niin, aattelin vaan kysyy että voiko valkohuulitarhakotiloiden kaa tehä suunnilleen samoi juttui kun aksujen kaa, siis esim. juoksukisoja? Mietin vaan kun ne on niin pienii...
En oo sit mikään hirveen -otan kotilo vaan, jos sen kaa voi leikkii!-tyyppi... Aattelin vaan kysästä...
valkohuulitarhakotiloista
höpsö tyttö
1
234
Vastaukset 1
- Gwimm
Kyllä niiden kanssa voi tehdä samoja juttuja kuin aksujenkin, ja ne ovat myöskin hyvin paljon vikkelämpiä kuin suuret aksut joten ei kannata päästää niitä silmistään.
Jokainen joka ottaa kotilon, osoittaa, ettei ota sitä vain sen takia että haluaisi leikkiä sen kanssa. Varmaan yli 40% ihmisistä on sellaisia, joka ei koskisi kotiloon missään nimessä, näihin neljäänkymmeneen prosenttiin kuuluu varmaan setäni tyttöystävä joka ei uskalla mennä edes lähelle aksujani vaikka ne ovat terrassa ja pesee kätensä vaikka ei olisi pidellyt kotiloa kuten mä pitelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483