Noniin mutsit ja fatsit..
Tällehän soisi ihan oman foorumin. Tuskin oon ainut pähkäilijä.
Mutta asiaan. Kyseessä on pojanviikarin viisivuotis päivät. Mikä olis sellainen kova juttu?
kiitti vaan
Lahja 5v. pojalle
7
1032
Vastaukset
- tällä tavalla
Jos vielä sattuisi olemaan apupyörät pikkufillarissa, ota ne pois. Ostat vähän paremman "maasturin" ja taas on hymy leveä.
Tai päästä räpläämään nettiä, näytä vaikka jokin muksuille sopiva pelipaikka. Kyllä ne osaavat jo aika paljon ja pienillä neuvoilla. Eikä tietsikka käytössä hajoa. Ylpeitä ovat "nörttitaidoistaan" ja hyödyksi myöhemmin. Iso juttu siinä iässä!
Jos et muuta keksi, kysy pojalta itseltään. Varmasti tulee listaa kuin konsanaan joulupukille :)))
Ei tuo lahjapulma ongelma ole.
Jo muutaman tuon ikäisen lapsenlapsenkin papan kokemuksella.- Tätsä
Joku semmoinen juttu, että kokee olevansa jo melkein iso. Jos asutte maalla, joku oma työkalu. Puukko, vasara...... Oma hieno taskulamppu tai otsalamppu on myös monille ehdoton juttu.
- makuasioita
"päästä räpläämään nettiä"joopa joo.Olipa välkky idea!Minulla on 4v ja 6v tytöt,enkä tosiaankaan väenväkisin tuputa heille konetta,hyvä kun pysyvät poissa.Olen aika sanaton!!!!
- täällä..
makuasioita kirjoitti:
"päästä räpläämään nettiä"joopa joo.Olipa välkky idea!Minulla on 4v ja 6v tytöt,enkä tosiaankaan väenväkisin tuputa heille konetta,hyvä kun pysyvät poissa.Olen aika sanaton!!!!
Poika täyttää pian 5v, eikä tulisi mieleenkään päästää räpläämään tätä paheiden pesäkettä, hyvä että pysyy poissa ja vielä mahdollisimman kauan.
Ei tuo lahjan hankinta vaikeaa ole, hieman mielikuvitusta mukaan jos muuten ei löydy. Harrastus voi olla mikä tahansa josta lapsi pitää.
- Pandora
nämä meillä kovia juttuja. En tiedä tuliko kirjoitettua oikein. Kortit Transformers tai Pokemon.
- Pandora
Transformers on myös IN muuntuva juttu
- eikös
Pandora kirjoitti:
Transformers on myös IN muuntuva juttu
niitä ole kaikkia kivoja ulkoleikkeihin tarkoitettuja vempaimia; lennokkeja, vesipyssyjä, sulkapallopelejä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715