Sauna fantasia

lucretia

Oli lauantai aamupäivä ja olin sopinut meneväni läheiseen kylpylään ystävättäreni kanssa. En ollut käynyt siellä moneen kuukauteen ja odotin innolla pääseväni porealtaaseen rentoutumaan. Olin jo maksanut sisään ja mennyt riisumaan kun kännykkäni soi. Ystävättärelleni oli tullut äkillinen työkutsu ja pahoitellen hän joutui perumaan `treffimme´. Päätin silti jäädä, olinhan jo maksanut sisälle ja riisunut miltei kokonaan. Kietaisin pyyhkeen ympärilleni, nappasin bikinit ja suunnistin pesuhuonetta kohti.

Pesuhuoneessa oli kaksi saunaa, suomalainen ja höyry. Valitsin höyrysaunan, sillä ajatus alastomista miehistä samassa huoneessa kanssani kiihotti mieltäni. Valitsin paikan ihan huoneen keskeltä, tangon vierestä joka jakoi huoneen miesten ja naisten kesken. Saunassa oli sankasti höyryä ja lämmin aalto kulki väsyneitä raajojani pitkin. Aloin rentoutua ja suljin silmäni. Huomaamattani käteni vaelteli pitkin kylkeäni, kohti mahaa ja sieltä etelään. Tunsin kuinka sormeni saavuttivat paljaaksi ajellun häpykumpuni. Raotin hieman häpyhuuliani, kastoin sormenpääni lämpimään pilluuni ja aloin hellästi hivellä klitoristani. Oi se tuntui ihanalta. Jatkoin hyväilyä aina välillä kosteaan rakooni vieraillen, kunnes tunsin että orgasmi ei ollut kaukana. Juuri kun olin saamassa, kuulin raskasta hengitystä vierestäni. Säpsähtäen avasin silmäni ja näin tumman mieshahmon. Höyry oli hälvennyt ja hänellä oli suora katsekontakti minuun. Hän ei sanonut mitään, tuijotti vain himo silmistä paistaen. Jotenkin hänen katseensa imarteli eikä niinkään ällöttänyt. Käännyin häntä kohti niin että kaikki suloni olivat siinä hänen edessään ja jatkoin hyväilyä. Huomasin kuinka hänen kalunsa alkoi muuttua puolikovasta kivikovaksi. Hän alkoi liikkua minua kohti. Kumartuen tangon alitse hän saavutti haarani siirtäen käteni pois. Tunsin kuinka hänen lämmin hengityksensä sai klitorikseni kipunoimaan. Hitaasti tunsin kuinka hänen kielensä alkoi liikkua ylös ja alas, hellästi miltei koskettamatta. Hän tarttui reisiini ja upotti kielensä rakooni ja jatkoi nuolemistani tehden siksakkia klitoriksellani. Olin ekstaasissa ja tunsin kuinka räjähtävä hyvän olon tunne valtasi koko kroppani varpaitani myöten. Yritin hillitä huohotustani samalla kun sain elämäni orgasmia, tosin huonolla menestyksellä.

Huomattuaan että olin tullut hän käänsi minut mahalleni ja nosti peppuani ja nuoli kaikki mehut sykkivästä pillustanini. Sanomatta sanaakaan hän otti kiinni lanteistani ja upotti hitaasti pitkän ja kapean kalunsa sisälleni. Hän työnteli hyvin hitaasti ja raskain ottein kunnes kuiskasin "pane mua" ja hän teki työtä käskettyä. Lanteistani lujasti kiinni pitäen hän alkoi survoa kaluaan syvälle sisimpääni niin että reisien osuessa toisiinsa syntyi lujaa läpsytystä. En välittänyt siitä että jos joku näkee. Ajatus vieraista katseista sai minut entistä kiihottuneemmaksi ja samalla panotahti alkoi olla maksimissaan. Samalla, kun tajusin toisen räjähtävän orgasmin tulevan, kuulin murinaa takaani. Kun pilluni alkoi orgasmin voimasta supistella tunsin kuinka hänen lastinsa saavutti pääteasemansa. Huohottaen hän lysähti selkäni päälle ja lepäsi siinä hetken. Kuulin kuinka äiti lapsineen saapui saunaan. Samassa tunsin suudelman selässäni ja tumma, salaperäinen mies oli tiessään.


Kommenttia kiitos mitä mieltä suuri yleisö on novelli debyytistäni..

6

22719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisiko

      tämä tapahtua luonnossa, esim suomenlinnassa, jossain näköalapaikassa...

    • lucretia

      siis vaikka ihan yhdellä sanalla jos sais tietää pitikö/inhosiko kukaan mun tarinaa niin tietäisin että rustaanko lisää vai jätänkö hommat jollekkin osaavammalle..

      • ...

        Toi oli itse asiassa aika hyvä. Kirjota vaan lisää, ei siitä haittaakaaan voi olla.


      • Novellifani
        ... kirjoitti:

        Toi oli itse asiassa aika hyvä. Kirjota vaan lisää, ei siitä haittaakaaan voi olla.

        Toi oli hyvä juttu,kirjoita ihmeessä lisää.


    • Kauris1970

      Oli juuri kuin minun ajatuksistani. Olen monesti höyrysaunaan mennessä miettinyt kohtaanko siellä samaa haluavan naisen.
      Toivon ja uskon vielä fantasiani / fantasiasi tapahtuvan.
      Hyvä kirjoitus.

      • Tykkäsin!

        Mä tykkäsin! Kaverin kehotuksesta luin tekstin ja oli tosi hyvä! Sai aikaan ainakin mussa värähtelyjä :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe