En nyt tiiä kuulusko tää tänne, mut no kuitenkin laitan tään nyt tänne. Olimme olleet parhaan ystäväni kanssa 1 luokasta lähtien parhaita kavereita kunnes tään vuoden alussa, kaverini alkoi mököttämään minulle ja vihoittelemaan ilman että itse tiesin edes syytä. Oli sanonut vain mesessä toiselle kamulle, et ei siedä mua ja sillä on oikeus olla mulla vihainen. En vaan tajua miks. Sit kaikki mitä mä sanon koulussa mielipiteeni jostain piirroksesta tai kirjasta niin heti se on hänen mielestään perseestä. Tää on niin ahdistavaa jo muittenkin kamujen mielestä. Enkä usko että jos kysyn suoraan et mikä täs oikein on, niin en saa kunnon vastausta, kuten jo tein kerran. Hän ei ole enää edes huomaavinankaan mua, ja meitä (mua ja kamuja) ärsyttää myös se miten hän muka on joka asiassa oikeassa ja hänen mielipiteensä on laki. Ärgh, vituttaa!!!!!!!!
Kamun outo käytös.
...
1
156
Vastaukset
- Annika
Ei kannata uhrata monen vuoden ystävyyttä sen vuoksi ettei ongelmasta pysty puhumaan. Kerrot ystävällesi, että hän on sinulle tärkeä ja et ymmärrä, miksi hän käyttäytyy sinua kohtaan noin. Painotat hänelle, että pystytte korjaamaan ongelman/väärinkäsityksen vain ja ainoastaan niin, että saat tietää mahdollisen mokan jonka olet tehnyt. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874178Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293153No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770