Onko Galaxylla vauhdikasta menoa ja meinikiä vai onko vaan joku eläkeläisten humppalaiva? Onko viikonloppusin erilaista kuin viikolla?
Galaxylla menoa?
8
1740
Vastaukset
- vain
Olin viime lauantaina Galaxylla ja menoa oli enemmän kun tarpeeksi. Baaritiskille ei meinannu millään päästä kun ihmisiä oli niin paljon. Mutta oli kyllä kiva disko ja muutenkin ihan mukava laiva.
- Kallista oli
Galaxyllä oli asiakkaita, mutta ei henkilökuntaa palvelemaan heitä. Tosi ynseää henkilökuntaa ja on asiakkaan ongelma, jos lautaset tai ruoka loppuu kesken.
- laivalla oli
Kallista oli kirjoitti:
Galaxyllä oli asiakkaita, mutta ei henkilökuntaa palvelemaan heitä. Tosi ynseää henkilökuntaa ja on asiakkaan ongelma, jos lautaset tai ruoka loppuu kesken.
pääasiassa perjantain lähdöllä. Sellaista vanhempaa firmaporukkaa, jolle joku oli maksanut matkat.
- ovat mitä
Kallista oli kirjoitti:
ovat. Osaava porukka häipyy Virosta. Ihme, että Tallinkeilla saa minkäänlaista ruokaa. Pian siellä ovat automaatit, joista voi ostaa pitsakäppärää, kolmioleipää, lurutat itse kaljat automaatista jne.
- tai voimme
ovat mitä kirjoitti:
ovat. Osaava porukka häipyy Virosta. Ihme, että Tallinkeilla saa minkäänlaista ruokaa. Pian siellä ovat automaatit, joista voi ostaa pitsakäppärää, kolmioleipää, lurutat itse kaljat automaatista jne.
kantaa omat juomat jo Suomesta.
- Galaxyllä
ovat mitä kirjoitti:
Palvelutaso tosi surkee, jonotusta, asiakaspalvelu venakko tasolla. Mutta eiköhän se siittä lähde. Juuri laivalla ollut.
- onhan siellä.
Olin la-su aikana, sillon menoa ja meininkiä tuntu ainakin riittävän. Suosittelen lämpimästi ;)
- Joten-pysy-poissa
Vielä pahempaa. Vain sairaseläkkeellä olevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774