Tosi-asiahan se on että kunnon poliisit on siirtyneet eläkkeelle.
Nää nuoret, niillä on joku ihmellinen pätemisen tarve/suorituspaine?
Putkakuolemat, väärän hlö.n sakottaminen ym. virkavirheet vaan lisääntyy!
Eipäs taida polliisiinkaan enää olla luottamista?
Mä ainaskin otan kohta 357.n käteen ja rupeen poistamaan kaikkia epäkelpoja ns. ihmisiä, jos ei noi "koulutetut" polliisit saa mitään muutaku putkakuolemia aikaiseksi!!!
Saatan että alkaa vit...aan!
Polliisit
5
1999
Vastaukset
- Morso
Iihhqq!! Voi ähnix teini suakin! Jospa nyt vain keskittyisit sen lippalakin käyryyden säätämiseen ja jättäisit tuommoiset jauhamiset sinne koulun välitunnille, kun porukalla seisoskelette ympyrässä kädet taskuissa maahan syljeskellen ja uhoatte keskenänne maailmalle.
- poliisirules
joo harvoin näin ytomekästä ja asiapitoista kommenttia... antaa poliisin tehdä työnsä jos saa sakot nii yleensä syylinen löytyy peilistä!!!!
ja mitä tulee putkakuolemiin nii kaikilla on aikansa ja paikkansa.
- Ghost
Koin kerran putkakuoleman:
Kuolin putkaan ja siirryin astraalihahmossa Huhtalan ruumiiseen ja kävin naimassa ruumistani perseeseen, johon heräsin! Kamala putkakokemus!- Putkapete
vaan Henrik Aleksander Lillhonga.
Paneppa merkille miten se ensin puhuu rauhallisesti ja sitte yhtäkkiä hyökkää kiinni jos on tarvetta panna asiakas maijaan.
- Tyytyväinen kansalainen
Hei mietihän nyt vähän mitä kirjoitat... Itse olen ainakin tyytyväinen Kokkolan poliisiin. Tottakai joka ammatissa on eri luonteisia ihmisiä, mutta ihmisiä ne ovat hekin. Poliisit vaan sattuvat ammattinsa vuoksi tarkastelun alaisiksi. Samoja virheitä tapahtuu joka ammattiryhmälle. Annetaan poliisienkin olla vain ihmisiä, eikä vaadita heiltä yli-inhimillisiä suorituksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958