Mikä seuraavista olisi mieleesi näin karrikoidusti: trendikäs sporttimimmi, rockmimmi, hevimimmi, hippimimmi ja kumpaa, poikamaista vai naisellista tyyliä? Tiedän, et tosi hönde kysymys, mut aattelimpa heittää kummiski. Jos et noista löydä mieleistäsi, kerro mistä tykkäät...
Taas naismausta
28
3178
Vastaukset
- Fairygirl81
Mä itse pidän poikamaisista rockmimmeistä ja sporttisista tytöistä..
- tykätä
kyllä sellaisesta, joka osaa muuntautua meiningin
mukaan. Rennon sporttinen, mutta osaa mukautua niin juhla, kuin mökki oloihin ja siltä väliltä.
Enemmän poikamainen olisi mieleen. Mua ei nappaa korkokenkä-huulipuna meininki. Tosin tärkein löytyy sisältä, mutta ensivaikutelma kai on se joka ratkaisee paljon. - gila
... valitsen noista hippimimmin. Sellainen voi olla aika naisellinenkin, koska todennäköisesti kuitenkin on aika luonnollinen versio. Muuten kyllä jonkunlainen androgyynisyys kiehtoo enemmän kuin supernaisellisuus, etenkin, jos tämä "naisellisuus" ilmenee kauheana pynttäämisenä ja hörhelöinä.
- naisellinen hippi
=) Noista vaihtoehdoista naisellinen hippi kuulostaa eniten mun makuselta... sellainen olen vähän kai itekin.
korkokengistä ja huulipunista en tykkää, edes itelläni, mutta muuten saa olla naisellinen nainen. ;)
- Angelina J
naiselliset hörhelötyypit :-) En tykkää yhtään poikamaisista naisista. Mieluummin sitten otan miehen kuin poikatytön. Naisessa kaipaan nimenomaan juuri naisellisia muotoja ja naisellista pukeutumista. Isot rinnat mieluummin kuin pienet, ja pyöreä pylly on ihan must! Poikamaisia peppuja näkee miehillä ihan tarpeeksi! Naisen pitää olla naisen näköinen.
Itse oon tosi hoikka ja huomaan että musta kiinnostuu monet naiset juuri siksi.- Angelina J
Piti vielä jatkaa sitä viimeistä lausetta mutta vahingossa painoin lähetä...
Niin, siksi että oon hoikka niin monet naiset kiinnostuu musta. Tämä taas ihmetyttää mua koska itse tykkään itseäni muodokkaammista naisista. - jookos.
Angelina J kirjoitti:
Piti vielä jatkaa sitä viimeistä lausetta mutta vahingossa painoin lähetä...
Niin, siksi että oon hoikka niin monet naiset kiinnostuu musta. Tämä taas ihmetyttää mua koska itse tykkään itseäni muodokkaammista naisista.Painapa ensikerralla "Esikatsele", niin ehdit miettiä mitä haluat sanoa.
- höh!Mikä moka....
jookos. kirjoitti:
Painapa ensikerralla "Esikatsele", niin ehdit miettiä mitä haluat sanoa.
Voi voi...
Tykkään sporttimimmeistä,radalla kiinnitän huomioni rokahtaviin mimmeihin.Oompa tykännyt hevimimmistäkin,ei liian lävistetystä.Inhaa suudella mimmiä jolla rengas huulessa,varsinkin kun ne lisäänty kahteen plus sitte kielikoru,jaiks...Koklatkaapa...;)
Karrikoidusti miellyttää rokahtava sporttimimmi,naisellinen.
Mut kuiteski sama mikä tyyli,kun se mimmi vaan miellyttää.- Siipienhavina
kiinnostaa ehkä sellaiset poikamaiset rock-metallinaiset,luonne poikamainen,- pitää musta huolen,avaa oven ym.mutta on myös naisen näköinen,on muotoja.Eli poikamainen luonne,mutta naisen vartalo,ehdottomasti.Itse kun olen hieman pyöreä ja rokahtava pitkäletti niin mielellään samantyyppinen.Vaikka eihän tosi ihastuminen tyyliä katso.Tällaista naista en ole vielä tavannut(enpä muitakaan,ujo kun olen),mutta toivottavasti joskus tapaan.Yhdessä voisi keikoilla käydä,viettää vapaa-aikaa ja rientää kulttuuririentoihin =)
- hmmm
Ei ainakaan sporttinen, ei miehissä eikä naisissa. Se ei iske yhtään, vaikka itse urheilenkin paljon. En vain halua näyttää siltä, vaikka vartalosta sen tietysti huomaa.
En ole ihan varma tuosta naisellisuus-maskuliinisuus-androgyynisyys -akselista. Aika monen tyyppisiin tunnun viehättyvän, enemmän ehkä ei-niin-kovin -naisellisiin (perinteisillä mittareilla, minusta sellainen rento itsevarmuus on jotenkin ihanan naisellista!). Kunhan vaan ei siis liian sporttinen. - mmä
Mutta noista ehkä ensimmäisenä hippi ja naisellinen. Tai voi olla kyllä poikamainenkin. Mutta naiset, joihin olen rakastunut, on olleet aika hippejä ja luomuja, mutta ulkonäöltään naisellisia. Ja pojat/miehetkin joihin olen rakastunut/ihastunut, on olleet ennemmin hippisuuntaan (yksi oli kyllä aika hoppari).
Mutta poikamainenkin nainen (tyhmiä nämä termit ylipäätään) voi kiehtoa (ja on kiehtonut), ja androgyyni se vasta jännä onkin! Eli maku on laaja, kunhan on teeskentelemätön oma itsensä, ei ulkonäkökeskeinen vaan suht samoilla aaltopituuksilla kuin minä. Mieltymys ulkoilmaan, ulkomaihin ja kulttuuriin (musa, teatteri, kuvataide jne) ei ole pahasta. ;) Eikä luovuus arjessa. :)
Tästähän tuli melkein senssi-ilmoitus, sori! - Chirsicca
Kai se on sitten poikamaisen naisellinen tai naisellisen poikamainen. Jonkinlainen oma tyyli kyllä pitää olla. Ja tässäkin on enempi kyse persoonasta kun pukeutumisesta. En oikein ymmärrä "tyttö-tyttöjä", jäävät aina aika etäisiksi.
Tämä on kanssa tosi hönde vastaus, mutta tällä kertaa näin. - cktc
Punk- ja rock-henkiset ja kovaa meteliä pitävät mimmit, laiheliinit tai lyhyet ja iihan vähän pyöreät, lävistyksiä, käheä tai matala ääni on oiih. Tukka mieluiten hyvin lyhyt ja tissit pienet käteensopivat!
Itse olen hurjan kurvikas, mutten yhtään lihava. Kapea vyötärö, isohkot tissit, pyöreä lantio. Just siksi erilainen miellyttää. - aelita
minäkin ny sit...
tykkään vahvoista tyypeistä, voimakkaan karismaattisista ja kauniista. sama mikä tyyli. sisäinen heijastuu ulospäin, uskon mä. että siis sisältä kaunis näyttääkin mun silmään kauniilta.
eniten ehkä kuitenkin adrogyynit viehättää, itse olen niin "kurvikas" niinkuin joku itseään kuvaili. mä en käytä meikkiä enkä kemikaaleja mutta olen löytänyt tytön itsestäni.
sisäinen hippini vaatii luomua mutta joskus näytän hyvinkin siistiltä. on hauskaa pelata rooleilla, siksi en pane muidenkaan tyyleille kauheasti painoa. kunhan se tuntuu kantajasta omalta eikä ole kopio.. sen eron näkee aina.
ehkä "kokoomuslaiset", hopparit, "urheilulliset" ja älyttömän epäsiistit saattaisin raksia tyylin puolesta heti? ha ha ha ha ha - Lara
No jos on pakko valita niin poikamainen rockkimimmi. Bääh, olipas vaikeeta. :D
- adalmiina
Vai että naismakua taas kysellään..No tuota tuota..Ennen olin ihan varma että rock-mimmit ja hieman poikamaiset saavat minulta jalat alta ja onhan niin edelleenkin mutta nyt kun oikein rupesin miettimään niin tällä hetkellä olen kiinnittänyt huomioni myös yhteen "goottimaiseen" neitoseen sekä sellaisiin..mm..mites sen nyt luokittelis..No.."nykymuodin" edustajiin.Näillä siis useemmiten jalassa pillifarkut,Vans-kengät,rentoja huppareita ym mutta ovat kuitenkin naisellisia.Olipas aikamoista lokerointia mutta tässä kuitenkin esimerkkejä omasta kiinnostuksen kohteistani.Kaiken kaikkiaan söpöys ja ujous ovat sellaisia piirteitä naisissa joihin todella kiinnitän huomiota.Mikään ei ole suloisempaan kun pieni ujostelu ja "kiemurtelu" :)
- adalmiina
Unohdin kertoa että minkä tyylinen itse olen koska se nyt tavallaan tähän kysymykseenkin liittyy..Eli kun mietitään että ollaanko sitä viehättyneitä erilaisiin ihmisiin kuin itse on ja näin..Eli siis,mulla on aika monta eri tyyliä:välillä tykkään pukeutua tosi naisellisesti niinkuin esim.korkkareihin ja hameisiin (varsinkin ravintolaan pukeudun noin) mutta välillä mulla on rennompaakin päällä kuten esim.huppari,pillifarkut,tennarit.. ja silleen.Vähän riippuu fiiliksistä.Mutta kaiken kaikkiaan olen hyvin naisellinen ja tykkään laittautua:)
- Pretty*
Itse olen aika naisellinen.
Naisen tulisi olla joko naisellisen hyväkroppainen ja seksikäs tai sitten minua poikamaisempi. - .naan.
No jaa. Huomasin kuunnittäväni huomiota naisellisuuteen ja tyttömäisyyteen. Sellaiset muotipellet/röyhelöhepsankeikat ei sytytä mutta tietysti itseään saa laittaa sillain sopivasti. En yleensä kiinnostu ihmisistä, jotka ovat koko ajan esillä ja tekevät itsestään numeron, vaan huomio kiinnittyy sellaisiin söpöihin ja sopivasti sosiaalisiin. Pyöreä tai laiha, sillä ei ole niin väliä. Enkä kovin urheilullisia ole katsellut, johtunee siitä etten itse ole kamalan urheilullinen.
Itse olen suht naisellinen androgyyni.- minäkään
ole syttynyt korostetun naisellisista naisista, vaikka ihailenkin heidän kauneuttaan, ja usein myös fiksuutta ja hauskuutta. Enemmän kiinnostun fyysisesti herkän naisellisesta naisihmisestä, joka kuitenkin pukeutuu, ja laittaa hiuksensa suht. sukupuolineutraaliin tyyliin (eikä meikkaa ainakaan paljoa).
Olen miettinyt, miksi juuri neutraali tyyli viehättää minua, ja tulin siihen tulokseen, että alitajunta torjuu ne naiset, joiden epäilen haluavan viehättää myös miehiä.
...ja itse siis olen bisse...
- Sinna
Sopivassa suhteessa sekotettuna naisellinen, trendikäs ja vähän sporttinenkin mimmi.
- neiti-d
itse olen kovin naisellinen, joten myös minua viehättää pitkät hiukset ja kauniit muodot.
Mutta viimeisin ihastukseni oli kylläkin kovin "poikamainen", hento ja pienirintainen ja olin silti aivan hulluna häneen ;) - -Aada
Ei se mikään höntti kysymys ollut, ajattelemisen arvoinen. Mä olen tähän saakka kuvitellut, että mua viehättää sopivasti poikamaiset rokkinaiset.. ei ihan androgyynit kuitenkaan. Silmääni ei viehätä muodokkuus itsessään. Yllätin kuitenkin itseni sekoittamalla pääni hyvin naisellisella naisella. Ei hänkään kovin muodokas ole, mutta pukeutuu usein mm. hameeseen ja korkokenkiin. Tämän jälkeen olen paljon miettinyt sitä millaiset naiset mua oikeesti viehättää. Tulin sitten lopulta siihen tulokseen, että näytti he sitten miltä tahansa, se miten hän käyttäytyy ja mitä sisältä huokuu ratkaisee sen mitä näen. Sielun sisko on aina kauneín, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.
- paremmin
voisi asiaa oivaltaa! Itse ihastun naiseen, joka on jollain tavoin hellyyttävä, tyylillä ei väliä.
- ...............
paremmin kirjoitti:
voisi asiaa oivaltaa! Itse ihastun naiseen, joka on jollain tavoin hellyyttävä, tyylillä ei väliä.
naisellinen itsensä naiseksi tiedostava nainen,mua ei viehätä poikamainen ja maskuliinen käytös.mietinkin tässä että en ole koskaan ymmärtänyt miksi toinen nainen hakee toisesta naisesta noita poikamaisuus piirteitä.kertokaa joku????
- Fairygirl81
............... kirjoitti:
naisellinen itsensä naiseksi tiedostava nainen,mua ei viehätä poikamainen ja maskuliinen käytös.mietinkin tässä että en ole koskaan ymmärtänyt miksi toinen nainen hakee toisesta naisesta noita poikamaisuus piirteitä.kertokaa joku????
siinä poikamaisuudessa on jotain sellaista mitä itsessä ei ole. En halua omaa kopiotani, vaan ihmisen joka täydentää minua. Siitäkään huolimatta en pidä miesmäisyydestä, vaan siitä että toinen on kuitenkin naisen näköinen. Kysymyksesi on vähän samantyylinen kuin "perustele miksi pidät mansikka- etkä suklaajäätelöstä...?"
- candyman
Mulle käy kaikki tyylit kunhan se ei ole vammainen ja sieltä alapäästä löytyy se mitä jokainen mies etsii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845