rekisteröidyin viimeinki

paviaanikoirat

no heippa vaan kaikille, olen käyny täällä palstalla pitemmän aikaa mutta nyt rekisteröidyin tänne.!

28

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • portugalinvesikoira(siis turkin leikkaus)siitä paviaanista mieleen? =)No tervetuloa kuitenkin joukkoon myös rekattuna.

• paviaanikoirat

mulla on kaks rotikkaa ja ne on paviaaneja... hah!

• Tervetuloa rekattujen joukkoon.
      Kävin kurkkimassa galleriaasi, josko sieltä olisi jotain taustaa löytynyt tuolle nimmarillesi
      "paviaanikoirat", eipä löytynyt ?

• paviaanikoirat

mutta on tässä jo vastaus siihen paviaaniin

• paviaanikoirat kirjoitti:

mutta on tässä jo vastaus siihen paviaaniin

No viimeksi olisi osannut arvata et ovat rottiksia ;)) Rottikset on tosi mahtavia kavereita.
        Hetken aattelin et nuo koirasi vois olla villiksiä, joskus joku fiksu on näyttelyissä isovilliksiä haukkunut punap****e paviaaneiksi ;))

• paviaanikoirat
        Sikra kirjoitti:

No viimeksi olisi osannut arvata et ovat rottiksia ;)) Rottikset on tosi mahtavia kavereita.
        Hetken aattelin et nuo koirasi vois olla villiksiä, joskus joku fiksu on näyttelyissä isovilliksiä haukkunut punap****e paviaaneiksi ;))

pahalla ketään kohtaan mutta en tykkää yhtään villiksistä ja jos ois pakko joskus ottaa niin en todellakaan rimmautais sitä semmoseksi ku tulee ni ruma koirasta ja sitten olen liian laiska alkamaan rimmaamaan ja enkä ees osaa niin ehkä on parempi että en sellasta ottaskaan

• paviaanikoirat

ku mulla menee nuo nimet nuilla sekasin joskus ku pitää kieltää toista sanon toisen nimen ja silleen... niin mie monesti mettäsä ku ollaan niin huuan HEI PAVIAANIT niin sieltä tullaan oksat rytisten

• voteliini

munkin puolesta...

• ...kivaa kun rotikat ryskii puskista pois...
      mitäs nämä sun karvaiset kaverit onkaan nimeltään? (En ehtinyt käydä gallerian puolella kun tulin just töistä)

• paviaanikoirat

uros on lesinlierin hokkuspokkus "popi" ja narttu on jylhävuoren willi wanessa "willi" ja galleriassa ei ole vielä mitään ku ihan vasta tänä iltana hetki sitten rekisteröidyin ku en jaksanu laittaa sinne vielä mitään

• Koirakko

Minäkin ensin mietin, että mitä mahtaa olla paviaanikoirat;)
      Talvella tapasin yhden rotikkapennun, joka suklaasilmillään hurmasi minut vallan.

• paviaanikoirat

mie alan kattoon neloselta maailman painavinta miestä, painaa melekeen puoli tonnia...OHO!

• tervehtiipi seitsemän apinan onnellinen omistaja.

• paviaanikoirat

sinun joistaki neuvoista on ollu meille apua... niin siitä kiiTOS, mutta siitä niin kauan ettn jaksa muistaa mikä oli se tilanne tai kysymys..KIITOKSET ROVANIEMELTÄ SIITÄ KIITOS kuitenki

• Maya81

kiva nicki sulla,luinkin jo tuolta ylempää mistä se johtaa ;)

• paviaanikoirat

minun ihania pieniä paviaaneja

• Maya81
        paviaanikoirat kirjoitti:

minun ihania pieniä paviaaneja

on pikku apina

• paviaanikoirat
        Maya81 kirjoitti:

on pikku apina

oikkesti lähen nukkumaan ja otan paviaanin kainaloon ja sanon hallelujah hyvää yötä...hah!

• tulit joukon jatkoks.

• issu56

ja omasta puolestanikin tervetuloa "rekattujen ihmeelliseen maailmaan" ;=))).

Tais teillä kaupunki vallan seota lauantaina, kun Lordi nappas ansaitun viisuvoiton :=).

• paviaanikoirat

se oli semmosta hommaa, piti itekki otta muutama lordi paukku ja lähtiä vielä muutamille jatkoille huh... se oli rankka viikonloppu

• paivansadeko

rapsutus paviaaneillesi ja tervetuloa minunkin puolesta :)

• nappi06

tervetuloa myös minunkin puolesta!

• Heippa vaan minultakin, "vielä pohjoisempaa"! :) Vai paviaanikoiria... Ihan uusi nimitys minulle rottiksista puhuttaessa! Täältä pieni virtuaalirapsutus niille, ja yksi ressukka tuossa heiluttaa hiukan epätietoisena häntää, ei tiedä kerjäiskö ruokaa vai ulos vai molempia...

• SSE

Yhtään ei sytytä mitä on "paviaanikoirat",
      mutta tervetuloo vaan...

• paviaanikoirat

on minun pikku paviaanikoiria, ne on niin... paviaaneja, se on niitten lempinimi, ymmärräkkö?

• SSE
        paviaanikoirat kirjoitti:

on minun pikku paviaanikoiria, ne on niin... paviaaneja, se on niitten lempinimi, ymmärräkkö?

Luinkin tuolt ylhäältä, et ne paviaanit on rotwailereita :)

• majorica1961

sullon paviaaneja ja minulla on lammas ja pöllö.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      3010
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2702
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      56
      2476
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2427
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1978
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1509
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1502
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      73
      1434
    9. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1419
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1379
    Aihe