Tässä keväällä oli F-Secure kaatunut, eikä ohjelman automaattinen päivitys enää pelannut. Ongelmaa kauan mietittyäni päätin ajaa F-Securen uudestaan, jolla ongelma sitten korjaantuikin.
Nyt koneessa tuntuu olevan sama ongelma, tuon F-Securen joutunee ajamaan taas uudestaan koneelle. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
Ongelmia F-Securen kanssa
5
703
Vastaukset
- käyttää
toimivia torjuntaohjelmia. Esim. Eset NOD32:a.
- kaikki paska ohjelmat
eli spybot ja p2p ohjelmat .
- tosi on
että F-Securen kanssa on aina ongelmia mitä lukee näiltä palstoilta.Ei Nortonin kanssa ongelmia minä ainakaan ole havainnut tai lukenut.
- johtuu
Tarkista nyt sentään ihan ekaksi, jotta koneesi kellon pvm ja vuosiluku ovat oikein.
Älä itse jatkuvasti poistele puhdistus ohjelmillasi F-secureesi kuluvaa BackWeb-ohjelmaa, BackWeb huolehtii F-securesi automaattisista päivityksistä.
Poista SpySpot ja AdAware koneeltasi ennen F-securen uudelleen asennusta F-securen 6-versio sisältää haittaohjelmien poisto ohjelman (AdAwaren paremman version) joten älä asenna koneellesi enää jatkossa sitä ilamista AdAware versioita.
SpySpot ohjelman voit halutessasi asentaa uudelleen jatkossa se ei enää ehdota F-securen BackWeb-ohjelman poistoa.- ihmeestä
tiedät tämän: "Älä itse jatkuvasti poistele puhdistus ohjelmillasi F-secureesi kuluvaa BackWeb-ohjelmaa, BackWeb huolehtii F-securesi automaattisista päivityksistä." Kun noin hyvä ennustaja olet, niin kerroppa huomiset lottonumerot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826