Aivan kummallinen vika

Focus II ghia 2.0

Nyt sitten tuli focukselle joku aivan kummallinen kohtaus. Tapahtui seuraavanlainen tapahtumaketju:avasin auton ovet kaukosäätimellä, avasin peräluukun kahvasta ja kun olin saanut tavarat peräluukkuun ja sen kiinni, huomasin että jokainen ikkuna oli auennut apposen auki. Olen kuullut vastaavanlaisesta tapahtumasta oon kerran kuullut Audi A4:n kanssa, eli tuo on ilmeisestikin suht sattumanvaraista. Onkohan kenellekään muulle tuollaista käynyt? Ikävää, jos jäisi ikkunat auki vaikkapa sateiseksi yöksi :(

Ajattelin jossain vaiheessa käydä huollossa luetuttaan virhelokin, jos sieltä löytyisi jotain...

6

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tdci-02

      Ettei olisi kaukosäätimen avausnappi jäänyt jumittamaan pohjaan? Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon. Ja luonnollisesti sulkemisnappia pohjassa pitämällä ne menee ylös.

      Toki voi olla joku vikakin, tuo nyt tuli kuitenkin ekana mieleen.

      • kiitos

        vinkistä, nyt minäkin alan uskomaan tuohon, koska avaimet olivat kädessä ja samassa kädessä tavaraa. Tuo ominaisuus tosiaan löytyy kaukosäätimestäni, mitä en tiennyt aikasemmin. Kiitos! En viekään autoa huoltoon :D


      • Kyllästynyt
        kiitos kirjoitti:

        vinkistä, nyt minäkin alan uskomaan tuohon, koska avaimet olivat kädessä ja samassa kädessä tavaraa. Tuo ominaisuus tosiaan löytyy kaukosäätimestäni, mitä en tiennyt aikasemmin. Kiitos! En viekään autoa huoltoon :D

        - Tää on rikki.
        - Ei ole, ihan ehjä.
        ....
        - Edelleen sama vika.
        - Ei mitään vikaa löydy.
        ....
        - Nyt alka menemään hermot! Miksi te ette suostu korjaamaan vikaa?
        - Koska mitään vikaa ei ole löytynyt.
        - No katsos mitä tapahtuu!
        - Toi on yksi toiminto. Se on käyttöohjeessa.


      • Rakentelija

        "Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon."

        Pitää paikkansa mikäli autossa on kaikenkattava avaus / sulkeminen. Ghia sekä Trend X malleissa vakiona, muissa lienee lisävarusteena.


      • Vakiovaruste
        Rakentelija kirjoitti:

        "Varmaan tuossa uusikoppaisessakin on sama toiminto kun Focus1:ssä eli ovien aukaisunappia pohjassa pitämällä saap kaikki ikkunat laskettua ala-asentoon."

        Pitää paikkansa mikäli autossa on kaikenkattava avaus / sulkeminen. Ghia sekä Trend X malleissa vakiona, muissa lienee lisävarusteena.

        Toiminta on vakio mikäli sekä edessä että takana on sähkötoimiset lasit! Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen.


      • Vakiovaruste kirjoitti:

        Toiminta on vakio mikäli sekä edessä että takana on sähkötoimiset lasit! Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen.

        "Toiminta sisältyy tähän "pakettiin" (vakio Ghiassa ja X'ssä) eikä sitä tilata erikseen."

        Paketin saa kylläkin tilattua lisävarusteena Trendiin ja Sporttiin hintaan 410e.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe