Mitä eri paikkoja on lepakoille? Millainen meno? Onko kallista? Mitä mieltä Angelista?
Tallinnan gay/lesbobaarit
Hemppu-Vemppu
1
225
Vastaukset
- monta
mut osa on kaikille,niin hetskuille,homoille kuin lesboillekkin.Hyvä meno ja noin,mutta kaikissa joissa oon käynyt myydään myös seksipalveluja...En tykkää joten en myöskään mainosta kyseisiä paikkoja!
Positiivista on se että strippibaareissa,naiset strippaa myös naisillekkin,muutenkin kuin privaatisti!Eli lupa sylitanssiin ja muuhun on kun seteli vaas stringin naruun.Jos et niin tee niin saat olla rauhassa.SE on niinku merkki niille että tykkäät naisista ja saa tulla "nuohoomaan",kaikissa paikoissa tämä ei toimi.Mitenköhän on Suomessa,tietääkö kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715