Missä lentelet Sinä
Sininen Magneettinen,
Äänesi Valkoinen odottaa
Kotka matkalta palavan.
Olisi kerrottava niin
paljon puhuttava kaikkea,
jonka Sinä vaan ymmärtäisit.
Ei ole maailmassa toista
Kotka Sinistä samanlaista,
kukaan ei paikkasi sydämessä
Yliäänen täyttää voisi.
Tunne tää kantaa koko elämän,
seuraavan ja sitä seuraavan.
Tiedäthän Sinä ja Minä toisillemme
ainoita oikeita olemme.
Sininen Kotka minähän
ymmärrän Sinua ja
Sinä olet ainut kuka
ymmärtää Minua.
Sinun magneettisi
Yliäänen Valkoisen
pitää pinnalla maan.
Estää nousemasta pohjoistuulen
viemänä taivaalle,
katoamasta avaruuden
aukkoon mustaan.
Tule joo Kotka
palaa matkalta
luokses Äänen Valkoisen.
Kyllä kaikki järjestyy.
Sininen Kotka
1
103
Vastaukset
- merkityksetön
Näin kerran unta sinisestä kotkasta. (näin pahasti runosi ovat kai minuun vaikuttaneet, vaikka ne eivät tiettävästi ole muuten minuun liittyviä)
Unessa olin erään miehen kanssa keskustelemassa ja hän aikoi kertoa minulle jotain tärkeää. Olimme suuressa teltassa, joka oli itämainen (outoa). Hän meni hakemaan jotain, jonka hän halusi minun kuulevan. Siinä odotellessa minulle joku kertoi sinisestä kotkasta, joka on rakastunut häneen.
Kun hän tuli takaisin halusin paeta ja pakeninkin ennen kuin... ... ... hän ehti kertoa mitään. Mielenkiintoinen uni, siitä on jo pari kuukautta aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251