Lopetin tupakoinnin vuosi sitten ja nyt pitäisi tilillä olla melkoinen mälli rahaa, vaan eipä ole.
Johtopäätös: Tupakoinnin lopettaminen ei kannata.
Taidanpa siis mennä itsekin ostamaan kartsan savukkeita.
Tupakointi
6
1472
Vastaukset
- 4 euroa
tai niin paljon rahaa kuin päivässä tupakkaan kului esim. säästö porsaisiin .nyt sulla olisi sievoinen summa jos sen rahan olisit jokapäivä sivuun laittanut.
- kasvanu
1488 eurolla vuodessa :) ei se välttistä tilillä näy, mutta kyllä se JOSSAIN VARMASTI näkyy...
- Bretts
senkus vaan sitten. Että meinaat kuin pahaiset kakarat: eihän se tehnykkään musta rikasta, tästäpäs saatte! Mähän haenkin röökiaskin ja alan taas polttaa, niinpäs näätte!
Joopa vaan. Hautasin juuri isäni, kattelin sen keuhkosyöpää puolitoista vuotta ja loppu oli sen verran karmea, että älä hanki sitä.
Itse poltin 25 vuotta, lopetin viisi vuotta sitten. Elämäni ainut kiistatta viisas teko.
- lupasin avopuolisolleni, että
kun ensimmäinen lapsi syntyy lopetan tupakoinnin. Lopetin tupakoinnin 24.4.2001 ja poika tuli avasin tilin pojalleni ja päivän tupakkarahat laitettu säästöpossuun ja viety tilille. Rahaa on kertynyt 5260eur pojalleni tuona aikana. Toivottavasti poikani joka saa tililleen oikeuden 18-vuotiaana käyttää rahat johonkin muuhun kuin tupakkaan ja alkoholiin.
- jiosfdjilo
miksei käyttäis.. e sit oo elämmää
- systeemi..
Sä saat kumminkin lisää lapsia ja aiotko nille kaikille hommata samanverran vai jaatko ne rahat lasten kesken? Toinen on toi ikä. 18 vuotiaalle harvemmin kannattaa paljoa rahaa antaa ellei sovi, mihinkä se käytetään. Siinä on suuri vaara että menee juuri alkoholiin ja röökiin. Mulla on tili lapsille missä on pieni pesämuna koulua yms varten ja nosto-oikeus vasta 20v. En viitsi niille mitään rahoja juurikaan kerätä. Ajokortin olen luvannut heille kaikille (3) maksaa ja auton saavat hommata itse. Kukin tekee tyylillään mutta itse olen sitä mieltä ettei lapsia liikaa pidä opettaa siihen ettei itse tarvi tehdä mitään, uuta kun soittaa iskälle tai äiskälle ja vinkua rahaa. Tulee pissapäisiä aikuisia niistä lapsista (ja uusavuttomia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298