Lahja 5v. pojalle

aa-puva

Noniin mutsit ja fatsit..

Tällehän soisi ihan oman foorumin. Tuskin oon ainut pähkäilijä.

Mutta asiaan. Kyseessä on pojanviikarin viisivuotis päivät. Mikä olis sellainen kova juttu?

kiitti vaan

7

1003

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä tavalla

Jos vielä sattuisi olemaan apupyörät pikkufillarissa, ota ne pois. Ostat vähän paremman "maasturin" ja taas on hymy leveä.

Tai päästä räpläämään nettiä, näytä vaikka jokin muksuille sopiva pelipaikka. Kyllä ne osaavat jo aika paljon ja pienillä neuvoilla. Eikä tietsikka käytössä hajoa. Ylpeitä ovat "nörttitaidoistaan" ja hyödyksi myöhemmin. Iso juttu siinä iässä!

Jos et muuta keksi, kysy pojalta itseltään. Varmasti tulee listaa kuin konsanaan joulupukille :)))

Ei tuo lahjapulma ongelma ole.

Jo muutaman tuon ikäisen lapsenlapsenkin papan kokemuksella.

• Tätsä

Joku semmoinen juttu, että kokee olevansa jo melkein iso. Jos asutte maalla, joku oma työkalu. Puukko, vasara...... Oma hieno taskulamppu tai otsalamppu on myös monille ehdoton juttu.

• makuasioita

"päästä räpläämään nettiä"joopa joo.Olipa välkky idea!Minulla on 4v ja 6v tytöt,enkä tosiaankaan väenväkisin tuputa heille konetta,hyvä kun pysyvät poissa.Olen aika sanaton!!!!

• täällä..
        makuasioita kirjoitti:

"päästä räpläämään nettiä"joopa joo.Olipa välkky idea!Minulla on 4v ja 6v tytöt,enkä tosiaankaan väenväkisin tuputa heille konetta,hyvä kun pysyvät poissa.Olen aika sanaton!!!!

Poika täyttää pian 5v, eikä tulisi mieleenkään päästää räpläämään tätä paheiden pesäkettä, hyvä että pysyy poissa ja vielä mahdollisimman kauan.
        Ei tuo lahjan hankinta vaikeaa ole, hieman mielikuvitusta mukaan jos muuten ei löydy. Harrastus voi olla mikä tahansa josta lapsi pitää.

• Pandora

nämä meillä kovia juttuja. En tiedä tuliko kirjoitettua oikein. Kortit Transformers tai Pokemon.

• Pandora

Transformers on myös IN muuntuva juttu

• eikös
        Pandora kirjoitti:

Transformers on myös IN muuntuva juttu

niitä ole kaikkia kivoja ulkoleikkeihin tarkoitettuja vempaimia; lennokkeja, vesipyssyjä, sulkapallopelejä yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe