Minä olen ajattelut ruveta muuttomieheksi ja perustaa muuttofirman! Tämä on vaan vähän erilainen muuttofirma. Minä muutan kaikki maholliset asiat. Minä muutan ensiksi asiakkaan luo asumaan. Sitten minä muutan järjestystä. Seuraavaksi muutan asiakkaan ruokavalion itseni mieleiseksi. Sitten muutan sen ulkonäön. Minä muutan sen uskonnollisen vakaumuksen ja muutan vielä nimenkin. Vakituisen lottorivinkin minä muutan. Minä muutan omaisuuden rahaksi ja sitten muutan omankin nimen! Työmatkan ja paikan minä muutan. Minä teen kokonaisvaltaisen muutoksen asiakkaalle. Kyllä sitä nykyjään pitää vaatia muutakin, kuin pelkkä tavaroiden siirtäminen toiseen paikkaan. Mitä muuta minun tulisi ottaa huomioon muuttaessani asiakkaan asioita?
Muuttofirma!
9
469
Vastaukset
- taksat
päivittää peti
varmaan oma ulkonäkösi kunkin asiakkaan muuttojen jälkeen ja muutamien kokonaisvaltaisten muutostöiden jälkeen joudut ehkä itse muuttamaan toiseen maahan yrityksesi kanssa. Luultavasti voit joutua urasi aikana myös itse kokemaan erilaisia ennakoimattomia sisäisiä ja ulkoisia muutoksia.
PS: Vakituisen lottorivin muuttaminen on todella hyväksi. Ei tarvitse pelätä unohtavansa lotota jollain kierroksella.;)- O vai ==>
kannattaa tarkistaa, että onko oikea sukupuoli.
- "asiakkaallesi"
edes vaatteet päälleen... jooko
- valleita
välttää
- ALOITUS!!!
MENE POIS MIELESTÄNI !
- muutoshallintaa
kumpikin
- EDELLEENKIN!
mutta nyt ajattelin jo tätä asiaa
maahanmuuttopolitiikan näkökulmasta,
voisi tässä olla aineksia ....
paneutua muuttajan osaan, suhteessa siihen maahan-ja kulttuuriin johon muuttaa..?? - tämän aloituksen !
;///
tai kerrot mitä hait!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364