Kysymys tytöille

Poika.

Tykkäättekö tytöt siitä jos nuori mies käyttää kauluspaitaa? Enkä nyt tarkoita mitään farkku- tai flanellipaitaa vaan ihan sellaista ns. pukupaitaa, joko yksiväristä (valkoinen tai vaalensininen) tai kapearaidallista.

Minkä ihmeen takia jotkut pitävät minua outona kun minä aina napitan paitani ylintä nappia myöten kiinni? Itse en tykkää pitää kaulusta auki.

20

3112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoret herrasmiehet

      kaikista ihanimpia nuoria miehiä... :)

      • n16

        mä ainakin tykkään.nuoret miehet näyttää aina vähän kypsemmiltä ja vetoavimmilta kauluspaita päällä ;).ylimmän napin voisi jättää auki, muuten se kaulus näyttää melko ahtaalta,tai voihan sinne laittaa vaikka t-paidan alle...pitäkää pojat enemmän kauluspaitoja:)


      • Poika.
        n16 kirjoitti:

        mä ainakin tykkään.nuoret miehet näyttää aina vähän kypsemmiltä ja vetoavimmilta kauluspaita päällä ;).ylimmän napin voisi jättää auki, muuten se kaulus näyttää melko ahtaalta,tai voihan sinne laittaa vaikka t-paidan alle...pitäkää pojat enemmän kauluspaitoja:)

        Eikös kauluspaita näytä tyylikkäämältä jos paita on napittu ylintä nappia myöten kiinni?!


      • sepi~
        Poika. kirjoitti:

        Eikös kauluspaita näytä tyylikkäämältä jos paita on napittu ylintä nappia myöten kiinni?!

        se näyttää tosi jäykältä jos on kauluspaita ylintä nappia myöten kiinni... joten ylin nappi auki...


      • Poika.
        sepi~ kirjoitti:

        se näyttää tosi jäykältä jos on kauluspaita ylintä nappia myöten kiinni... joten ylin nappi auki...

        Entä jos on taipumuksiltaan nörtti? En ole tosin tehnyt nörttitestiä.... ;-) Toisaalta on melko ruman näköistä kun aika monella kauluspaita roikuu kokonaan auki ja miten sattuu päällä.

        Itse olen joskus (tosi harvoin) pitänyt yhtä tai kahta ylintä nappia auki, mutta jotenkin on tuntunut liian rennolta.


      • Thérèse
        Poika. kirjoitti:

        Entä jos on taipumuksiltaan nörtti? En ole tosin tehnyt nörttitestiä.... ;-) Toisaalta on melko ruman näköistä kun aika monella kauluspaita roikuu kokonaan auki ja miten sattuu päällä.

        Itse olen joskus (tosi harvoin) pitänyt yhtä tai kahta ylintä nappia auki, mutta jotenkin on tuntunut liian rennolta.

        Kullä kauluspaidat on ihania...mun mielestä ne on kyllä hienointa napittaa just ylös asti...tai no riippuu tietysti pojasta, tämä oli vain minun mielipiteeni....


      • Thérèse
        Thérèse kirjoitti:

        Kullä kauluspaidat on ihania...mun mielestä ne on kyllä hienointa napittaa just ylös asti...tai no riippuu tietysti pojasta, tämä oli vain minun mielipiteeni....

        Itse arvostan että poika pukeutuu siististi ja asiallisesti....eikä kulje housut polvissa roikkuen ja räikeissä muotiretkuissa kamalat hikinauhat hihojen alta vilkkuen, lahkeet sukkiin tungettuna...ja vieläpä luulee olevansa komea ja charmikaskin nuori mies...varoittava esimerkki!


      • Poika.
        Thérèse kirjoitti:

        Kullä kauluspaidat on ihania...mun mielestä ne on kyllä hienointa napittaa just ylös asti...tai no riippuu tietysti pojasta, tämä oli vain minun mielipiteeni....

        Itse tykkään siitä että myöskin tytöt napittavat kauluspaitansa ylintä nappia myöten kiinni.

        Tiedän erään nuoren naisen joka pukeutuu ainoastaan joko valkoiseen tai valko/sini-raidalliseen kauluspaitaan ja hän pitää paitansa aina ylintä nappia myöten kiinni. Näyttä viralliselta mutta samalla tosi hienolta .)!


      • katti matikainen 69
        Poika. kirjoitti:

        Entä jos on taipumuksiltaan nörtti? En ole tosin tehnyt nörttitestiä.... ;-) Toisaalta on melko ruman näköistä kun aika monella kauluspaita roikuu kokonaan auki ja miten sattuu päällä.

        Itse olen joskus (tosi harvoin) pitänyt yhtä tai kahta ylintä nappia auki, mutta jotenkin on tuntunut liian rennolta.

        Ei se nörttiys ketään pahenna mutta pitää elämässä olla sisältöäkin.

        Nörtitkin on ihan mukavia kunhan ovat sosiaalisia ja meneviä eikä sellaisia paskaisia erakkonörttejä joita ei kiinnosta muut ihmiset tai toisaalta mikään muukan joka ei liity tietokoneisiin tai matematiikkaan. Mukavat nörtit on mukavia samoin kuin mukavat urheilijat ovat mukavia.


      • Anonyymi
        Thérèse kirjoitti:

        Kullä kauluspaidat on ihania...mun mielestä ne on kyllä hienointa napittaa just ylös asti...tai no riippuu tietysti pojasta, tämä oli vain minun mielipiteeni....

        Itse pidän ihan solmukettä. On hienoa olla mirri kaulassa.


    • Siina.

      Minun mielestäni se on söötin näköistä, jos pojalla on kauluspaita.
      (Itsekin pidän, kravatin kanssa :D)
      Inhoan sellaisia melkein polviin asti ulottuvia huppareita poikien päällä.
      Ruman näköistä :>

    • ...

      pitäskö kauluspaita tunkee housuihin, vai jättää siihen päälle?
      ja käykö myös, jos jättää napittamatta kokonaan, niin että on t-paita alla?

      • Poika.

        1)Jos kauluspaita napitetaan kokonaan tai suurimmaksi osaksi kiinni, niin silloin on paras tunkea helma housuihin. Jos taas suurin osa tai kaikki kauluspaidan napit jätetään auki niin silloin on parempi jättää helma housujen päälle.

        2)Ja jos jättää napittamatta kauluspaidan kokonaan, niin kannattaa jättää t-paita alle!


    • Nennu

      Kaikilla on oma mielipide, mutta kyllä ne ainakin mun mielestä sopii:>

    • Mirri<3

      mä en näin äkkiseltään kekseis mitään ihanempaa

      • Barrels of the past

        Jeps, mut Marimekon jokapoika paita ei käy :D:D Saimi on oikeessa, hahah. Itse en kovinkaa paljon käytä kauluspaitoja. Yks sellanen hieno paita kyl löytyy mitä vois käyttää. Mut enemmän rokrok vaatteita tulee käytettyä. Itse tein kyllä aika hassunnäköset housut tuossa joskus. Oranssit, aika paska väri kyllä, mut ihan jees tuli, sellaset mitkä on ylhäältä suht kapeat, mut alhaalla lahkeet levenee ;)


    • emmimimmi

      poika; ei mitään vaaleansinisiä tai valkoisia. vaalean punainen. se ei ole homoa vaikka jotkut pojat niin luuleekin. :D xD kaulukset voi laittaa pystyyn ja kirsikaksi kakun päälle käteen musta hikipanta. noin se menee. :D

      • PurkkaJenkki

        Kauluspaita näyttää niin ihanalta pojan päällä!
        Pitäkää niitä kauluspaitoja vaan, ja ylin nappi ainakin auki ;)


      • poikaaaa
        PurkkaJenkki kirjoitti:

        Kauluspaita näyttää niin ihanalta pojan päällä!
        Pitäkää niitä kauluspaitoja vaan, ja ylin nappi ainakin auki ;)

        käytän valkoista kauluspaitaa ja pidän joskus kauluksia pystyssä onko se teidän mielestä ok? xD


    • Anonyymi

      Tykkään. Se näyttää jotenki paremmalta ja sitä ettet oo laiska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe