Lahti/Kirjasto

Ell.N

10

915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noooo

Kirjastopalvelut pitäisi olla mielestäni maksullisia. Perustelu: käytän itse kirjastoa erittäin harvoin.

• Ell.N

kantaa hedelmää ... joskus.

• jaska jokunen

joo.

vielä parempi oli tultiin meidän perheen kaa hesasta asti reissusta vanhana lahtelaisena vein muksut matkalla "ilmaiseen" vessaan no mikä oli hauskempaa kun pikku-Teemumme tuli ulos sitten kuselle kun kirjasto ottaa maksun.

Voi vide sitä järjen käyttöä... pistää nyh kirjaston vessat maksulliseksi. Ei sen puoleen kävimme sitten triossa kahvilla ja syömässä eipä ollu sielläkään muuten ilmaista vessaa jos et ollut asiakas... TÖRKEÄÄÄ!!!!!!! lahti ei sitten ajattele pieniä lapsia saatika vanhempia ihmeisiä kellä on kovemmat tarpeet käydä vessassa..
      No kesäloma reissulla otetaan nämä asiat paremmin huomioon ja unohdetaan kirjaston "ilmaiset" vessat..

• lukutoukkis

"...Voi vide sitä järjen käyttöä... pistää nyh kirjaston vessat maksulliseksi. Ei sen puoleen kävimme sitten triossa kahvilla ja syömässä eipä ollu sielläkään muuten ilmaista vessaa jos et ollut asiakas... TÖRKEÄÄÄ!!!!!!! lahti ei sitten ajattele pieniä lapsia saatika vanhempia..."

Just näin sitä taas ruikutetaan kun asioista ei tiedetä/välitetä. Kaikki pitäisi olla ilmaista mulle ja heti.

Kirjaston vessat on muutettu lähiaikoina maksulliseksi yksinkertaisesta syystä: suomalaiseen tapaan ei taaskaan osata käyttää oikein ilmaista palvelua vaan paikat sotketaan, rikotaan, narkkarit ja spurgut ottivat WC:t piristepaikoikseen jne... Tavallisten ASIAKKAIDEN (joille WC:t on olleet) asiointi vaikeutui jatkuvien vakavien häiriöiden, siivottomuuden ja rikottujen laitteiden takia liian paljon ja lisäksi kertyneet kustannukset jatkuvasta siivoamisesta, korjaamisesta, häiriköiden paimentamisesta jne kasvoivat niin suuriksi ettei ollut muuta vaihtoehtoja lopettaa järjetön verovarojen tuhlaaminen tuloksettomaan toimintaan.

Sitä saa mitä pyytää. Katselkaas ruikuttavat vanhemmat miten kakaroitanne kasvatatte ja mihin opetatte niitä tarpeitaan tekemään kuten ajattelevan ihmisen voisi olettaa niin saattaa monikin palvelu säilyä ja kenties palata takaisinkin jos niitä osataan käyttää oikein.

Voi vide kun olen Hesassakin käydessäni todennut saman hajottamis- ja sotkemisilmiön. Voi vide vaan.

• Ell.N

kaiken maailman vessojen väärinkäyttäjistä:
        pummeista, huumeidenkäyttäjistä jne.

Lapset joutuvat sitten ... kärsimään.
        Woe harmi... =/

• Ell.N
        lukutoukkis kirjoitti:

"...Voi vide sitä järjen käyttöä... pistää nyh kirjaston vessat maksulliseksi. Ei sen puoleen kävimme sitten triossa kahvilla ja syömässä eipä ollu sielläkään muuten ilmaista vessaa jos et ollut asiakas... TÖRKEÄÄÄ!!!!!!! lahti ei sitten ajattele pieniä lapsia saatika vanhempia..."

Just näin sitä taas ruikutetaan kun asioista ei tiedetä/välitetä. Kaikki pitäisi olla ilmaista mulle ja heti.

Kirjaston vessat on muutettu lähiaikoina maksulliseksi yksinkertaisesta syystä: suomalaiseen tapaan ei taaskaan osata käyttää oikein ilmaista palvelua vaan paikat sotketaan, rikotaan, narkkarit ja spurgut ottivat WC:t piristepaikoikseen jne... Tavallisten ASIAKKAIDEN (joille WC:t on olleet) asiointi vaikeutui jatkuvien vakavien häiriöiden, siivottomuuden ja rikottujen laitteiden takia liian paljon ja lisäksi kertyneet kustannukset jatkuvasta siivoamisesta, korjaamisesta, häiriköiden paimentamisesta jne kasvoivat niin suuriksi ettei ollut muuta vaihtoehtoja lopettaa järjetön verovarojen tuhlaaminen tuloksettomaan toimintaan.

Sitä saa mitä pyytää. Katselkaas ruikuttavat vanhemmat miten kakaroitanne kasvatatte ja mihin opetatte niitä tarpeitaan tekemään kuten ajattelevan ihmisen voisi olettaa niin saattaa monikin palvelu säilyä ja kenties palata takaisinkin jos niitä osataan käyttää oikein.

Voi vide kun olen Hesassakin käydessäni todennut saman hajottamis- ja sotkemisilmiön. Voi vide vaan.

joutuu kärsimään useampi... viaton.

Näinhän se menee, muissakin asioissa.

• jaska jokunen
        lukutoukkis kirjoitti:

Terve!
        Siis hetkonen sä tyrmäsit mut ihan suoraaan, eiks jokaisella suomen kansalaisella oo sanan vapaus ja oikeus mielipiteisiin... must on lapsellista ja tyhmää tulla tollai revittää heti kun joku ilmaisee mielipiteensä..

Meidän perheen mielestä se on edelleenki turhan maksamista jostain kirjaston vessasta.. Onhan siinä se ns. vahtimestari kameroineen ja taatusti tulee heittää sut ulos jos tuut töppäileen kännissä pulloinesi sinne..

Ja triossa kuulemma sama systeemi vartijat on haukkana paikalla jos meet pulloinesi vessaan.. Yks meidän perhe tuttu kertoi että oli kerran nähny kun jotain heitettiin triosta pullo pusseineen ulos oli kaveri ollu aika tujussa..

no mutta sellassiin.

• ghio
      • 24680

tää adressi onkin oikeassa paikassa..nimittäin Lahden kirjaston maksullisessa vessassa...

• Friitu

Itse en ainakaan vetänyt herneitä nenään, vaikka kävinkin kirjastossa vessassa ja huomasin sen olevan maksullinen. Vaatimaton hinta muihin paikkoihin verrattuna, mäkkärissä vastaava maksu oli 1 euro, Trion alakerrassa se oli viimeksi 0,50 , jne. Kaikesta pitää nykyaikana maksaa, niin en siitä vetänyt herneitä nenuuni. Luulisi jonkun kesälomalaisen ymmärtäneen myös sen, että Trion kahviloissa saa poletin sinne alakerran vessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe