Uusi keskustelu morkkaa taloasi

eki

Jotta saadaan ne huonot puolet esiin niin tämä keskustelu.

MORKKAA TALOASI.

Minulla nyt :puurunko/tiili verhous.

-natisee tuulella
-paukkuu pakkasella
-seinät elää ja tasotteet halkeilee

ei tarvitse maalata ulkoa joka vuosi

tässä mitä tuli heti mieleen....

6

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talo, vai?

Eikös sinun pitänyt haukkua taloasi? Sehän vaikuttaa todella eläväiseltä, eikä miltään kuolleelta kivimöhkäleeltä, joka koviksena patsastelee turhamaisuuttaan.

• Miten minä

rakensin näin kalliin ja huonon talon.

On siinä kaikkea mitä myyjät muistivat myydä....kiveä,puuta,lasia,muovia,sementtiä,kartonkia,kumia,terästä,maalia,peltiä,liimaa,kuparia...ym.

Ja minä tyhmä ostin...

Ja kaiken huippuna..OLEN VELKAA JA PALJON !!!

Miksi en tehnyt juuri SINUN taloa joka oli se halpa ja hyvä.

• taulutusta putkareiden

ja sähkäreiden kanssa ja jos runkourakiotsija ei "kelpuuta" niitä, on aika hankalaa. Kaikki kun pitää saada tehtyä heti, kun seinät on pystyssä ja valu on jo puskemassa päälle, eli muiden pitää tulla hommiin heti, kun runkomies niin käskee. Ja viime hetken muutoksia ei voi tehdä sähköihin tai putkiin, kun on niin kovaa, että ei voi roilata myöhemmin. Maksaakin paljon tuo Lammi.

• hajalla

Mä tein perustukset lecasta. Mutta sitten huomasin, että puristuslujuus on vain K3. Naapuri ampui kanaalin viemärille, jolloin mun kellarin seinä katkesi parista kohdasta. Mutta siitä tuli uudenveroinen, kun se slammattiin. Olen nyt ihan tyytyväinen.

Autotallin sokkelin valoin betonista. Se oli surkea juttu. Kamalaa kun piti tilata betoniauto työmaalle. Rakennustarkastaja ei olisi hyväksynyt itsetehtyä betonia, vaikka kyllähän minä olisin semua, hiekkaa ja vettä osannut sekoittaa.

• jjj

Unohdin tehdä kaksi iv-putken läpivientiä ja niiden tekeminen oli yhtä tuskaa valun jälkeen...

• raksaaja--sh

Lammi:
      - rasioiden sijoittamisen rajalliset mahdollisuudet, mikäli aikoo saada rasiat onkaloihin
      - moduulimitoituksen tuomat rajoitteet
      - kantavat seinät on "liian kovaa" materiaalia (naulat ei uppoa helpolla, esim ohjurit joutui proppaamaan)
      - logistiikan järjestäminen jos pystyttäjien lisäksi käyttää myös LVIS ammattilaisia samaan aikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      16
      1741
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      307
      1361
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      998
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe