onko täällä ketään joka joutuu kirjottaa uudelleen syksyllä..
ärsyttää koska parin pisteen päähän jäi a enkusta, melkein kaikki kaverit kirjottaa nyt ja ite joudun vielä jäämään tänne:( ei se kyl oo paha jos syksyllä kirjottaa mut harmittaa kumminki ku noin vähästä jäi kiinni...
ois vaan kiva tietää etten oo ainut :)
syksyllä ylioppilaaks
5
455
Vastaukset
- ...
et todellakaan ole ainut :) meiltäkin 6 joutuu uusimaan syksyllä ja abiturienttejakin oli vain 25. ei sillä ajankohdalla ole niin väliä, että koska saa lakin. ja jos sukulaiset tai muut jotain kyselevät, niin ainahan voi sanoa että päätinkin käydä lukion 3½ vuodessa. ei ne (ainakaan suurin osa ei) kuitenkaan ymmärrä yo-kirjoituksista mitään :)
ja kannattaa ajatella positiivisesti: ennemmin yrität syksyllä saada enkusta vaikkapa b:n tai jopa c:n, nätimpi se on todistuksessa kuin a :) - mäkinsainlakin
mä alotin lukion neljä vuotta sitten ja kaikki mun kaverit pääsi lakkeineen päivineen pois sieltä murjusta vuotta tai puolta vuotta ennen mua.. tänä keväänä olin aivan varma et en saa lakkia, mut toisin kävi, vaikka menetin uskoni ja melkein mielenterveyteni siinä ahdingossa..
mulla reaali oli syksyllä kolmen pisteen päässä rajasta ja
keväällä tasan pisterajan kanssa..
sisulla me pärjätään.. - äippä
On toki muitakin. Meidän poika ainakin. Älä ole murheellinen. Kyllä se siitä. Yhtä suuri juhla se on sitte syksylläkin ja vielä itsenäisyyspäivänä. Sanoisinko, että vielä juhlavampi päivä. Minä en ole ainakaan pettynyt vaikkei vielä juhlitakkaan.Syksyllä on enemmän aikaakin juhlimiseen.
- syksylläon
syksyllä on myös paremmat tsänssit saada jonkinmoinen stipendi. meinaa meidän koulussa (yks Turun suurimpia lukioita, taitaa olla suurin? :D ) viime syksynä kirjoitti ylioppilaaksi vain 2, ja keväällä yli sata. nyt kirjoitti taas yli sata. pointti on siis se, että jos rehtori on vähänkin reilu, se antaa syksyllä (jos
- Jennnn
Minulla jäi englanti YHDEN pisteen päähän. Raja oli 126 ja enkku tuli takas 125 pisteellä.. Kompensaatiopisteitä minulla oli 11 ja 12 olisi riittänyt korvaamaan englannista saadun i :n. Mulla täysin sama homma, et kaikki kaverit valmistuivat nyt keväällä. Olen ajatellut positiivisesti ja minua ei enää edes harmita. Toki se tuntui aluksi tympeältä, mutta kaverit saivat uskoteltua, kuinka sillä ei ole väliä saako sen lakin nyt vai jouluna... Ja onpahan upeat juhlat sitten aikanaan, kun kaikki kaverit pääsevät mukaan bailaamaan kun heillä ei ole omia juhlia samaan aikaan! :) Syksyllä sitten uudestaan! Tsemppiä sinne! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199