MIKSI PALSTAVAHTI DELETOI VIESTIT?

Vapauden filosofi

Tällä hetkellä UUSIA viestejä sanotaan olevan 47 kpl, mutta vain pieni osa niistä on palstalla luettavissa.

Haluan, että palstavahti selvittää moderoimisperiaatteensa. Kiitos etukäteen:-)

10

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo hyvä

      No haluaisin kyllä itsekkin kuulla että minnekkä niitä uusia viestejä on hävinnyt näin paljon? Poistettujen viestien joukossa myös varmasti ihan asiallisiakin viestejä! Jos täällä on joku moderaattori, niin sen nicki pitäisi saada tuohon yläkulmaan, että tietäisi edes keneltä lähteä asiaa kyselemään sitten jos ei muuta.

    • niin totta ihmeessä

      hän vastaa kysymykseen. Intuitioni kyllä sanoo, että tänään hän on multinikki (joka esiintyy myös nimimerkillä ....).

      Myös skientologiapalstalla on päivystys, miksei siis täälläkin, kun porukoilla on yhteinen päämäärä (mutta jokseenkin erilaiset polut, ainakin näennäisesti).

    • ...

      "Tällä hetkellä UUSIA viestejä sanotaan olevan 47 kpl"

      No nuo luvut ovat täysin suuntaa-antavia joka palstalla.

      • ...:lle, palstavahdille

        Siis, sinähän se palstavahti olet!!! Pitihän se arvata että antrot pistävät portinvartijan joka luukulle estämään vapaa tiedon kulun.
        Hyi häpeä!


      • ...
        ...:lle, palstavahdille kirjoitti:

        Siis, sinähän se palstavahti olet!!! Pitihän se arvata että antrot pistävät portinvartijan joka luukulle estämään vapaa tiedon kulun.
        Hyi häpeä!

        Häpeä itse, jos olet noin tyhmä. Miksi kirjoituksini on poistettu - se olit selvästi sinä!!


      • Marja
        ... kirjoitti:

        Häpeä itse, jos olet noin tyhmä. Miksi kirjoituksini on poistettu - se olit selvästi sinä!!

        ... "rakentavaa" steinerlaisuutta.


      • ei yllätä
        Marja kirjoitti:

        ... "rakentavaa" steinerlaisuutta.

        Olet niin ihanan yksisilmäinen. Omissa kommenteissasi ei ole ollut mitään rakentavaa, mutta kelpaat silti omasta mielestäsi arvostelemaan muita...


      • ei oo hyvä
        ... kirjoitti:

        Häpeä itse, jos olet noin tyhmä. Miksi kirjoituksini on poistettu - se olit selvästi sinä!!

        No nyt se sit alkoi, eli toisten haukkuminen.


      • ???
        ei oo hyvä kirjoitti:

        No nyt se sit alkoi, eli toisten haukkuminen.

        Ai nytkö se vasta alkoi...


      • ei oo hyvä
        ??? kirjoitti:

        Ai nytkö se vasta alkoi...

        Voisitko itse mennä optikolle? Mietippäs kuule nyt hieman että missä alkoi toisten haukkuminen mitä mä tarkoitin? Olisiko tällä foorumilla vai tässä ketjussa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe