Kellittiin äsken koirani kanssa päiväunilla ja samalla selailin nettiä. Koiran pehmeä korva sattui osumaan suuhuni ja ajatuksissani puraisin sitä vähän. Muistaako koira tämän nyt katkerana loppuun saakka vai mahtoikohan ymmärtää että oli vahinko? Hellittelin sitä kyllä kovasti tapahtuneen jälkeen..
purin koiraani
7
678
Vastaukset
- janica
olen purrut koirani kuonoa.sillon ku olen ollut vihainen sille. Ei toi ainakaan pahemmin ole traumasoitunut siitä...
- haukku24
Yleensä se on kyllä niin päin että "koira puri minua", ei "minä purin koiraa" :D Oli miten oli, melko hassua että juuri sillä hetkellä pistit suusi kiinni kun koira oli välissä. Justiinsa..,.
Ei kai sitä pahemmin sattunut jos et purenut kovaa.
Kuulostaa oudolta koko juttu.. - jää
haukku24 kirjoitti:
Yleensä se on kyllä niin päin että "koira puri minua", ei "minä purin koiraa" :D Oli miten oli, melko hassua että juuri sillä hetkellä pistit suusi kiinni kun koira oli välissä. Justiinsa..,.
Kuulostaa oudolta koko juttu..Joskus olin epätoivoisesti yrittäny yhdelle jästipäälle(bobtail) opettaa oleen puremasta ja huonon päivän jälkeen se taas nappas ranteeseen(ei varmaa tahallaan)ja minä purin sitä etutassuun nii että rääkäs...arvatkaas mitä?
Se auttoi,juu loppu jyrsiminen.
Siitä huolimatta EN SUOSITTELE tätä KELLEKKÄÄN!!! - alkuper.
haukku24 kirjoitti:
Kuulostaa oudolta koko juttu..siis koira makasi siten että sen pää oli siinä toisen kyynärpään vieressä, makasin kyljellä jne... siinä sitten pehmoinen töttörö osui suuhuni jota mutustelin ja vähän puraisin, ei ulissut ym.. mutta koira nousi nopeasti katsomaan mitä oikein teen. Enää en pure.
- Takaisinantaja
Olen purrut koiraani takaisin aina kun se on purrut minua
- Uutishaukka1
Tämänhän pitäisi olla kaikkien valtakunnan iltapulujen etusivun uutinen. Wanhan sanonnan mukaan uutinen ei ole että koira puri ihmistä, vaan se on kun ihminen puree koiraa. Olettaen että omistajakin on ihminen.
- Hannibal
Itsekin puren aina vahingossa baaripokia ja leikkaan vahingossa heidän päänsä irti ja laitan vahingossa purkkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827