onkohan jossai kuvaa enfieldistä missä olis pitkää keulaa ja leveetä takarengasta.
Vastaukset 4
- varmasti
On niitäkin varmaan jossainpäin maailmaa pilattu ja raiskattu. Jopa niitä alkuperäisiä englantilaisiakin, valitettavasti.
Ehkä tohon tarkoitukseen olis kumminkin HD parempi, muita ei kannata pilata.- Pussihousujuntti
Jos minulla on vanha pyörä, jonka entisöiminen ei ole järkevää aihion huonon kunnon takia, annan sen Kuusakoskelle ettei kukaan vain pilaisi jämää! Pilaaminen ja raiskaaminen on kuvoittavaa, kaiken pitää olla sellaista kuin tehtaalta tullessaan, oman käden jälki ei saa näkyä missään. Maksalaatikko syödään maksalaatikkona, monet pilaavat sen syömällä sen kanssa puolukkahilloa ja leipää, jopa maustamalla sitä!
- RojaaliRolle
Pussihousujuntti kirjoitti:
Jos minulla on vanha pyörä, jonka entisöiminen ei ole järkevää aihion huonon kunnon takia, annan sen Kuusakoskelle ettei kukaan vain pilaisi jämää! Pilaaminen ja raiskaaminen on kuvoittavaa, kaiken pitää olla sellaista kuin tehtaalta tullessaan, oman käden jälki ei saa näkyä missään. Maksalaatikko syödään maksalaatikkona, monet pilaavat sen syömällä sen kanssa puolukkahilloa ja leipää, jopa maustamalla sitä!
Ei voi olla niin huonokuntoista aihiota etteikö sitä voisi entisöidä, jos siitä kerran saa tehtyä jonkun säälittävän kopterin.
Oman käden jälki saa toki näkyä, mutta rungon muutokset jne pyhäinhäväistyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741195
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti468988Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan79962Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79918- 75871
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52793- 67767
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10758Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35682Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16580