Tietääkö kukaan mikä on

Zetor 5711

mallin perä vaihteistoöljyn litramäärä?Sekä ovatko perä vaihteisto samaa tilaa?Onko vaikea vaihtaa?Sopiiko tällainen öljy,esim:TEBOIL 10/30 Monitra.Ajoni ovat "mökki"ajoja,talvella pihamaan auraus lumesta.Kesällä puun ajo.2/3 kuormaa,mutta ajomatka 15km/suunta.Tiedoista olisin kiitollinen,kun en itse ymmärrä.

6

6823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öljyt

Perä ja vaihteisto ovat samaa tilaa ja 10 W 30 öljy käy hyvin traktoriisi. Öljyn mittatikku on vaihteistokepin lähellä kopin jalkatilassa, siitä sitten näet öljyn määrän. Litramäärää en muista. Varaa riittävästi astioita öljyn vaihtoa varten ja proppu on "mahan" alla. Missähän se oli se öljyntöyttöproppu? Olisikohan se mittatikun vieressä?

• Anonyymi

6045 zetorin tyhjennys proppu löytyy etuveton jako kopan takan keskellä 27 mm kannalla !
        Iso astia alle johon mahtuu 35 ltr .

• aina valmetilla

Voisit saada kattavan vastauksen, eikä menisi hänenkään kirjoittelu aivan hukkaan, taisi kylläkin olla niitä massikan kesyttäjiä, eiköhän siinä sivussa yksi Zetorikin tulisi kuvailtua?

• perään ...

Käyttöohje sanoo:
      perustilavuus 19 l, mutta maastoajoon ja varsinkin ulkopuolista hydrauliikkaa käytettäessä 25 l. Moottoriöljy SAE 30 tai vaihteistoöljy SAE 80, eli Monitra käy hyvin. Moottoriin samaa öljyä menee 9 l.
      Täyttöaukko on vaihdelaatikon päällä ja tyhjennysaukkoja on kaksi, toinen vaihdelaatikon ja toinen tasauspyörästön pohjassa.
      Ainakin 7011 mallissa oli lisäksi penkin alla magneettipuhdistin, joka sekin pitäisi puhdistaa.

• malli ...

Siis kyseessä oli mallin 5011 ohje. Saattaa sekin päteä.

• Zetor 5711
        malli ... kirjoitti:

Siis kyseessä oli mallin 5011 ohje. Saattaa sekin päteä.

Nyt aletaan askaroimaan lähipäivinä öljyastioiden kanssa.Kiitos vielä.Hyvää kesää,samoin myös toisille palstan käyttäjille!Zetor 5711 " vaikenee."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe