Nyt sitten tuli focukselle joku aivan kummallinen kohtaus. Tapahtui seuraavanlainen tapahtumaketju:avasin auton ovet kaukosäätimellä, avasin peräluukun kahvasta ja kun olin saanut tavarat peräluukkuun ja sen kiinni, huomasin että jokainen ikkuna oli auennut apposen auki. Olen kuullut vastaavanlaisesta tapahtumasta oon kerran kuullut Audi A4:n kanssa, eli tuo on ilmeisestikin suht sattumanvaraista. Onkohan kenellekään muulle tuollaista käynyt? Ikävää, jos jäisi ikkunat auki vaikkapa sateiseksi yöksi :(
Ajattelin jossain vaiheessa käydä huollossa luetuttaan virhelokin, jos sieltä löytyisi jotain...
Aivan kummallinen vika
6
1889
Vastaukset
- tdci-02
Ettei olisi kaukosäätimen avausnappi jäänyt jumittamaan pohjaan? Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon. Ja luonnollisesti sulkemisnappia pohjassa pitämällä ne menee ylös.
Toki voi olla joku vikakin, tuo nyt tuli kuitenkin ekana mieleen.- kiitos
vinkistä, nyt minäkin alan uskomaan tuohon, koska avaimet olivat kädessä ja samassa kädessä tavaraa. Tuo ominaisuus tosiaan löytyy kaukosäätimestäni, mitä en tiennyt aikasemmin. Kiitos! En viekään autoa huoltoon :D
- Kyllästynyt
kiitos kirjoitti:
vinkistä, nyt minäkin alan uskomaan tuohon, koska avaimet olivat kädessä ja samassa kädessä tavaraa. Tuo ominaisuus tosiaan löytyy kaukosäätimestäni, mitä en tiennyt aikasemmin. Kiitos! En viekään autoa huoltoon :D
- Tää on rikki.
- Ei ole, ihan ehjä.
....
- Edelleen sama vika.
- Ei mitään vikaa löydy.
....
- Nyt alka menemään hermot! Miksi te ette suostu korjaamaan vikaa?
- Koska mitään vikaa ei ole löytynyt.
- No katsos mitä tapahtuu!
- Toi on yksi toiminto. Se on käyttöohjeessa. "Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon."
Pitää paikkansa mikäli autossa on kaikenkattava avaus / sulkeminen. Ghia sekä Trend X malleissa vakiona, muissa lienee lisävarusteena.- Vakiovaruste
Rakentelija kirjoitti:
"Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon."
Pitää paikkansa mikäli autossa on kaikenkattava avaus / sulkeminen. Ghia sekä Trend X malleissa vakiona, muissa lienee lisävarusteena.Toiminta on vakio mikäli sekä edessä että takana on sähkötoimiset lasit! Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen.
Vakiovaruste kirjoitti:
Toiminta on vakio mikäli sekä edessä että takana on sähkötoimiset lasit! Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen.
"Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen."
Paketin saa kylläkin tilattua lisävarusteena Trendiin ja Sporttiin hintaan 410e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483