Automyyjät lupaavat, että vian takia pysähtynyt auto on seuraavana päivänä liikenteessä tai annetaan vara-auto 3 päiväksi.
Todellisuus on aivan toinen. Talvella kovassa pakkasessa autoni ei käynnistynyt eräänä lauantaiaamuna, se hinattiin paikalliseen Volkkari liikkeeseen, joka oli auki, siellä automyyjä vain totesi että ei voi tehdä mitään ennen maanantaita, kun korjaamo aukeaa. Korjaukseksi olisi riittänyt auton työntäminen korjaamohalliin muutamaksi tunniksi, mutta ei sopinut.
Toinen tapaus sattui viime maanantaina, kun laturi ja jäähdytyspuhallin paloivat perusteellisesti. Menin eilen aamulla korjaamolle, jonne autoni oli hinattu. Siellä luvattiin ottaa auto työnalle kuukauden kuluessa!!! Soitto korjaamopäällikölle ja maahantuojalle auttoi, auto oli jälleen illalla liikenteessä. Takuu korjausten hoito pitäisi sujua ilman maahantuojan asioihin puuttumista.
Tämä Golf oli kyllä minulle ensimmäinen ja viimeinen VW, koska korjaamojen toiminta on tätä luokkaa takuuaikan, mitä se on myöhemmin? Autossa on ollut näiden lisäksi muitakin vikoja. Se on seissyt takuukorjauksissa 20 kk:n aikana 6 päivää. 10 minuutin työ vaatii auton jättämisen koko päiväksi korjaamolle.
Volkkarin takuuasioiden hoito
4
1350
Vastaukset
- Maailma ei ole täydellinen
Nämä on näitä ihmisiä jotka odottavat rahalleen "vastinetta". Jossakin vaiheessa ne silmät pitäisi aueta, maailma ei pyöri haluamallasi tavalla. Kun autosta on raha saatu, mielenkiinto sinua ja autoasi kohtaan lähenee nollaa ja olet loputon riesa kun käyt narisemassa aivan turhista, miten kojelauta natisee tai renkaat täristää.
"10 minuutin työ vaatii auton jättämisen koko päiväksi korjaamolle."
Luulet että autosi tullessa hätäkorjaukseen, se menisi kaikkien muiden töiden ohitse? En ymmärrä mistä olet saanut käsityksen siitä että olisit autosi kanssa näin tärkeä henkilö.
Ikävää että olet ostanut tuotteen johon et ole tyytyväinen. Tehdyistä virheistä kannattaa ottaa opikseen ja tehdä elämässä erilaisia valintoja. - sanomasi
mennyt jo perille ?
Hokemiseenkin löytyy varmasti lääkkeitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=580&posting=22000000016612277- libo...
Joillekkin on PAKKO sattua jos autoa myydään ja valmistetaan Triljoonia kappaleita ... joillekkin on ihan pakko !
t. alh tdi golf variant 235 tuhatta ns. öljynvaihdoilla 55tkm:n välein - Nimetön
VW:n liikkumisturva paperissa lukee, että jos auto jättää tielle, niin se on kunnossa seuraavana päivänä, tai annetaan ilmaiseksi vuokraauto käyttöön kolmeksi päiväksi. Eikö tämän perusteella pidä olettaa, että tielle jättänyt auto ohittaa korjausjonossa olevat. Minusta on huonoa pilaa edes tarjota kuukauden toimitusaikaa takuu korjaukselle.
22.5 kun kirjoitin ensimmäisen viestin luulin vielä, että VW:llä on toimiva takuu ja että auto seisoo korjaamolla päivän pari, jos palo ei aiheuttanut muita vahinkoja kuin ne jotka itse havaitsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163