Onko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta?
intercompany oy
5
1872
Vastaukset
- tietäjä3525
mitä sä haluat tietää?
- _TiinaR_
Olen itse ollut nyt puoli vuotta töissä siellä ja aivan mahtava paikka! Hyvä koulutus, kivat työkaverit ja mukavaa työtä sit kun sen on oppinut. Ekat pari viikkoo oli aika vaikeeta niin ku ne koulutuksessakin sanoi ja itellä kesti pari kuukautta että pääsi kunnolla vauhtiin mut sen jälkeen oon tienannutkin tosi hyvin(siel maksetaan tosi hyvin bonuksia)ja työ on mielenkiintoista ku huomaa koko ajan kehittyvänsä.
- "Mulla ois sulle SEURA...
Kerrohan Tiina R, että minkälaisista bonuksista mahtaa olla kyse = )?? Itse vasta aloitin työt kyseisellä työpaikalla ja olen erittäin utelias tietämään mitä lisäyksiä ja missä vaiheessa tilinauhaan voi olla odotettavissa... Työ itsessään on uuvuttavaa, kun annat henkisesti kaikkesi, mutta työilmapiiri aivan mahtava = )! "Pomot" osaavat kannustaa, olla välittömiä ja rentoja.( Kiitos Pasi ja Marianne!!! ) Mitään turhaa niuhotusta ei ole. Poikkeuksena yleiseen oletukseen, sanoisin omasta, joskin vähäisestä, kokemuksestani, ihmisten suhtautuvan odotettua lempeämmin ja ystävällisemmin heitä tavoittelevaan lehtimyyjään = )! Keskustelut ovat usein leppoisia. Puhutaan lapsista, säästä ja sairauksista, ihan kuin kenen tahansa naapurin/ ystävän kanssa. Ihmisiähän me kaikki vain ollaan = ), lehtimyyjätkin... Kiitellään puolin ja toisin ja toivotellaan hyvät joulut. Sitä tämä on hyvin pitkälle ollut. Ei jatkuvaa pään aukomista, tai haistattelua, kuten yleinen oletus taitanee lehtimyyjä ammatista olla. Sitten itse palkkaukseen. Palkka on kehno, jos lähtee pohja provisio palkalle. Pelkkä provisio on ainoa keino tienata tällä alalla. Siksipä suurin osa työntekijöistä päätyy pelkälle provosiopalkalle. Raha on hyvä motivoimaan.
- lisätietoja
Kirjoitit, että meni pari kuukautta ennenkuin pääsit vauhtiin. Millaista myyntiä teit sitten alkuun päivässä ekat pari kuukautta. Sillä kysyn kun hieman harmittaa, kokeilin toisessa firmassa ja koin, että en saanut sitä ns. luvattua opettelu aikaa (tai käsitin väärin ja pienellä präntätyt tekstit jäi lukematta) tulosta olis pitäny tulla parissa viikossa ja 6 tunnin koulutuksen perusteella.
- heipsis
Mitenkähän oman rekrytointisi kävi...päädyitkö intercompanyn palkkalistoille??!! Kuten joku jo totesikin,et ilmapiiri ja esimiehet ovat kovin kivoja....MUTTA palkassa on todellakin toivomisen varaa.Kehottaisin ottamaan pienellä varauksella,mikäli kuulet huippulukemia päivä-tai mahdollisista tuhansien eurojen kuukausituloista.Toivotan onnea valitasemallesi tielle...mikäli se on kyseinen ala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456