Elikkäs, Tilasin netistä leafgreenin. Ja leafgreen on eka pokemon peli mulle. Joten, onko leafgreenisä mitä alotus pokeja? ja miten se oikee menee? mikä laotus poke on paras? neuvokaa tyhmää x)
leafgreen
3
282
Vastaukset
Nihaa! nyt oon kirjautunut =)
- Help4
Alotus pokémoneja on Bulbasaur, Squitle ja Charmander. Kaikilla aloitus pokémoneilla on hyvät ja huonot puolet. Esim. jos otat Bulbasaurin niin "vastustajasi" ottaa Charmanderin. Elikkä aina sen joka on parempi. Kuitenkin jokainen voittaa yhden. Bulbasaur voittaa Squitlen, Squitle Charmanderin ja Charmander Bulbasaurin. Ei mikään niistä ole paras. Alku sun pitää hokata ite, eli mitä teet kun pääset talosta ulos. Mutta voin auttaa...
- drandula
alotuspoket on squirtle, bulbasaur ja charmander.
omasta mielestä squirtle on paras valnta, mutta jokaisella on omat mielipiteet.
leafgreen menee samalla tavalla kuin ekat pokepelit (pokemon red ja blue) vaan paremmilaa graffoilla ja saattaa siinä olla muutama lisättykkin juttu. muttah, hyviä pelihetkiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070