millainen on haukankallion koulu....?siis se erityis koulu puoli...millaisia lapsia siellä on?onko hyviä tai huonoja kokemuksia...?millaisia opettajia nuoria vai vanhempia vai sekä että ja niin edelleen?????harkitsen omaa lastani sinne ja haluaisin tietää millainen se on ja onko se minun lapselleni sopiva paikka?kiitos jo etukäteen....
millainen on?
3
1648
Vastaukset
- Janakkalassa asunut
Kysymässäsi paikassa on kovasti eri syistä väkeä ja paha sanoa mitään kokonaisuutta...on oppimisvaikeuksien, ei-tule-toimeen-normaalikoulussa -syystä, koulu ei kiinnosta...Eri syitä siis. Paljon ratkaisee tietenkin mistä olosuhteista ja miksi tulee. Toiset ovat ns. vapaammasta systeemistä pitäneetkin ja hommat ovat alkaneet mennä paikoilleen ja toisilla sitten eivät hommat mene yhtä putkeen.
Tosin kyllä sitten erilaista väkeä on kuin esim. tarkkailuluokilla, eli mitenkään aivan ylettömän muiden kanssa toimeentulemattomia "pahiksia" ei löydy. Ei löytynyt ainakaan vielä muutama vuosi sitten. Osa aineista ainakin aikanaan käytiin suorittamassa muissa lähiseudun kouluissa, esim. kotitalous jne. Opettajat tietenkin erilaisiin muuttuviin tilanteisiin paremmin puuttuvia ja joissain asioissa tarkempia kuin normaalissa koulussa.
Eli kokonaisuutena ei voi muuta sanoa kuin, että toiset tykkäävät ja toiset eivät mutta mitään kovin kummoisia härdellejä ei ole tainnut koskaan olla, joita ei koulun sisäisesti ja sinnikkyydellä ole saatu hoidettua.
Ja nämä siis ihan mitä itse lähellä asuneena tiedän, en mitenkään ole muuten "sisällä" ja perehtynyt toimintaan. Sen verran kuitenkin ihan lämpimänä neuvona sanoisin, että ei kannata loukkaantua kun kuulee koululaisista käytettävän nimeä "Kosmonauttiklubilaiset". Varsin syvään juurtunut nimi Janakkalassa kyseisen koulun väelle. Tietenkin hieman negatiivinen sävy nimessä, mutta tuo on eräs ns. käsite jo pienellä paikkakunnalla.- pasi
mä olin ite 9vuotta kyseisessä koulussa 1990-1999 ja tapahtuhan siellä kaikenlaista pientä tappelua sun muuta sillon mutta ei siellä enää kai mitään tapahdu,kyllä siellä pätevät opettajat on..mutta kivaa oli olla kyseisessä koulussa.
- Anonyymi
pasi kirjoitti:
mä olin ite 9vuotta kyseisessä koulussa 1990-1999 ja tapahtuhan siellä kaikenlaista pientä tappelua sun muuta sillon mutta ei siellä enää kai mitään tapahdu,kyllä siellä pätevät opettajat on..mutta kivaa oli olla kyseisessä koulussa.
Opettajat ovat varmaan tästä ajasta palaneet loppuun eikä opetus enää kiinnosta. Esiintyy paljon kiusaamista ja käytösongelmia. Enemmän tämä koulu on säiliö ongelmalapsille ja -nuorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875