noiko joku alkaa kirjevaihtokaveriks?
kun siinä winx lehdessä on mutta kukaan ei ole vielä lähettänyt mitään ilmoituksia!!!
siis winx kirjevaihtokaveriks voiko alkaa!!!
jos alkaa kirjevaihtokaveriks yli 8 ja yli 8 vuotiaat!!! minä olen 12w
voiko joku...
15
413
Vastaukset
- musa4
siis 8 ja yli 8 vuotiaat!!!
- flora
minä haluan haluan
- musa4
joo mikä sun ikä on ja haluatko sinä olla winx kirjekamu vai muutenvaan tai muutenvaan ja winxiin liittyvää kirjekamu?
- musa4
musa4 kirjoitti:
joo mikä sun ikä on ja haluatko sinä olla winx kirjekamu vai muutenvaan tai muutenvaan ja winxiin liittyvää kirjekamu?
jos tajusit tuon viestin?!
- musa4
mikä sun ikä nimi ja osoite on että voidaan viestittää ja kaupunki?
`Voitko antaa mailis nii mailaisin sulle osoitteeni! :)
- musa4
mistä se mailis on onko se joku osoite?
en tiiä mitä se tarkoittaa!! musa4 kirjoitti:
mistä se mailis on onko se joku osoite?
en tiiä mitä se tarkoittaa!!....sähköposti osoitetta :)
- musa4
Ecuina kirjoitti:
....sähköposti osoitetta :)
minä laitoin tuohon ekaan että se sähköposti on [email protected] mutta se on oikeasti [email protected]
kirjotin väärin sen vahingossa!!! - musa13
musa4 kirjoitti:
minä laitoin tuohon ekaan että se sähköposti on [email protected] mutta se on oikeasti [email protected]
kirjotin väärin sen vahingossa!!!mäkin voisin kirjotella jonkun kaa..
- musa4
musa13 kirjoitti:
mäkin voisin kirjotella jonkun kaa..
voi kirjoittaa niin montakun haluaa!!!
voit lähettää ne osoitteet tuohon mun sähköposti osoitteeseen!se on [email protected] - musa4
musa13 kirjoitti:
mäkin voisin kirjotella jonkun kaa..
ne tiedot ikä,asuinpaikka,osoite...
ne tiedot niin mä lähetän omani!!!
- stella
mä voin netisssä
- musa4
joo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364