Aivan kummallinen vika

Focus II ghia 2.0

Nyt sitten tuli focukselle joku aivan kummallinen kohtaus. Tapahtui seuraavanlainen tapahtumaketju:avasin auton ovet kaukosäätimellä, avasin peräluukun kahvasta ja kun olin saanut tavarat peräluukkuun ja sen kiinni, huomasin että jokainen ikkuna oli auennut apposen auki. Olen kuullut vastaavanlaisesta tapahtumasta oon kerran kuullut Audi A4:n kanssa, eli tuo on ilmeisestikin suht sattumanvaraista. Onkohan kenellekään muulle tuollaista käynyt? Ikävää, jos jäisi ikkunat auki vaikkapa sateiseksi yöksi :(

Ajattelin jossain vaiheessa käydä huollossa luetuttaan virhelokin, jos sieltä löytyisi jotain...

6

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tdci-02

      Ettei olisi kaukosäätimen avausnappi jäänyt jumittamaan pohjaan? Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon. Ja luonnollisesti sulkemisnappia pohjassa pitämällä ne menee ylös.

      Toki voi olla joku vikakin, tuo nyt tuli kuitenkin ekana mieleen.

      • kiitos

        vinkistä, nyt minäkin alan uskomaan tuohon, koska avaimet olivat kädessä ja samassa kädessä tavaraa. Tuo ominaisuus tosiaan löytyy kaukosäätimestäni, mitä en tiennyt aikasemmin. Kiitos! En viekään autoa huoltoon :D


      • Kyllästynyt
        kiitos kirjoitti:

        vinkistä, nyt minäkin alan uskomaan tuohon, koska avaimet olivat kädessä ja samassa kädessä tavaraa. Tuo ominaisuus tosiaan löytyy kaukosäätimestäni, mitä en tiennyt aikasemmin. Kiitos! En viekään autoa huoltoon :D

        - Tää on rikki.
        - Ei ole, ihan ehjä.
        ....
        - Edelleen sama vika.
        - Ei mitään vikaa löydy.
        ....
        - Nyt alka menemään hermot! Miksi te ette suostu korjaamaan vikaa?
        - Koska mitään vikaa ei ole löytynyt.
        - No katsos mitä tapahtuu!
        - Toi on yksi toiminto. Se on käyttöohjeessa.


      • Rakentelija

        "Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon."

        Pitää paikkansa mikäli autossa on kaikenkattava avaus / sulkeminen. Ghia sekä Trend X malleissa vakiona, muissa lienee lisävarusteena.


      • Vakiovaruste
        Rakentelija kirjoitti:

        "Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon."

        Pitää paikkansa mikäli autossa on kaikenkattava avaus / sulkeminen. Ghia sekä Trend X malleissa vakiona, muissa lienee lisävarusteena.

        Toiminta on vakio mikäli sekä edessä että takana on sähkötoimiset lasit! Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen.


      • Vakiovaruste kirjoitti:

        Toiminta on vakio mikäli sekä edessä että takana on sähkötoimiset lasit! Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen.

        "Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen."

        Paketin saa kylläkin tilattua lisävarusteena Trendiin ja Sporttiin hintaan 410e.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe