Joo tilaa Amelta chopper kit!!!`??

Nimetön

Joo tilasin Custom Chopperilta minun Kawasaki Vulcaniin chopper kitin.Lupasivat toimittaa 4 viikossa mutta eipä ole näkynyt.No Suomi ei ole Afrikka ja jossakin mättää.Etukäteismaksu 1450 ja yleensä ne häpeää jos petetään eikä ne kerro mutta minäkin häpeän mutta haluan kertoa kun tiedän että siitä huijareille on siirä vahinkoa ja ne ei sitten saa muita moottoripyöräilijöitä petettyä.Miten minun käy??Tuleeko kit myöhässä??Seuraavassa numerossa!!!!

7

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Siitä!!Joo Custom Chopper kertoi että 4 viikkoa ja maanantai niin chopper kit on täällä kotona Pellossa ja rauha maassa.Nyt on mennyt jo viis viikkoa ja ei ole kittiä näkynyt ja kohta lähden Vulcanilla orkinaali nokalla ajeleen ja vituttaa kun 1500e huijjareille hävisin.

• kaasarit

viime vuoden heinäkuussa,ei ole vielä tullut.
        ja pulju oli mp-palvelu

• Nimetön

Kuuluu jo parempaa!!Kuulemma TUV käy tsekkailemassa keulaa kun Ame ukot sitä tekee ja sillä ottaa aikaa.Nyt on kuulemma valmista ja ukot on saaneet kromit päälle ja kuulemma lähteepi Saksasta huomenna Suomea kohti.Näin ne ainakin sanoi.Luulen että minua ei sittenkään kusetettu vaan että hilut vielä kotia saan.Joo kyllä tässä melkein rauhoittavia on joutunut nappailemaan kun minulle iso raha kun pienituloinen.Ison pullon ostan viskiä kun chopper kit on kotona!!!!

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Kuuluu jo parempaa!!Kuulemma TUV käy tsekkailemassa keulaa kun Ame ukot sitä tekee ja sillä ottaa aikaa.Nyt on kuulemma valmista ja ukot on saaneet kromit päälle ja kuulemma lähteepi Saksasta huomenna Suomea kohti.Näin ne ainakin sanoi.Luulen että minua ei sittenkään kusetettu vaan että hilut vielä kotia saan.Joo kyllä tässä melkein rauhoittavia on joutunut nappailemaan kun minulle iso raha kun pienituloinen.Ison pullon ostan viskiä kun chopper kit on kotona!!!!

Joo sain ne palikat sieltä Amelta.Tulivat vähän myöhässä mutta hyvälaatuiset osat ja hienot kromaukset.Turhaan olin huolessa!!Tyytyväinen nyt.

• -Nixu-
        Nimetön kirjoitti:

Joo sain ne palikat sieltä Amelta.Tulivat vähän myöhässä mutta hyvälaatuiset osat ja hienot kromaukset.Turhaan olin huolessa!!Tyytyväinen nyt.

Moikka!
        joko olet ehtinyt asennella palikat paikalleen? Olis kiva nähdä minkälainen tuli.
        Mistä muuten ostit palikat? Löytyykö nettisivua tms.?

• Nimetön
        -Nixu- kirjoitti:

Moikka!
        joko olet ehtinyt asennella palikat paikalleen? Olis kiva nähdä minkälainen tuli.

Just kävin kokeilemassa ja pirun hyvä oli ajaa ja ei vaapu eikä vatkaa!!Sillä voi ajaa sen mitä kulkee.Meinaan muutokset hakea rekisteriotteeseen ja kun on TUV ja DOT hyväksynnät niin sanoivat että mielellään leimaavat.Brittien saarilla on sellainen kuin Custom Choppers joka sitä myy ja Ame keuloja ei taida oikein muuta kautta saada kuin heiltä jos ei amerikoista ala tilaamaan.Akseliväli on nyt 191 ja kulma on 14 .Niitä saa 9. 14 ja 18 asteen kulma muutoksella.Tilasin lyhyemmät 6 tuumaa orginaalia pitemmät tuubit ja kun mulla on takana custom cruiserin lyhyemmät iskarit niin rungon alaputkin on vaakalinjassa ja just sopeva.Pirun tyytyväinen.

• Nimetön
        -Nixu- kirjoitti:

Moikka!

custom choppers for sale on se pulju joka palikoita myy.Löytyy googlella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1169
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1089
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1083
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe