vielä värivalo telineineen. Kauempana istujille lavan tapahtumat jäivät melko lailla hämäriksi, ja kun näitä kahta pikkuscreeniä käytettiin vielä osassa konserttia erilaisten värien ja muiden taustakuvien aikaansaamiseksi, se, kuka lavalla olevista henkilöistä onkaan itse Ricky Martin, jäi miltei totaalisesti arvailujen varaan. Itse seurasin konserttia invapaikalta, muunlaiseen paikkaan kun en liikuntarajoitteeni vuoksi voi mennä.
Ovatko screenit tosiaan aina näin pienet, vai oliko vain ainoastaan tämä konsertti järjestetty näin?
Paha maku jäi väistämättä suuhun.

3

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ricky

Upee konsertti oli!!!

• -K-

Aivan ihana ja energinen konsertti todellakin. En ole mikään Ricky-fani (en ainakaan ollut fani ennen eilistä konserttia)enkä ole herran musiikkia juuri kuullut kuin joskus radiosta, mutta täytyy myöntää, että hauskaa oli.

• Rickyläinen

tämä palsta olla täynnä akkoja, jotka ovat niin Rickyn lumoissa, että sisälukutaitokin pätkii??

Tästä pääsee helposti seikkaan, joka hivenen ärsyttää minua. Joka puolella, missä Rickystä puhutaan keskitytään enimmäkseen ulkonaisiin seikkoihin, ja yleensä keskustelijoina ovat jo keski-ikään ehtineet naisihmiset, joiden mielestä Rickyllä on "tosi hyvii piisei" ja jotka näkevät hepusta päiväunia. Missä ovat kaikki todelliset fanit, siis ne, jotka ihailevat Rickyä (myös?) esim. hänen humanitaarisen työnsä vuoksi? Ne, joita hän on oikeasti koskettanut jollain tavalla? Toivoisin todella tännekin palstalle keskustelua myös todellisimmista asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6101
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5532
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4169
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59