mukavaa,oikein helvetin mukavaa.no,selviäähän ainakin paljon tulee ajokieltoa ja sakkoa.
ylinopeutta oli 66 km/h
huomenna
29
3073
Vastaukset
- Menikö ihan vahingossa toll...
Ootko katkera / syytön ?
Kumma juttu kun eipä ole vielä sattunut kohdalle tommosta lipsahdusta! - Sinäkin
Lääkkeesi säännöllisesti!
- päivittäin
minulle tulee tuollaisia ylinopeuksia.
Se on vain huonoa tuuria kun joutuu kiinni. - Fantsuu
viattomia mopoilijoita. Voi voi.
- liikenteestä !
Hyvä homma! Lehdistä luetaan lopullisesti lopettaneista...
Harmi kun sinun laisesi pilaavat kaikkien MOTORISTIEN maineen!- 1200cc
Mikä vitun MOTORISTIEN MAINE?!Kautta aikojen juntti-Suomessa on motoristejä pidetty joutavina pärinäpoikina ja yhteiskuntarauhaa rikkovina huligaaneina,se ei siitä tuu tällä vuosituhannella muuttumaan.Aina jotku yli-ikäset uusiomotoristit tai joskus vuonna -71 satapiikin omistaneet narisee jostai "motoristien maineesta",ku itellä lorahtaa kusta punttiin lukiessa jonkun muun töppäilystä.Se on nyt kuitenkin niin,että jokainen kantaa vastuun omista valinnoistaan ja teoistaan,naurettavaa tulla esittään jotai kollektiivistä paheksuntaa.Toi edellinenki kirjoittaja antaa sen kuvan,että puhuisi KAIKKIEN moottoripyörällä liikkuvien puolesta.Kenen luvalla..?
No okei,tossa oli kaks kysymystä. - heh...
1200cc kirjoitti:
Mikä vitun MOTORISTIEN MAINE?!Kautta aikojen juntti-Suomessa on motoristejä pidetty joutavina pärinäpoikina ja yhteiskuntarauhaa rikkovina huligaaneina,se ei siitä tuu tällä vuosituhannella muuttumaan.Aina jotku yli-ikäset uusiomotoristit tai joskus vuonna -71 satapiikin omistaneet narisee jostai "motoristien maineesta",ku itellä lorahtaa kusta punttiin lukiessa jonkun muun töppäilystä.Se on nyt kuitenkin niin,että jokainen kantaa vastuun omista valinnoistaan ja teoistaan,naurettavaa tulla esittään jotai kollektiivistä paheksuntaa.Toi edellinenki kirjoittaja antaa sen kuvan,että puhuisi KAIKKIEN moottoripyörällä liikkuvien puolesta.Kenen luvalla..?
No okei,tossa oli kaks kysymystä.ei muuta kuin aamen. Samaa mieltä.
- kunnon kansalainen
heh... kirjoitti:
ei muuta kuin aamen. Samaa mieltä.
kirjoittelen sitten huomenna minkälaisia rangaistuksia tällainen rikollinen saa
- Jusba
1200cc kirjoitti:
No okei,tossa oli kaks kysymystä.jolla saatiin rangaistusveroa alaspäin, sekä estettyä tehorajoitukset, näm esimerkkeinä. Pitkänlinjan motoristien rakentama maine, ei tuollaisten, jotka muutaman vuoden ajelevat ja saavat kaikenlaista tuhoa aikaan. Kun tuo maine menee lopullisesti, niin mm. ns. R-pyörät kielletään kokonaan, et revi siitä huumoria.
- 1200cc
Jusba kirjoitti:
jolla saatiin rangaistusveroa alaspäin, sekä estettyä tehorajoitukset, näm esimerkkeinä. Pitkänlinjan motoristien rakentama maine, ei tuollaisten, jotka muutaman vuoden ajelevat ja saavat kaikenlaista tuhoa aikaan. Kun tuo maine menee lopullisesti, niin mm. ns. R-pyörät kielletään kokonaan, et revi siitä huumoria.
...missä ajassa/maassa sä elät..?60-luvun Neuvostoliitossa..?MINKÄÄN pyörätyypin/merkin/mallin kieltäminen EI MENE LÄPI nykyaikana.
Hd-kuskeja kiusattiin silloin jengisota-kohun aikana,vaan vieläkin niitä on nurkat turvoksissa,poliisin "urheista" yriyksistä huolimatta.
Tv:stä pari kesää sitte tuli sensaatoinhakuinen juttu bomber-illoista,ainoo,mihin virkavalta pysty puuttumaan,oli jonku teinin pyörä,josta oli kilpi taivutettu...
Et vissiin sitä huomannu,että sitä rangaistusveroa maksetaan yhä,älyttöminä vakuutusmaksuina.Ja tota paskapuhetta tehonrajoituksista on jatkunu vuosikymmeniä,sillä pelotellaan aina,kun jotain tapahtuu.
Kehen viittaat "tuollaisilla muutaman vuoden ajelevilla"..?Mulla on takana 16 vuotta prätkän selässä,ikäni puolesta ei oo ollu korttia sen pidempään,ja pyörä pönöttää pihalla tälläkin hetkellä.SILTIKÄÄN en pidä itseäni minään "pitkän linjan tosi-sankari-veteraanimotoristinä",jolla on velvollisuus paheksua jokaista,joka ajaa jotenki/jollakin "yleisestä linjasta" poikkeavasti.VAI,tarkoittaako "pitkän linjan motoristi" keski-ikäistä,ukkoutunutta prätkäkuskia,joka on salaa kateellinen nuoremmilleen,ku ei enää ite uskalla.Siinähän on sitten kätevä kääntää kateus paheksunnaks...Prätkillä on ajettu kovaa niin kauan,ku ne ovat kulkeneet kovaa.Turha tulla selitteleen muuta. - Hayabusa
1200cc kirjoitti:
No okei,tossa oli kaks kysymystä.hyvä..oon samaa mieltä,jokainen kantaa vastuunsa itse ja vastaa tekemisistään ..........samalla tavalla kuin muussakin elämässä....
Nämä helvetin itkupillit (tosi motoristit) itkee ja riekkuu täällä muiden ylinopeuksista ja puhuvat jostain motoristi hengestä,jota kultaisella seitsemänkymmen luvulla oli .... ja hah ajoin jo itse silloin ja mitään tälläistä henkeä ei ollut eikä kyllä mainettakaan..että se siitä....ajan yhä ja ajan kovaa,jos sille päälle satun ja se ei tosiaankaan kuulu muille.......
ps. tsemppiä rosikseen - siellä oli
Hayabusa kirjoitti:
hyvä..oon samaa mieltä,jokainen kantaa vastuunsa itse ja vastaa tekemisistään ..........samalla tavalla kuin muussakin elämässä....
Nämä helvetin itkupillit (tosi motoristit) itkee ja riekkuu täällä muiden ylinopeuksista ja puhuvat jostain motoristi hengestä,jota kultaisella seitsemänkymmen luvulla oli .... ja hah ajoin jo itse silloin ja mitään tälläistä henkeä ei ollut eikä kyllä mainettakaan..että se siitä....ajan yhä ja ajan kovaa,jos sille päälle satun ja se ei tosiaankaan kuulu muille.......
ps. tsemppiä rosikseenensin odottelua 3 tuntia,sitten tuomio,4 kk ajokieltoa, sakkoa 680€.
täytyy tästä lähteä skootteria virittämään - Mika__
siellä oli kirjoitti:
ensin odottelua 3 tuntia,sitten tuomio,4 kk ajokieltoa, sakkoa 680€.
täytyy tästä lähteä skootteria virittämäänMato-onginta sopii hyvin skootterilla ajon pariksi. Virvelöinnissä voi olla liikaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
http://www.metacafe.com/watch/78687/bill_dance/ - Kokeneempi
Hayabusa kirjoitti:
hyvä..oon samaa mieltä,jokainen kantaa vastuunsa itse ja vastaa tekemisistään ..........samalla tavalla kuin muussakin elämässä....
ps. tsemppiä rosikseenOlen itse ajanut nyt 28 vuotta pyörällä. Sitä motoristihenkeä todella oli 70-luvulla. Tosin eivät kaikki sitä tietenkään kokeneet. Kommenttisi siitä, ettei kovaa ajamisesi kuulu muille, osoittaa lapsellisen ja itsekkään ajattelusi. Niin kauan kuin et aja suljetulla radalla ja maksa itse vahinkojasi/sairaanhoitoasi, ajamisesi kuuluu muillekin. Olisikohan aika yrittää nähdä muutakin kuin oma napasi?
- 1200cc
Kokeneempi kirjoitti:
Olen itse ajanut nyt 28 vuotta pyörällä. Sitä motoristihenkeä todella oli 70-luvulla. Tosin eivät kaikki sitä tietenkään kokeneet. Kommenttisi siitä, ettei kovaa ajamisesi kuulu muille, osoittaa lapsellisen ja itsekkään ajattelusi. Niin kauan kuin et aja suljetulla radalla ja maksa itse vahinkojasi/sairaanhoitoasi, ajamisesi kuuluu muillekin. Olisikohan aika yrittää nähdä muutakin kuin oma napasi?
...mä kysyn,millä planeetalla EI joudu maksamaan itse sairaalaskujaan,tai vahingonkorvauksia,jos sellaisia määrätään maksamaan..?Toimii ehkä joidenki varattomiks todettujen kohdalla,vaan jos jotain omistat,eiku ulosmittaukseen ja maksuun...Kuten sanottu,jokainen vastaa omista teoistaan.
Mitä muuhun kirjoituksees tulee,se on jo käsitelty aiemmissa viesteissäni. - Kokeneempi
1200cc kirjoitti:
...mä kysyn,millä planeetalla EI joudu maksamaan itse sairaalaskujaan,tai vahingonkorvauksia,jos sellaisia määrätään maksamaan..?Toimii ehkä joidenki varattomiks todettujen kohdalla,vaan jos jotain omistat,eiku ulosmittaukseen ja maksuun...Kuten sanottu,jokainen vastaa omista teoistaan.
Mitä muuhun kirjoituksees tulee,se on jo käsitelty aiemmissa viesteissäni.Et todellakaan elä ainakaan Suomen todellisuudessa. Jos joudut onnettomuuteen kaahailusi takia, vakuutus todennäköisesti korvaa pyöräsi vahingot. Eli se raha otetaan meidän kaikkien vakuutusmaksuistamme, joita korotetaan tarpeen mukaan. Jos loukkaannut, sairaanhoitojärjestelmämme tulee noutamaan sinut hoitoon ja taas me kaikki maksamme sen. Sinä maksat vai mitättömän osan kokonaiskustannuksista. Jos loukkaannut vakavasti, me kaikki porukalla maksamme sinun makaamisesi vihanneksena ehkä kymmeniä vuosia. Ja lisäksi tähän kuvioon voi tulla mukaan vaikkapa se onneton lapsi, joka jäi allesi. Aivan turha puhua, ettei tuollainen kuulu muille. Me kaikki maksamme kun sinä hölmöilet. SInulla ei sitä paitsi luultavasti olisi varaa maksaa itse aiheuttamiasi kuluja. Tiedätkö paljonko tehohoito tai vihanneksen hoito vuosikausia oikeasti maksaa? Meillä on Suomessa hyvä ja oikeadenmukainen sairaanhoitojärjestelmä, mutta sinunlaisia asennevammaisia siinä ei ole riittävästi huomioitu.
- olen ajanut
Kokeneempi kirjoitti:
Et todellakaan elä ainakaan Suomen todellisuudessa. Jos joudut onnettomuuteen kaahailusi takia, vakuutus todennäköisesti korvaa pyöräsi vahingot. Eli se raha otetaan meidän kaikkien vakuutusmaksuistamme, joita korotetaan tarpeen mukaan. Jos loukkaannut, sairaanhoitojärjestelmämme tulee noutamaan sinut hoitoon ja taas me kaikki maksamme sen. Sinä maksat vai mitättömän osan kokonaiskustannuksista. Jos loukkaannut vakavasti, me kaikki porukalla maksamme sinun makaamisesi vihanneksena ehkä kymmeniä vuosia. Ja lisäksi tähän kuvioon voi tulla mukaan vaikkapa se onneton lapsi, joka jäi allesi. Aivan turha puhua, ettei tuollainen kuulu muille. Me kaikki maksamme kun sinä hölmöilet. SInulla ei sitä paitsi luultavasti olisi varaa maksaa itse aiheuttamiasi kuluja. Tiedätkö paljonko tehohoito tai vihanneksen hoito vuosikausia oikeasti maksaa? Meillä on Suomessa hyvä ja oikeadenmukainen sairaanhoitojärjestelmä, mutta sinunlaisia asennevammaisia siinä ei ole riittävästi huomioitu.
moottoripyörällä 20 vuotta,sellaista ajelua en ole tehnyt etten olisi ajanut nopeusrajoitusta kovempaa.
minä olen ainut maksumies lievästi nousseen bensan kulutuksen takia - Jusba
1200cc kirjoitti:
...missä ajassa/maassa sä elät..?60-luvun Neuvostoliitossa..?MINKÄÄN pyörätyypin/merkin/mallin kieltäminen EI MENE LÄPI nykyaikana.
Hd-kuskeja kiusattiin silloin jengisota-kohun aikana,vaan vieläkin niitä on nurkat turvoksissa,poliisin "urheista" yriyksistä huolimatta.
Tv:stä pari kesää sitte tuli sensaatoinhakuinen juttu bomber-illoista,ainoo,mihin virkavalta pysty puuttumaan,oli jonku teinin pyörä,josta oli kilpi taivutettu...
Et vissiin sitä huomannu,että sitä rangaistusveroa maksetaan yhä,älyttöminä vakuutusmaksuina.Ja tota paskapuhetta tehonrajoituksista on jatkunu vuosikymmeniä,sillä pelotellaan aina,kun jotain tapahtuu.
Kehen viittaat "tuollaisilla muutaman vuoden ajelevilla"..?Mulla on takana 16 vuotta prätkän selässä,ikäni puolesta ei oo ollu korttia sen pidempään,ja pyörä pönöttää pihalla tälläkin hetkellä.SILTIKÄÄN en pidä itseäni minään "pitkän linjan tosi-sankari-veteraanimotoristinä",jolla on velvollisuus paheksua jokaista,joka ajaa jotenki/jollakin "yleisestä linjasta" poikkeavasti.VAI,tarkoittaako "pitkän linjan motoristi" keski-ikäistä,ukkoutunutta prätkäkuskia,joka on salaa kateellinen nuoremmilleen,ku ei enää ite uskalla.Siinähän on sitten kätevä kääntää kateus paheksunnaks...Prätkillä on ajettu kovaa niin kauan,ku ne ovat kulkeneet kovaa.Turha tulla selitteleen muuta.Ota selvää, kuinka motoristeja kohdellaan Sveitsissä ja Italiassa.
Kyllä se, että rajoituksia ei ole tullut, johtuu siitä , että on aktiivisia ihmisiä, jotka lobbaavat moottoripyöräilyn puolesta.
Niin, ja miksiköhän nuo vakuutukset ovat niin kalliit? "jokainen ottaa vastuun tekemisistään ja maksaa itse aiheuttamansa vahingon" ? Näinhän se varmaan menee.
Prätkillä on ajettu kovaa ja ajetaan vieläkin, mutta paikoissa , joissa se on sallittua. Saat aivan vapaasti tulkita käsitteen pitkänlinjan motoristi; oma tulkintani on se, että ajovuosia laskematta, ajaa siten, että harrastuksella on jatkuvuutta . - 1200cc
Kokeneempi kirjoitti:
Et todellakaan elä ainakaan Suomen todellisuudessa. Jos joudut onnettomuuteen kaahailusi takia, vakuutus todennäköisesti korvaa pyöräsi vahingot. Eli se raha otetaan meidän kaikkien vakuutusmaksuistamme, joita korotetaan tarpeen mukaan. Jos loukkaannut, sairaanhoitojärjestelmämme tulee noutamaan sinut hoitoon ja taas me kaikki maksamme sen. Sinä maksat vai mitättömän osan kokonaiskustannuksista. Jos loukkaannut vakavasti, me kaikki porukalla maksamme sinun makaamisesi vihanneksena ehkä kymmeniä vuosia. Ja lisäksi tähän kuvioon voi tulla mukaan vaikkapa se onneton lapsi, joka jäi allesi. Aivan turha puhua, ettei tuollainen kuulu muille. Me kaikki maksamme kun sinä hölmöilet. SInulla ei sitä paitsi luultavasti olisi varaa maksaa itse aiheuttamiasi kuluja. Tiedätkö paljonko tehohoito tai vihanneksen hoito vuosikausia oikeasti maksaa? Meillä on Suomessa hyvä ja oikeadenmukainen sairaanhoitojärjestelmä, mutta sinunlaisia asennevammaisia siinä ei ole riittävästi huomioitu.
...mistäs sä osaat päätellä mun ajotapani..?Ainoo,mistä mä olen puhunu,on se,etten pidä velvollisuutenani paheksua ketään,ajoivat he miten hyvänsä.Niin tietenkin,jos en seiso tien poskessa sormeani heristämässä,mun on pakko olla asennevammainen kaahari itsekin...
Vakuutusmksuista sen verran,että niiden hintakehitys on ollut laskeva viime aikoina,huolimatta "hälyyttävästi lisääntyneistä moottoripyöräonnettomuuksista"...Miten tää on selitettävissä..?
Ja AIVAN TURHAA ruveta narisemaan Suomen sairaanhoitojärjestelmästä.Se maksetaan verovaroilla,ja sun veroprosenttis tulee tuskin siitä pykälääkään nousemaan,jos vaikka 100 tyyppiä vuodessa tulee päätymään sairaalaan "kaahailun" lopputuloksena.Samasta potista maksetaan narkkarien,juoppojen,seksuaalisesti välittyneiden sairauksien ynnä muiden elämäntapasairauksia hankkineiden hoito,ja niitä on VITUN PALJON ENEMMÄN lojumassa tä maan sairaaloissa,ku itsensä teloneita motoristejä.Ja spurgut ja narkkarit tunnetusti ovat maksaneet ITSE KAIKEN hoitonsa,niistä veroista puhumattakaan..?Plus sit vaikka syöpä,neljä Suomalaista kymmenestä tulee elämänsä aikana sairastumaan jonkin sortin syöpään,se tekee yhden ihmisen eliniän (noin 80 v.) aikana noin miljoona syöpäsairasta,vaan kuinkas monta "prätkäkaaharia" joutuu vihannekseksi/muuhun sairaalahoitoon saman ajan puitteissa..?Niin marginaalisista määristä on kyse,että turhaan äniset...
Auto-onnettomuudet KUITENKIN pitävät johtosijaa onnettomuustilastoissa,autokuskit niitä lapsia tappavat,en todellakaan muista,milloin olis uutisoitu,että lapsi jäi prätkän alle suojatiellä tms.,vaan autojen alle mukuloita päätyy viikottain.Katotaan syksyllä,ku taas koulut alkaa,miten käy.
Hienoa,että leimaat mut asennevammaiseks vain siltä pohjalta,etten ole sun kanssas samaa mieltä. Kititse minkä kitiset,se ei kuitenkaan sun nuoruuttas takaisin tuo,ja siitähän tässä kuitenkin loppupeleissä on kyse... - 1200cc
Jusba kirjoitti:
Ota selvää, kuinka motoristeja kohdellaan Sveitsissä ja Italiassa.
Kyllä se, että rajoituksia ei ole tullut, johtuu siitä , että on aktiivisia ihmisiä, jotka lobbaavat moottoripyöräilyn puolesta.
Niin, ja miksiköhän nuo vakuutukset ovat niin kalliit? "jokainen ottaa vastuun tekemisistään ja maksaa itse aiheuttamansa vahingon" ? Näinhän se varmaan menee.
Prätkillä on ajettu kovaa ja ajetaan vieläkin, mutta paikoissa , joissa se on sallittua. Saat aivan vapaasti tulkita käsitteen pitkänlinjan motoristi; oma tulkintani on se, että ajovuosia laskematta, ajaa siten, että harrastuksella on jatkuvuutta ....vaan kuvitteletko,ettei Italiassa tai Sveitsissä lobattu niiden oikeuksien puolesta?Ettei Italiassa ja Sveitsissä ole "aktiivisia ihmisiä",jotka olis puolustaneet moottoripyöräilyä?Se,mitä hallitus kuuntelee ja mitä se päättää,ei kuitenkaan ole yks ja sama...
Niistä vakuutuksista,turha sun on änistä sen "rangaistusveron" poistamisesta,SE KUN SIIRRETTIIN VAKUUTUSMAKSUIHIN!Se oli mun pointtini.Tuu sitte huutelemaan,ku vakuutusmaksut saadaan järkevälle tasolle...Sen asian puolesta on lobattu tässä maassa jo pieni ikuisuus,vaan mitä on tapahtunu?Se Pohjolanki uus systeemi kuulosti hienolta,vaan kun menin kyseleen,ei se tarjonnu MITÄÄN etuja verrattuna vanhaan vakuutukseeni,itseasiassa huonomman vakuutussuojan,ilkivaltavakuutus olis tippunu pois... - silloin
1200cc kirjoitti:
...mistäs sä osaat päätellä mun ajotapani..?Ainoo,mistä mä olen puhunu,on se,etten pidä velvollisuutenani paheksua ketään,ajoivat he miten hyvänsä.Niin tietenkin,jos en seiso tien poskessa sormeani heristämässä,mun on pakko olla asennevammainen kaahari itsekin...
Vakuutusmksuista sen verran,että niiden hintakehitys on ollut laskeva viime aikoina,huolimatta "hälyyttävästi lisääntyneistä moottoripyöräonnettomuuksista"...Miten tää on selitettävissä..?
Ja AIVAN TURHAA ruveta narisemaan Suomen sairaanhoitojärjestelmästä.Se maksetaan verovaroilla,ja sun veroprosenttis tulee tuskin siitä pykälääkään nousemaan,jos vaikka 100 tyyppiä vuodessa tulee päätymään sairaalaan "kaahailun" lopputuloksena.Samasta potista maksetaan narkkarien,juoppojen,seksuaalisesti välittyneiden sairauksien ynnä muiden elämäntapasairauksia hankkineiden hoito,ja niitä on VITUN PALJON ENEMMÄN lojumassa tä maan sairaaloissa,ku itsensä teloneita motoristejä.Ja spurgut ja narkkarit tunnetusti ovat maksaneet ITSE KAIKEN hoitonsa,niistä veroista puhumattakaan..?Plus sit vaikka syöpä,neljä Suomalaista kymmenestä tulee elämänsä aikana sairastumaan jonkin sortin syöpään,se tekee yhden ihmisen eliniän (noin 80 v.) aikana noin miljoona syöpäsairasta,vaan kuinkas monta "prätkäkaaharia" joutuu vihannekseksi/muuhun sairaalahoitoon saman ajan puitteissa..?Niin marginaalisista määristä on kyse,että turhaan äniset...
Auto-onnettomuudet KUITENKIN pitävät johtosijaa onnettomuustilastoissa,autokuskit niitä lapsia tappavat,en todellakaan muista,milloin olis uutisoitu,että lapsi jäi prätkän alle suojatiellä tms.,vaan autojen alle mukuloita päätyy viikottain.Katotaan syksyllä,ku taas koulut alkaa,miten käy.
Hienoa,että leimaat mut asennevammaiseks vain siltä pohjalta,etten ole sun kanssas samaa mieltä. Kititse minkä kitiset,se ei kuitenkaan sun nuoruuttas takaisin tuo,ja siitähän tässä kuitenkin loppupeleissä on kyse...jos jollakulla seisoo tienposkessa? Saako silloin heristää sormea vai onko se kiellettyä?
- pohjolan
1200cc kirjoitti:
...vaan kuvitteletko,ettei Italiassa tai Sveitsissä lobattu niiden oikeuksien puolesta?Ettei Italiassa ja Sveitsissä ole "aktiivisia ihmisiä",jotka olis puolustaneet moottoripyöräilyä?Se,mitä hallitus kuuntelee ja mitä se päättää,ei kuitenkaan ole yks ja sama...
Niistä vakuutuksista,turha sun on änistä sen "rangaistusveron" poistamisesta,SE KUN SIIRRETTIIN VAKUUTUSMAKSUIHIN!Se oli mun pointtini.Tuu sitte huutelemaan,ku vakuutusmaksut saadaan järkevälle tasolle...Sen asian puolesta on lobattu tässä maassa jo pieni ikuisuus,vaan mitä on tapahtunu?Se Pohjolanki uus systeemi kuulosti hienolta,vaan kun menin kyseleen,ei se tarjonnu MITÄÄN etuja verrattuna vanhaan vakuutukseeni,itseasiassa huonomman vakuutussuojan,ilkivaltavakuutus olis tippunu pois...uus systeemi on hanurista. Ne ei tunne seisonta-aikaa missään muodossa... esim. kesällä jos tiedät ettet aja vaikka pariin kuukauteen.. olkoon syy vaikka sairasloma tai moottoririkko. Se yhtiö jää meitsin osalta unholaan... TÄMÄ OLI OFFTOPIC joten lukekaa ja ohittakaa...
- PESEMÄÄN
Kokeneempi kirjoitti:
Olen itse ajanut nyt 28 vuotta pyörällä. Sitä motoristihenkeä todella oli 70-luvulla. Tosin eivät kaikki sitä tietenkään kokeneet. Kommenttisi siitä, ettei kovaa ajamisesi kuulu muille, osoittaa lapsellisen ja itsekkään ajattelusi. Niin kauan kuin et aja suljetulla radalla ja maksa itse vahinkojasi/sairaanhoitoasi, ajamisesi kuuluu muillekin. Olisikohan aika yrittää nähdä muutakin kuin oma napasi?
NIITÄ GORE-TEX KALSAREITASI ETTÄ JAKSAT AJAA HOMOSOHVALLASI TIENTUKKEENA RAUTAPERSE-AJON, JOKA TEIKÄLÄISILLÄ ON 30KM KUSEMATTA......BUAHAHHAAHHAA, HANAA VAAN JA KUMIT TONTILLE!!!
- ekku
1200cc kirjoitti:
No okei,tossa oli kaks kysymystä.voi reppana onko sinulla noin huono olla. kyllä sinä reppana pilaat motoristien maineen tuolla asenteella ei kukaan motoristi ole juntti paitsi sinä. äläkä sinä poju puhu 70 luvusta mitään kun et ole sitä kokenut meneppä imemään tisua että järki kasvaa ja kerro äitille että sinulla on mopo
- 1200cc
ekku kirjoitti:
voi reppana onko sinulla noin huono olla. kyllä sinä reppana pilaat motoristien maineen tuolla asenteella ei kukaan motoristi ole juntti paitsi sinä. äläkä sinä poju puhu 70 luvusta mitään kun et ole sitä kokenut meneppä imemään tisua että järki kasvaa ja kerro äitille että sinulla on mopo
...ennenku alat huutelemaan.Kirjoituksessani se "juntti" viittas tämän maan yleiseen asenteeseen,että mitään erilaista (tässä tapauksessa moottoripyöräilijöitä) ei suvaita.Ja toi "motoristien maine" on pelkkää vanhojen käpyjen propagandaa,sellaista EI ole.Siihen vaan vedotaan aina,ku pitää tuoda paheksuntaansa nuorempiaan kohtaan julki.
"Huono olla"..?SÄ solvaat MUA,keskellä yötä,yksin ja jurrissa,ja sä rupeet tilittään mulle jostain huonosta olosta..?Jotenki ironista...Kato sanakirjasta kunha krapulastas tokenet. - Jusba
1200cc kirjoitti:
...vaan kuvitteletko,ettei Italiassa tai Sveitsissä lobattu niiden oikeuksien puolesta?Ettei Italiassa ja Sveitsissä ole "aktiivisia ihmisiä",jotka olis puolustaneet moottoripyöräilyä?Se,mitä hallitus kuuntelee ja mitä se päättää,ei kuitenkaan ole yks ja sama...
Niistä vakuutuksista,turha sun on änistä sen "rangaistusveron" poistamisesta,SE KUN SIIRRETTIIN VAKUUTUSMAKSUIHIN!Se oli mun pointtini.Tuu sitte huutelemaan,ku vakuutusmaksut saadaan järkevälle tasolle...Sen asian puolesta on lobattu tässä maassa jo pieni ikuisuus,vaan mitä on tapahtunu?Se Pohjolanki uus systeemi kuulosti hienolta,vaan kun menin kyseleen,ei se tarjonnu MITÄÄN etuja verrattuna vanhaan vakuutukseeni,itseasiassa huonomman vakuutussuojan,ilkivaltavakuutus olis tippunu pois...vaan et ymmärrä. Et näemmä kumpaakaan asiaa. Vissiin tietoista itsensä pettämistä sinulla?
- juuri..
1200cc kirjoitti:
...ennenku alat huutelemaan.Kirjoituksessani se "juntti" viittas tämän maan yleiseen asenteeseen,että mitään erilaista (tässä tapauksessa moottoripyöräilijöitä) ei suvaita.Ja toi "motoristien maine" on pelkkää vanhojen käpyjen propagandaa,sellaista EI ole.Siihen vaan vedotaan aina,ku pitää tuoda paheksuntaansa nuorempiaan kohtaan julki.
"Huono olla"..?SÄ solvaat MUA,keskellä yötä,yksin ja jurrissa,ja sä rupeet tilittään mulle jostain huonosta olosta..?Jotenki ironista...Kato sanakirjasta kunha krapulastas tokenet.Ja oikeesti motoristien maineen pilaa ne jotka ajaa alinopeutta ja aiheuttaa ruuhkia. Kannattais siinä tapauksessa vaihtaa kotiloon, jos moottoripyöräilyn syvin olemus ei avaudu.. ei kannata ajella tuskissaan pyörällä pelkästään sen takia, että se on olevinaan jonkinlaista muotia tällä hetkellä.
Ja sen verran vielä siitä seitkytluvusta, saman verran silloin koohellettiin, ehkä vielä enemmän kuin mitä nykyään nuoriso tekee.. pyörät on tehokkaampia ja helpompia ajaa, mutta samat temput ja hyvä niin.. ;) - 1200cc
Jusba kirjoitti:
vaan et ymmärrä. Et näemmä kumpaakaan asiaa. Vissiin tietoista itsensä pettämistä sinulla?
Niin,EN ymmärrä,mitä SÄ tolkutat,kun et kerran kykene osoittamaan JÄRKIPERÄISESTI,missä kohtaa mä olen väärässä...Mitkään mutu-pohjalta esitetyt perusteet ei pure.
- Jusba
1200cc kirjoitti:
Niin,EN ymmärrä,mitä SÄ tolkutat,kun et kerran kykene osoittamaan JÄRKIPERÄISESTI,missä kohtaa mä olen väärässä...Mitkään mutu-pohjalta esitetyt perusteet ei pure.
eli et tajua päivänselvää asiaa, vaikka rautalangasta vääntäisi. Jos et ole asioita tähän mennessä tajunnut, niin et varmaan tajuakaan. Olen esittänyt päivänselviä faktoja, mutta kun ei mene perille , niin ei mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050