Mitä toivotte lahjaksi Uudet ylioppilaat?
Mitä vanhemmat ovat mieltä sopivasta Ylioppilas-Lahjasta?
Mikä on etiketin mukainen Lahja YO-tytölle tai pojalle?
(*.*)
cµccµµ
Lahja Ideoita Ylioppilaalle (*.*)
25
16300
Vastaukset
- RAHAA
RAHAA
- gad
harmi vain kun moni pitää sitä tylsänä lahjana. Toisaalta kun on töissä, niin eipä se raha niin tärkeää ole.
- Ell.N
gad kirjoitti:
harmi vain kun moni pitää sitä tylsänä lahjana. Toisaalta kun on töissä, niin eipä se raha niin tärkeää ole.
mä haluaisin antaa jotain sellaista
mikä muistuttaa Minusta ... ;-) - Ell.N
annan sitä jo muutenkin,
ei se ole lahja.
- killukkaa
Minä ainakin toivoin kelloa ylioppilaslahjaksi, ja kävimme sen eilen yhdessä valitsemassa.
- Ell.N
käki-,seinä-, pöytä- .. ;D kelloa?
- ärr purr
Poistetaanko sun nikkis kerran viikossa vai?
- Ell.N
Ylioppilaalle ? Voisitkos vastata, kiitos!
- ärr purr
Ell.N kirjoitti:
Ylioppilaalle ? Voisitkos vastata, kiitos!
En tiedä oletko uusi ylioppilas, mutta sinulle (ja miksei ylioppilaillekin) antaisin "Ison Suomen kieliopin".
- Kalski
Itse toivoin kunnollista järjestelmäkameraa.
- Ell.N
millainen .. oletkos valokuvannut ennenkin ??
- ylioppilas06
..tietenkin sitä rahaakin, mutta jos jotain henkilökohtaista lahjaa pitäisi toivoa niin luultavasti se olisi aaltomaljakko. Niillähän on tänä vuonna juhlavärinä petrolinsininen, joten ensi vuonna niitä ei enää valmisteta. Maljakko olisi kaunis muisto koko vuodelta ja hyvin ainutlaatuinen. Hinta tosin on aika iso, kun se maksaa noin 75 euroa eli varmaan suurin osa tutuista antaa rahalahjoja koska siinä selviää vähemmällä..
Mutta en kyllä aio valittaa mistään lahjasta. Kaikki otan ilolla vastaan, vaikka tietenkin kaikkein suurin lahja ovat sukulaiset ja tutut jotka tulevat juhliini. :)- ylppis
Itse toivoisin mp3 -soitinta, ja mielellään kestävää, koska olen hajottanut muutaman vuoden sisään jo 3 cd-soitinta ja yhden kasettisoittimen... (3:sta hajosi liitin, yhdestä paloi akku).
Kalevalakorulla on yksi upea koru jonka tahtoisin, mutta en suosittelisi ostamaan tuollaisia jollei varmasti tiedä yo:n makua... Esim perinteiset sydän -malliset kalevalat ovat mielestäni jopa tylsempiä kuin rahan antaminen.
Joku hauska ei -odotettu lahja voisi olla myös mukava. Esim ne valtavat huonekasvit, joita jään aina kasvihuoneilla ihastelemaan jonkun peruskukkapuskan hakumatkalla...:) Myös perusastiastot kävisivät (esim nimikoidulla kakkulapiolla taas ei tee yhtään mitään). - Ell.N
hyvä idea
kiitos! - Ell.N
ylppis kirjoitti:
Itse toivoisin mp3 -soitinta, ja mielellään kestävää, koska olen hajottanut muutaman vuoden sisään jo 3 cd-soitinta ja yhden kasettisoittimen... (3:sta hajosi liitin, yhdestä paloi akku).
Kalevalakorulla on yksi upea koru jonka tahtoisin, mutta en suosittelisi ostamaan tuollaisia jollei varmasti tiedä yo:n makua... Esim perinteiset sydän -malliset kalevalat ovat mielestäni jopa tylsempiä kuin rahan antaminen.
Joku hauska ei -odotettu lahja voisi olla myös mukava. Esim ne valtavat huonekasvit, joita jään aina kasvihuoneilla ihastelemaan jonkun peruskukkapuskan hakumatkalla...:) Myös perusastiastot kävisivät (esim nimikoidulla kakkulapiolla taas ei tee yhtään mitään).
- shekkien arkistoija
Ainoa oikea lahja on muutaman sadan euron shekki.
- (ylioppinut)tytsy--
ite toivon kaikenlaista muuttoon liittyvää tavaraa...silitysrautaa ja -lautaa, imuria, kattilaa, paitsinpannua, leivänpaahdinta... jne. oon myös rippikesästä lähtien keräänyt teemaa, paratiisia ja iittalan laseja. sukulaiset on aina niitä ostanu kun oon sanonu ja hyvä varsto on jo kerätty. nyt saan iittalan Citterio 98 aterin setin ja varmaan myös Citterio Tools sarjan keittiövälineitä. kun tommosia lahjoja ostaa tädit ja sedät kimpassa niin ei se niin kalliiksi käy.
itelleni kellot ja korut on ihan turhia koska ne jää kuitenkin laatikkoon! pahinta on saada omasta mielestä ruma koru jonka tietää kuitenkin maksaneen TÖRKEÄN paljon!
esim. lahjakortti ikeaan tai anttilaan olis aivan mahtava juttu!
kannataa kyllä kysyä toiveista niin tulee kaikille hyvä mieli lopputuloksesta! - Ell.N
(ylioppinut)tytsy-- kirjoitti:
ite toivon kaikenlaista muuttoon liittyvää tavaraa...silitysrautaa ja -lautaa, imuria, kattilaa, paitsinpannua, leivänpaahdinta... jne. oon myös rippikesästä lähtien keräänyt teemaa, paratiisia ja iittalan laseja. sukulaiset on aina niitä ostanu kun oon sanonu ja hyvä varsto on jo kerätty. nyt saan iittalan Citterio 98 aterin setin ja varmaan myös Citterio Tools sarjan keittiövälineitä. kun tommosia lahjoja ostaa tädit ja sedät kimpassa niin ei se niin kalliiksi käy.
itelleni kellot ja korut on ihan turhia koska ne jää kuitenkin laatikkoon! pahinta on saada omasta mielestä ruma koru jonka tietää kuitenkin maksaneen TÖRKEÄN paljon!
esim. lahjakortti ikeaan tai anttilaan olis aivan mahtava juttu!
kannataa kyllä kysyä toiveista niin tulee kaikille hyvä mieli lopputuloksesta!Kiitos ideasta.
- sensori
Topicin aloittaja toivoo varmaan äidinkielen taitoja, tai ainakin neuvoja siihen, mitkä sanat kirjoitetaan isolla kirjaimella ja mitkä pienellä.
Toivottavasti et ole tämän vuoden ylioppilas, ja jos olet, toivottavasti et päässyt läpi äidinkielestä ;/ - Opiskelija....
Hyvä paistinpannu...raha menee seuraavana viikonloppuna alas kurkusta, mutta paistinpannu toivottavasti ei...
- paljon..
...olis sopiva summa antaa?30 €,50 € vai 100 € läheiselle serkkutytölle ?
- nassukka
Kossupullo ehkä mielestäni paras lahja ylioppilaalle.
- 000
Please, laittakaa toive otsikkoon. On turhauttavaa klikkailla auki näitä "toivoisin" "oma toive" -otsikoita.....
- Rahaa tai kuvat
Itse mietin aivan samaa. Raha toimii aina mutta on hieman persoonaton. Http://www.ylioppilaskuva.fi tarjoaa lahjakortteja lahjaksi. Tuommoisia kuvia ei ainakaan unohda heti. Tosin täytyy kysyä ensin onko ylioppilas jo ottamassa kuvia muualta ettei tule vahingossa kaksia ylioppilaskuvia :)
- YO-poika
Näin tuoreena ylioppilaana haluaisin tietenkin rahaa. Kaikki kukat ottaisin mielummin vaikka boksereina. Niillä on pitkäaikaisempaa käyttöä kuin kukilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862