Hormoni-annokset mietityttää

Dansq

Olisin kysellyt teiltä kohtalotovereilta, minkä suuruista hormonimäärää joudutte piikittämään koeputkihedelmöitykseen valmistautuessanne? Itselläni käytössä Conal-F ja annoksena 300 IU. Aluksi pistelin 225 IU, joka ei kp 7 mennessä ollut tuottanut kuin kuusi kunnollista ja kaksi epävarmaa munista. Annoksen noston jälkeen tosin alavatsassa on alkanut olla melkoista tuntemuksia, joten ehkä tämä määrä nyt tehoaa... 300 kuulostaa vaan hurjan korkealta annokselta 24-vuotiaalle ja vaikutukset mielialaan ja vointiin ovat karmeat! Mites muilla?

8

1196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppana

2 hoito ja se oli helpompi kestää kun 1 hoito vaikka oli pienemmät annokset. Sulla on sopiva määrä munasoluja ettei tule hyperiä, parempi 6 kunnollista munasolua kun 25 epäkypsää tai tyhjää munista.

• -H-

eilen aloitin pistämään puregonia ja annos on 150. ultra ens tiistaina. tuntuu kovin pieneltä tuo määrä.. edessä ICSI viikolla 23. saas nähdä miten käy ;) en elättele minkäänlaisia toiveita.

• Sipuli

Moi,

Mulla oli tuo sama annostus 150IU IVF-hoidossa ja saaliiksi saatiin 16 munarakkulaa. En tiedä vielä oliko kaikissa munasolu sisällä. Mutta ainakin mulla tuo "pieni" annostus riitti tuottamaan sopivan määrän.

• takana...

kaksi hoitokertaa. Ekassa annokset 250-350. Tässä toisessa 400-450. Kumpikaan pistoshoito ei tuottanut munasoluja joten hoidot jäivät kesken.

• anne(li)

Mulla kokeiltu kaksi ivf:ää ja molemmat lopetettu kesken.Ekassa gonal-f 250 IU ja tuloksena ei ainuttakaan rakkulaa.Toisessa gonal-f 300 IU ja tuloksena viisi vähän kasvanutta rakkulaa,jotka kuitenkin surkastuivat.Hoito keskeytettiin toissa viikolla. Olen 27-vuotias. Syksyllä kokeillaan ehkä lyhyellä kaavalla.

• Eikö lääkärisi kertonut lahjamunasoluhoitovaihtoehdosta.....?Taisimme palstalla aikaisemmin sun kanssa siitä hoidosta vaihtaakin ajatuksia..?Muistatko?Tsemppiä ja onnea kovasti sulle(ja KAIKILLE!)jatkoon!!!!!Halit!!!!!!!!:)

• -Mimmi-

Minä piikitin vain 100 IU kuusi päivää. PCO:ni ansiosta kuitenkin kehittyi reilut 20 munarakkulaa kummallekin puolelle... Hoidot keskeytettiin tänään.

• Jasmiina

Piikittelin 5 ensimmäistä päivää Puregonia 175iu ja sitten se laskettiin 150iu jotka pistin 3pvää ja viimeisenä päivänä vain 100iu:ta ja tulos: 38 follia joista 30munasolua ja niistä 18 hedelmöittyi ja 1 alkio siirrettiin ja 16 meni pakkaseen. Hyperinhän täsä follimäärästä sitten kehittyi ja olin sairaalassa tipassa mutta nyt kaikki hyvin ja pp7 menossa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5860
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5197
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3185
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2739
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2260
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2050
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1850
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1761
    Aihe