Hotellivarauksista netissä

lisbe83

Hei!

Olisiko teillä tiedossa netissä olevia mahdollisimman luotettavia hotellivarausjärjestelmiä, joiden varaukset maksetaan paikan päällä.

Yksi on www.activehotels.com, josta minulla on hyviä kokemuksia, mutta tuntuu olevan nyt aika kallis. Ja Lontooseen on matka!

5

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MazzaZ

Hotel Enterprise Earls Courtin metroaseman välillä oli hotellina ihan ok. Discounthotels oli se, mistä sen varasin. Ei ongelmia.

Jos koneesi menee Heathrowille niin hotelli on erinomaisessa paikassa.

• Mammu

en tiedä, mutta hotelleista ainakin Euro Hotel, Avalon, Hanover ja Lidos ovat sellaisia, joihin summan voi maksaa paikan päälle tultua. Etukäteen tarvitsi vain antaa luottokortin numerotieto vakuudeksi. (Hanoverin hinnat olivat valitettavasti parissa vuodessa nousseet turhan reilusti.)

• huippuhyvä

Jos lennät Stanstediin niin huippuhyvä hotla ois City view hotel. sijaitsee bethnal greenissä ihan metron kupeella ja on erittäin siisti ja edullinen !!!! Palvelu on ystävällistä ja hinta todella edullinen Lontoon hinnoiksi!!!!!! Me maksettiin majoitus paikan päällä, etukäteen annettiin luottokortin numero "vakuudeksi". SUOSITTELEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• anni

Hotel reservation servicen sivuilla löytyy paljon hotelleja, eri hintaisia, eri alueilta. Sieltä on meidänkin hotelli varattu, vielä matkaa odotellaan:) Luottokortin numero annetaan vakuudeksi mikäli saapuu yöllä. Sivut on vielä kaiken lisäksi suomeksi. Siis www.hrs.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe