mistäköhän ton Ubuntun sais..siis asennus cd:n, imuroin kyllä Ubuntun ISO levykuvan joltain sivulta, mutta se aloittaa asentamisen mutta lopettaa sen jo heti alkuunsa, Fujitsu Siemens 600/256/12 laptop... win Xp PRO on siinä koneessa, mutta ajattelin buutata sen pois siitä alta, onnistuukohan se tuolla asennuscd:llä...jos sen jostain saa...kiitos
Ubuntu
2
242
Vastaukset
- jaripepe
Kannattaa ensin kokeilla Ubuntu Live-CD:llä, toimiiko se sujuvasti. Jos toimii, niin asenna sitten se koneen kovalevylle. Itse tein noin.
Live-CD toimi kuin ajatus, ja niinpä uskalsin asentaa sen Windows XP:n rinnalle kovalevylle. Tosin minulla on pöytäkone Fujitsu Siemens, ei siis kannettavaa, siinä saattaa olla jotain eroa.
Nyt koneessa on käynnistysvalikko (Grub), josta on 10 sekuntia aikaa käynnistäessä valita joko vintoosa tai ubuntu. Toimii. - tarkennusta
"Fujitsu Siemens 600/256/12 laptop"
Hyvää infoa Linuxista kannettavissa saisi sivuilta:
http://www.linux-laptop.net/ tai
http://tuxmobil.org/
Mutta antamillasi laitetiedoilla ei pitkälle pötki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958