Moipps...Miten isoksi valkohuulitarha koitlo kasvaa?onko mitää erikoista hoitoa/samanlaista kuin aksuilla?
valkohuulitarhakoitlosta....
5
505
Vastaukset
- holleliini
Valkohuulitarhakotilot kasvavat vähän alle 2 cm.
Melko samanlainen hoito, vaan että ne eivät syö lihaa (ainakaan niin paljon kuin aksut, jos ollenkaan). Ja tietysti täytyy muistaa, että valkohuulien ja aksujen elinympäristö on aivan erillainen.- AGFA
mun yksinäinen valkohuuli on liki 3cm pitkiä. Sarvet menee jo melkein 4cm puolelle. Heh, innostuin taas mittamaan kotiloita. Ja jättiläistuhatjalkainen ihastuttavat 17cm pitkä. Pysyis vaan paikallaan
- <dsfh
Minkälainen elinympäristö on,voiko pitää aksun kanssa samassa?Olisin hankkimassa valkohuulia....
- AGFA
<dsfh kirjoitti:
Minkälainen elinympäristö on,voiko pitää aksun kanssa samassa?Olisin hankkimassa valkohuulia....
Ei aksun kanssa samaan. Aksu voi murskata pienemmän kotilon, pieni kotilo voi mennä hukkaan (pieni mahdollisuus) tai pieni kotilo voi syödä aksun kuorta. Voi kai se aksuakin raastaa, en tiedä.
Valkohuulet vaikka 1l. terraarioon, sinne sammalta (sammal kannattaa pestä kun sieltä voi tulla matoja/toukkia yms), risuja ja ruokaa tietenkin. Kyllä ne varmaan aksun terraarion siluettiin tottuisivat, mun lehtiksien 6l. terra sisustettu kuin aksulla. Ainiin, turvetta pohjalle juu - holleliini
AGFA kirjoitti:
mun yksinäinen valkohuuli on liki 3cm pitkiä. Sarvet menee jo melkein 4cm puolelle. Heh, innostuin taas mittamaan kotiloita. Ja jättiläistuhatjalkainen ihastuttavat 17cm pitkä. Pysyis vaan paikallaan
Tarkoitan siis kuorta, en jalkaa. Jalkahan voi venyä vaikka kuinka pitkäksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit405291Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994551Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483829KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1483066Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku132520Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182068Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469