Minua ihmetyttää se että menin kauppaan ja kysyin mopoa niin myyjä alkoi tyrkyttää mulle skootterii.
Olenko minä oikeasti ainoa joka pitää skoottereita rumina, enkä koskaan hankkisi sellaista.
Mopo on mopo eikä skootteri(Tyttöpyörä)
Mopo?
6
432
Vastaukset
- Kiki
Niin mutkin pojat tietää et sä oot homo, ja saat pebaa helpommin!
- Mopoilija2
Mistäs ihmeestä toi homojuttu tuli?
Et kai vaa tullu ulos kaapista?
Se on iha okei, mut älä ahdistele mua!
Jos sä käytät hametta nii aja vaa skootteril, mä en sellasee alistu! - ............
Mopoilija2 kirjoitti:
Jos sä käytät hametta nii aja vaa skootteril, mä en sellasee alistu!Toi kiki nyt on tullu kaapist ulos jo aikoi sit. Niin ja skootterit on todellakin VAIN TYTÖILLE mä en siis voi ymmärtää kuka poika voi/kehtaa ajaa ihan vakituisesti niil.
- ....
............ kirjoitti:
Toi kiki nyt on tullu kaapist ulos jo aikoi sit. Niin ja skootterit on todellakin VAIN TYTÖILLE mä en siis voi ymmärtää kuka poika voi/kehtaa ajaa ihan vakituisesti niil.
Moottoripyörä on moottoripyörä skootteri on lälläripyörä.Hommaa pappatunturi sillä kun ajelee niin katseet kääntyy ja rispektii kertyy.
- Kiki
Mopoilija2 kirjoitti:
Jos sä käytät hametta nii aja vaa skootteril, mä en sellasee alistu!Mistäs ihmeestä toi homojuttu tuli? siitä että olet homo!
Et kai vaa tullu ulos kaapista? ajat sitten
Se on iha okei, mut älä ahdistele mua! en ahdistele
Jos sä käytät hametta nii aja vaa skootteril, mä en sellasee alistu! en käytä hametta, mutta ajas skootterilla, ja ympärillä vilisee söpöi poikii
- viry
oo hiljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958