Hei! Olisiko kellään tietoa, mistä saisi ostaa koiralle turvavyön auton takapenkille? Se ei ole se tavallinen valjasmalli, vaan sellainen, jossa on toisessa päässä lipenteri ja toisessa turvavyön kiinnityssolki. Olisipa helppo laittaa koira kiinni tällaiseen mutta kun ei mistään löydy!!Osto- tai tilauspaikkoja siis, pliis!
KOIRAN TURVAVYÖ?????
varaäiti
3
574
Vastaukset
- ---
no mitä sä turvavyöllä??? tähänki asti oot tullu toimeen ihan hyvin ilman, ni miks pitäs nyt saaha?
- L
kuvailemiasi vöitä nähnyt. Meitin haukulla on se valjasmalli ja toimii ihan hyvin. Niitä löytyy hyvin lemmikkieläintarvike kaupoista ja eri kokoja.
- Cilla
mitään sen erikoisempia turvavöitä. Itse ostin sheltilleni Prismasta ihan tavalliset turvavyöksi tarkoitetut valjaat ja hyvin ovat toimineet. Ja kaiken lisäksi eivät olleet ylihinnakkaat. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657