Noniin mutsit ja fatsit..
Tällehän soisi ihan oman foorumin. Tuskin oon ainut pähkäilijä.
Mutta asiaan. Kyseessä on pojanviikarin viisivuotis päivät. Mikä olis sellainen kova juttu?
kiitti vaan
Lahja 5v. pojalle
7
1042
Vastaukset
- tällä tavalla
Jos vielä sattuisi olemaan apupyörät pikkufillarissa, ota ne pois. Ostat vähän paremman "maasturin" ja taas on hymy leveä.
Tai päästä räpläämään nettiä, näytä vaikka jokin muksuille sopiva pelipaikka. Kyllä ne osaavat jo aika paljon ja pienillä neuvoilla. Eikä tietsikka käytössä hajoa. Ylpeitä ovat "nörttitaidoistaan" ja hyödyksi myöhemmin. Iso juttu siinä iässä!
Jos et muuta keksi, kysy pojalta itseltään. Varmasti tulee listaa kuin konsanaan joulupukille :)))
Ei tuo lahjapulma ongelma ole.
Jo muutaman tuon ikäisen lapsenlapsenkin papan kokemuksella.- Tätsä
Joku semmoinen juttu, että kokee olevansa jo melkein iso. Jos asutte maalla, joku oma työkalu. Puukko, vasara...... Oma hieno taskulamppu tai otsalamppu on myös monille ehdoton juttu.
- makuasioita
"päästä räpläämään nettiä"joopa joo.Olipa välkky idea!Minulla on 4v ja 6v tytöt,enkä tosiaankaan väenväkisin tuputa heille konetta,hyvä kun pysyvät poissa.Olen aika sanaton!!!!
- täällä..
makuasioita kirjoitti:
"päästä räpläämään nettiä"joopa joo.Olipa välkky idea!Minulla on 4v ja 6v tytöt,enkä tosiaankaan väenväkisin tuputa heille konetta,hyvä kun pysyvät poissa.Olen aika sanaton!!!!
Poika täyttää pian 5v, eikä tulisi mieleenkään päästää räpläämään tätä paheiden pesäkettä, hyvä että pysyy poissa ja vielä mahdollisimman kauan.
Ei tuo lahjan hankinta vaikeaa ole, hieman mielikuvitusta mukaan jos muuten ei löydy. Harrastus voi olla mikä tahansa josta lapsi pitää.
- Pandora
nämä meillä kovia juttuja. En tiedä tuliko kirjoitettua oikein. Kortit Transformers tai Pokemon.
- Pandora
Transformers on myös IN muuntuva juttu
- eikös
Pandora kirjoitti:
Transformers on myös IN muuntuva juttu
niitä ole kaikkia kivoja ulkoleikkeihin tarkoitettuja vempaimia; lennokkeja, vesipyssyjä, sulkapallopelejä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745