Yli 8 simiä perheeseen?

töötömötön

Eihän sims-perheisiin voi saada yli kahdeksaa simiä? Vai, voiko? Koska kun minä pelasin juuri äsken simiä, kaksi aikuista pyysi samaan aikaan kahta toista aikuista muuttamaan luokseen. Perheessä oli silloin jo seitsemän simiä, joten sinne ei olisi mahtunut kuin yksi. Kuitenkin molemmat simit muuttivat taloon. Ja siinä pelatessahan näkyy siellä sivussa simien kuvat, niin yleensähän ne ovat yhdessä rivissä. Nyt ne olivat kahdessa. Tai siis yksi kuva oli mennyt toiselle riville. Mutta kun sen perheen avaa naapurustossa, siinä ei näy yhdeksättä simiä. Sekava selitys, mutta toivottavasti ymmärsitte...
Ai niin, voisin saman tien kysyä toisenkin kysymyksen. Jos vaikka teini juo elämäneliksiiriä tosi paljon, voiko se muuttu takaisin lapseksi?

16

10066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melliex

      "Jos vaikka teini juo elämäneliksiiriä tosi paljon, voiko se muuttu takaisin lapseksi?"
      -Ei voi. Elämäneliksiiri ei nuorenna (tai väärin käytettynä vanhenna) koskaan toiseen elämänvaiheeseen asti. :)

      Hmm, tuosta yli 8 simiä perheeseen en tiedä. Ainakaan perheenluonnissa ei voi luoda enempää kuin kahdeksan simiä. Mutta jos esim lähettää kaheksan henkisestä perheestä yhden teinin yliopistoon tai laittaa yhden simeistä etsimään lehdestä oman kämpän, niin sitten on vielä tilaa yhdelle simille siihen perheeseen. Mutta en kuiten osaa vastata kysymykseesi, eiköhän joku muu tiedä? :D
      Mutta koska sinulla se oli onnistunut, niin sittenhän simperheessä voi olla yli kaheksan simiä tai sitten sinulla oli joku bugi...

    • Homecoming

      Jos elämäneliksiirin otto ei "onnistu" jolloin similläsi ei ollut vähintään platinatasoa, ja se vanhentaa, niin kyllä siittä kasvaa heti. Kerran kun minulla oli aikuinen ja se oli juuri tulossa mummeliksi, ja odotti vauvaa viimisillänsä ja sit laitoin sen juomaan ja ei onnistunu, ja simistä tuli mummo ja keskenmeno.

      • pehmopyyhe.

        mulle kävi se juttu boolpropilla kun lisäilin simejä.. varmaan bugi, tai ihan outo juttu...


      • melliex

        Niin sim jolla on elämäntavoite alle vaaditun kultatason ja joka juo elämäneliksiiriä, niin se vanhenee siihen asti enintään, että voi sitten vain klikata simiä ja valita "kasva". Mutta sim ei kuitenkaan heti vanhene, vaan pitää juuri valita ensin tämä "kasva" toiminto, että vielä ehtisi tehdä iänpysäytys koodin, jos ei olekaan valmis simin vanhentumiseen. Mutta sim ei kuitenkaan pysty nuorentumaan millään lailla entiseen ikäkauteen, ei edes elämäneliksiiriä kulta- tai platinatasolla juotuaan. :)


    • Vispi

      1.Teet tontilla millä pelaat boolProp koodin.
      2.Klikkaat simiäsi ja painat samalla siftiä.
      3.Etsit valikoista "Spawn"
      4.Klikkaat Spawnia.
      5.Etsit sieltä jonku "Toms päläpälä"
      6.Klikkaat sitä.
      7.Eteesi ilmestyy hautakivi.
      8.Klikkaat hautakiveä ihan tavallisesti.
      9.Valitset minkä ikäisen perheen jäsenen haluat.
      10.Ja jäsen ilmestyy hautakiven eteen.

      TAI

      1.Teet BoolProp koodin.
      2.Esim. simi kävelee talosi ohi.
      3.Pysäytä peli.
      4.Paina siftiä ja klikkaa samlla simiä.
      5.Näät valikon missä lukee jtn "MAKE SEL..jotain"

      Ja simi kuuluu perheeseesi.


      Toivottavasti tajusit :)

      • Anonyymi

        Mikä se boolprop koodi on?


    • töötömötön

      Jos pyytää samaan aikaan jotain simejä muuttamaan taloon, niin voi saada enemmän kuin kahdeksan. Mä kokeilin yhteen toiseen perheseen, ja se toimi. Sain kymmenen simiä samaan taloon!!! Mulla asu siinä talossa jo seitsemän simiä ja sitten vaan laitoin kolme niistä kysymään kolmelta muulta, haluuko ne muuttaa taloon. Kokeilkaa tekin ja kertokaa onnistuko! =)

    • .:Laura:.

      Tiiän, että tää keskustelu on jo vanha, mutta sanon kuitenkin...

      Mäkin oon ettiny koodia, jolla sais yli 8 simiä samaan talouteen.
      Olis ihanaa saada siihen koodi. Koska en tarkoita sitä, että haluaisin jonkun ulkopuolisen perheeseen, vaan haluaisin enemmän lapsia.
      Tää saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta haluun sellasen suurperheen.
      Koska mulla on yks mies ja yks nainen, niin ilman sitä koodia ne vois siis saada 6 lasta. Mutta haluisin enemmän...

      Onnistuukohan se, että lähettää vaikka yhden lapsen sisäoppilaitokseen ja tekee sitten uuden lapsen. Sitten vois ottaa sen lapsen pois sieltä laitoksesta.
      En kyllä usko, että toimii, mutta täytyypä kokeilla...

      Vitsi, olisin kiitollinen, jos joku osais auttaa tässä asiassa! =)

    • Ei toimi tuo keino.


      Yli 8 simiä. Tarvitset 6 eri Twallanin modia. Niihin kannattaa myös tutustua erittäin hyvin ja opetella mitä ne kukin tekee. Modit on listattu tällä sivulla...
      http://nraas.wikispaces.com/Which Mod FAQ
      (Ensimmäinen otsikko "I want to play a household with more than eight sims in it".)

      • Siis jos kyse oli Sims 3:sta. :)


    • simstietäjä

      nykyään saa samaan talouteen 10 ihmistä, ihan normaalia se on jos on kahdessa rivissä :)

    • Ööö?

      Kuinka niin? Minulla Sims 3 eikä talouteen saa kerralla kuin kahdeksan simiä. Onko siis siihen olemassa joku koodi, jolla saisi parheeseen enemmän simejä?

      • simstietäjä

        hmph, mulla ainakin saa 10 ihmistä ilman mitään koodeja. Itsekkin etsiskelen koodia, millä saisi yli 10 ihmistä talouteen.. eli sama kysymys, onko mitään koodia, jolla saisi enemmän simejä kuin mitä raja antaa ?


    • nnnnnnnn

      Mä saan vain viisi :O

    • Kaikkitietäjä

      Eikös se ole niin että ilman Lemmikit- lisäosaa saa perheeseen ilman koodeja 10 simiä?

    • Anonyymi

      Moi voinks joku auttaa haluaisin perheeseeni yli 8 tyyppiä pelaan sims 4 jos joku tietää koodin millä saa nii pls kertokaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe